Ufak Tefek Kıskançlıklar

225 22 54
                                    

Eylül evde işleri olduğundan sabah Serkanla birlikte Umut'u almaya gitmemişti..Onlar gelmeden önce de ilk başta duş aldı..Üstüne salaş bir şeyler giydikten sonra da mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladı..Mathilda da Eylül'ün peşinde dolanıp duruyordu..Birbirlerine alışmışlardı artık.

Serkan oğluyla birlikte eve girdiğinde Eylül'ü mutfakta şarkı mırıldanırken yakalayınca gülümseyip Eylül'ü izlemeye başladı..Öyle güzel bir andı ki bu..Umut'un sesler çıkarmasıyla Serkan'ın Eylül'ü izlemesi de son bulmuştu tabi..

Eylül: ne zaman geldiniz aşkım ? Ya nasıl özledim..Gel anneye aşkım..Oh..

Serkan:Küçük bey ses çıkarmasaydı seni izliyordum ama bu ufaklık bence yine kıskandı..Yakında yanına oturmama izin vermez artık..

Eylül:Ya aşkım..Ne demişler erkek anneye kız babaya düşkün olurmuş..

Serkan:Söylüyorum sana bir çocuk daha yapalım diye..Dinlemiyorsun ki beni..

Eylül:Kız olacağını nereden biliyorsun ?

Serkan:Belki olur..

Eylül:Ee olmazsa ?

Serkan:Üçüncüsünü deneriz..

Eylül:Bende deneme tahtasıyım zaten..Bak beni kötü kötü konuşturuyorsun..

Serkan:Neriman hanım gibi konuştun Eylül..

Eylül:Ee senin yüzünden..Iyy..İğrençti..Sabah sabah Neriman muhabbeti..Çocuk muhabbeti..Aşkım bak anlaşalım Umut büyüyünceye kadar biz bu konuyu kapatalım olur mu ?

Serkan:Hıhı sen öyle zannet..Her fırsatta dile getireceğim..Bence sen beni kıskanıyor olabilirsin karıcım

Eylül:o niye pardon ?

Serkan:Ee yakışıklıyım..Çocuğum da var..Oğlumla dışarıya çıksak oo herkes bakar bize..

Eylül:Yakışıklıymış..Çocuğu varmış..Dışarıya çıksalar herkes bakarmış..Bence kaşınma Serkancım..Sokağa çıkamazsın haberin olsun..

Serkan:Kıskanıyorsun demiştim..

Eylül:Ehh bende oğlumu alırım gezerim falan..Zaten çok küçüğüm..Oğlumla çıksam herkes kardeşim zanneder Umut'u..

Serkan:Kim kardeşin sanıyormuş ya..Öldürürüm bak onları..Kendine gel evli,çocuklu bir kadınsın sen..

Eylül:Nasıl oluyormuş kocacım ?

Serkan:Sen beni sınıyorsun biliyorsun bunu değil mi ?

Eylül:Başımda dır dır konuşan sensin..Asıl sen beni sınıyorsun Serkan Özgün..

Serkan:Tamam ya susuyorum..Ama sende bir daha böyle bir şey söylemeyeceksin..

Eylül:Sen söyleme bende söylemem aşkım..

Serkan:Anlaştık..Bak gözüm üstünde haberin olsun..

Eylül:Asıl benim gözüm senin üstünde..Hadi çayları doldur..Umut'u emzireceğim ben..

Serkan:Sabah sabah gerdin beni ya..

Eylül:Sen açtın konuyu..Kendin kaşındın aşkım.

Serkan:Çocuk istemek suç sanki..

Eylül:Serkan..Aaaa..Bıçaklayacağım şimdi seni..

Serkan:Şiddete eğimli biri oldun ama sen..

Eylül:Söyleyene bak..

Eylül omuz silkip oğlunu emzirmeye başlar..

...

Şirketin ilk günleri olduğundan Eylül de işler toparlanana dek her gün birkaç saatliğine şirkete gidecekti..Kahvaltıdan sonra hep birlikte çıkıp şirkete geldiler..Güney de sabahtan gelmişti..Ve birkaç saate dersi olduğu için çıkacaktı..Eylül Umutla içeriye girerken Güney yakaladı onları..

Güney:Hoşgeldiniz..Eylül sana çok önemli bir görev var..

Eylül:Ne oldu ? Hemen ilgileniyim..

Güney:Manken arıyorduk ya..Birazdan başvuran erkek mankenler gelecek..Ardından da kızlar..Onlarla görüşebilir misin ?

Eylül:Tabiki..Songül gelecek değil mi ?

Güney:Evet birazdan gelir..Sen şu manken işini hallet başka bir şey yapma..

Serkan:Bir soluklan Güney..Ne mankeni ?

Güney:Ee geçen konuştuk ya mankenler gelecek diye..

Serkan:Tamam onu biliyorum da..

Güney:İşte Eylül bu işi anlar..Eylül bakacak adaylara..

Serkan:Böyle kaslı falan..Uzun boylu..Yakışıklı..Erkekler ?

Güney:Ne diyorsun ya ?

Eylül gülmeye başladı..

Serkan:Komik değil..Gülme..

Güney:Bir şey mi kaçırdım? Anlamadım..

Eylül:Yok canım..Serkan işte..Merak etme ben hallederim..

Serkan:Gülme dedim..Ya bu manken işi neden Eylülde..Başka biri ilgilensin..

Güney:Bir git abicim ya..sabah sabah tersinden mi uyandın ?

Serkan:Evet abicim tersimden uyandım..Karım da maşallah..Neyse ya ben işime bakıyorum..Oğlumu alabilir miyim karıcım..

Eylül:Tabiki..

Serkan omuz silkip Umutla birlikte odasına çıktı..Eylülde Güney ile birkaç projeden konuşacaktı..

Bu bölüm sorusuz olsun🙈 Yarın devam ederiz😍

eyserciyazar 💐

zeyeyserrrr 💐

deniiz04 💐

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin