Baskın

247 17 30
                                    

Serkan eve döndüğünde Eylül salonda uyuyakalmıştı..Saatte zaten geç olmuştu..Serkan da Eylül'ün yanına eğilip saçlarını okşadı..Konuştu biraz kendi kendine..Galiba hayatının en güzel dönemini yaşıyordu..Yani Serkan için öyleydi..Her şeyin yolunda olması mutlu ediyordu onu..Ailesiyle bir problemi kalmamıştı..Eylül'e istediği şartlarda bakabiliyordu..Ve bebekleri olacaktı..Başka ne isterdi ki bir insan ?

Eylül:Aşkım..

Serkan:Uyandırdım mı canım ? Kusura bakma..

Eylül:Ben seni beklerken uyuyakalmışım..Saat kaç ?

Serkan:11 olmuş..Hadi yatağımıza gidelim..

Eylül:Yeni mi geldin sen ?

Serkan:Ehh öyle oldu..İstediklerinizi bulmak biraz zor oldu tabi ama

Eylül:Ya ben niye böyleyim ? Niye yoruyorum ki seni..

Serkan:Canım,saçmalama..Ben halimden memnunum..Hadi uykun dağılmadan odamıza gidelim..

...

Eylül hafta sonu olduğundan kızlarla anlaşmış kahvaltı için kızlara gitmişti..Serkanda evdeydi,Güney gelecekti..Onlarda beraber takılacaklardı..

Meral:Ya ne güzel oluyor böyle..İyiki evlerimiz yakın..Bak istediğimiz zaman gidip gelebiliyoruz

Eylül:Evet kızlar..Yurttaki gibi yan yana olabiliyoruz

Kader:Ya Eylül..Bebek için alışverişe çıkalım bir ara..

Eylül:Ya kızlar..Olmaz,biz hallederiz..

Cemre:Hiç duymadık seni..Yeğenimize hiçbir şey almayacak mıyız ? Saçmalama lütfen..

Songül:Yani Eylül..

Eylül:Bizim için o kadar şey yaptınız ki..Biz artık Serkanla kötü hissediyoruz kendimizi

Kader:Ee sizde yapıyorsunuz..Her hafta alışveriş yapıp bize getiriyorsunuz..

Sohbetleri dışarıdan gelen seslerle bölünür..

"Kader..Kader çık dışarıya ! Mahvettin hayatımı..Kader çık ! "

Songül:Bu kim be..Ne oluyor Kader ?

Kader:Bi-bilmiyorum ki..Anlamadım..

"Aç kapıyı Kader ! Seni bulamayacağımı sandın değil mi ! Uzak dur benden dedim sana ! Dinlemedin beni!"

Eylül:Kader..

Kader:Siz burada durun..Eylül bak sakın çıkma dışarıya tamam mı !

Cemre:Kader neler oluyor..

Kader:Ben halledeceğim..Siz burada kalın.

Kader kapıyı açar..Dışarıya çıkamadan bir kadın ve iki adam içeriye girer..

Kader:Burada konuşmayalım..Noolur..Bak onlar..

Banu:Sus ! Sus ! Benim hayatımı mahvetmeden önce düşünecektin onu..

Kader:Ben sadece seni tanımak istedim..

Banu:Ama ben seni istemedim!

Songül:Ne oluyor be..Kimsiniz siz.

Banu:Kader anlatmadı mı size !

Eylül:Sakin olun biraz..Böyle olmaz..Bak Kader ne yaptıysa biz yardımcı olalım size..

Kader:Eylül sus! Sen karışma noolur..Bak bebeğin var..

Banu:Nasıl oluyormuş Kader hanım !

Kader:Annemi tanımak istemek,bulmak suç mu ! Neden yapıyorsun bunu.Neden istemiyorsun beni !

Banu:Ben kendimi bir hayat kurdum..Anlattım sana ! Ama dinlemedin beni.

Meral:Kader..Sana uğraşma dedim..Dinlemedin beni.Bize bunlardan fayda gelmez dedim..Bak gördün mü !

Eylül:Gidin buradan lütfen..Çok sinirlisiniz..Yanlış bir şey olmasın..

Banu:Susun hepiniz! Sen benim hayatımı mahvettin bende senin hayatını mahvedeceğim Kader ! Hepsini alın bunların..Size söylediğim yere götürün..

"Peki Efendim.."

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin