Keyif !

180 16 29
                                    

Çocuklar çoktan uyumuş,Nazan da odasına çekilmişti..Gençler bahçede keyif yapıyorlardı..Slow bir müzik,denizin hafif esintisi..Ay ışığı tam üstlerine vurmuş..Ellerinde rakı şişeleri sallanırken sohbetleri de koyuydu..Mert ve Güney sürekli bir şeyler anlatıyor herkesi güldüyorlardı..Eylül'ün de uzun zamandır bozuk olan morali az da olsa yerine gelmişti..Gülümsüyordu..Ara sıra küçük kahkahalar atılıyordu masada..Yan taraftaki Serkan'ın duyduğu tek seste Eylül'ün kahkahalarıydı..Şimdi o masada Eylül'ün tam yanında olmak vardı diye geçirdi içinden..Herkes sohbet ederken Eylül'ün ellerini tutar,Eylül'ün kulağına onu hafif sinirlendirecek şeyler söyler,dudaklarından öperdi..Yani eski Serkan olsaydı,öyle yapardı..

Daha fazla dayanamadı Serkan..Eylül'ün kahkahalarını daha fazla duymak istiyordu..Ama onlara yaklaşarak değil..Aklına bir şey gelmişti..Güney'i arayacaktı..Telefonunu çıkarıp Güney'i aradı..Güney uzun zamandır bu numaradan aranmadığını görünce şaşırmış,masanın huzuru kaçmasın diye ayağa kalkıp sahile doğru yürümüştü..

Güney:Serkan ? Ne oldu..

Serkan:Güney..Telefonunu açık tutar mısın ? Ama masadakiler farketmesin..

Güney:Ne ? Sen neredesin Serkan ?

Serkan:Buraya çok yakın ama size çok uzak bir yer..

Güney etrafına bakındı..Ama karanlık olduğundan hiçbir şey göremiyordu..

Güney:Serkan sen..

Serkan:Sarhoştum..Otogara gidip bilet almışım..Kendimi eve yakın buldum..

Güney:Gelsene..Yani zor biliyorum ama..Serkan bak hepimiz buradayız..Çocukların odasında..

Serkan:Gelemem..Ne söyleyeceğim ? Ben sizin babanızım..Sarhoştum,buraya gelmişim,haberim yok mu diyeceğim ?

Güney:Serkan..Çok yanlış yapıyorsun..

Serkan:Güney..Kimseye bir şey söyleme noolur..Eylül üzülmesin yine..Sadece telefonunu açık tut..Başka bir şey istemiyorum..

Güney:Eylül üzülmesin mi ? Serkan o neler çekiyor..

Serkan:Güney..Söylediğimi yapacak mısın ?

Güney:Peki..Peki tamam ama bu mesele burada kapanmadı!

Güney tedirgin olmuştu..Masaya geçtiğinde telefonunu açık tutup çevirdi..Bir yandan da etrafına bakınıp duruyordu..

Songül:Sevgili noooluyo ? İyi misin sen ?

Güney:İyiyim..Bir ses geldi gibi oldu da..

Gökhan:Kafan güzel abi senin..

Güney:Doğru..

Meral:Ee..Devam edelim..Ne güzeldi ya..Bakın dikkatinizi çekerin yetimhane zamanlarına ne güzeldi dedim..Yarışmayı hatırlıyor musunuz ?

Eylül:Nasıl hatırlamam ? Ahhahaha..Neriman hanım ya..Çok komikti..Biz kazanalım diye kopya çekin demişti..Sabah bize ballı sütler falan içiriyordu..

Songül:Kızım ballı süt neyse de yumurtalı süt içiyordu bu salak Kader..

Cemre:Iyyy..İğrençti gerçekten!

Kader:Ama bakın faydası oldu..Onlar sayesinde hukuk okudum ben..

Serkan Eylül'ün kahkahalarını gözyaşlarıyla izliyordu..Eylül'ün sesi kulaklarında yankılanırken gülüşü ve o güzelliğini izliyordu Serkan.Beline kadar uzattığı saçları,hafif yaptığı makyajı,üstündeki siyah tulumunun arasında ışıl ışıl parlıyordu..

Mert:Hadi bir şarkı patlatın da dinleyelim..

Meral:Canısı bu sefer ilk ben başlamam..Konservatuar okudum diye bana kitliyorsunuz..

Cemre:O zaman Eylül söylesin bu kez...

Eylül:Ben mi ? Hayatta olmaz..

Güney:Söyle işte kızım..Uzatma..

Eylül:Ya ama..

Gökhan:Hadi hadi..

Eylül Tutukludan sonra en sevdiği şarkıyı mırıldanmaya başladı..Serkan da onu dinliyordu telefonun diğer ucunda..

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün hatalarım
Öğünmem bu yüzden
Bu yüzden kendimi
Özel önemli zannetmem
Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün saçmalamam
Yenilmem bu yüzden
Bu yüzden kendime hala güvensizliğim
Ne kadar az yol almışım
Ne kadar az
Yolun başındaymışım meğer
Elimde yalandan kocaman rengarenk
Geçici oyuncak zaferler
Ne kadar az yol almışım
Ne kadar az
Yolun başındaymışım meğer
Elimde yalandan kocaman rengarenk
Geçici oyuncak zaferler
Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün korkularım
Gururum bu yüzden
Bu yüzden çocuk gibi korunmasızlığım
Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden sonsuz endişem
Savunmam bu yüzden
Bu yüzden bir küçük iz bırakmak için didinmem
Ne kadar az yol almışım
Ne kadar az
Yolun başındaymışım meğer
Elimde yalandan kocaman rengarenk
Geçici oyuncak zaferler
Ne kadar az yol almışım
Ne kadar az
Yolun başındaymışım meğer
Elimde yalandan kocaman rengarenk
Geçici oyuncak zaferler
Küçüğüm daha çok küçüğüm

Susup kalmıştı herkes..Bu şarkının üstüne ne söylenirdi ki ? Serkan da Eylül'ü dinlemiş bir kez daha hayran kalmıştı telefonun ucunda..

Uzun süren sessizliği Eylül bozdu masada..Hazır herkes bir aradayken arkadaşlarına söyleyeceği bir şey vardı..

Eylül:Yarın sizinle birini tanıştıracağım..

Meral:Kim ?

Eylül:Ali..

Songül:O kim ?

Eylül:Bir süredir birlikte olduğum biri..

Serkan'ın yüreğine hançer saplanmıştı..

💔💔

Yeni hikayem Kalp Yoluna beklerimm💜

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin