Seçim

277 18 26
                                    

Serkanlar hastaneye gelmişlerdi..Serkan Eylül'ün bütün şikayetlerini söylemişti doktora..Doktorda birkaç test yapılmasını istemişti bu yüzden.Eylülden kan alındıktan sonra evlerine döndüler..Test sonuçları bir gün sonra belli olacaktı.Yani Eylül öyle biliyordu..Serkan Eylül'ü eve bıraktıktan sonra hastaneye dönecekti..

Serkan:Aşkım..Ben Cemre ile konuştum..O gelip kalacak bugün tamam mı ? Ben de işim biter bitmez gelirim zaten

Eylül:Tamam olur..Ben şimdi uyumak istiyorum..Neden böyle oldu anlamadım ama..

Serkan:Hamileliğin başlarında oluyormuş bu uyku sorunu..Birkaç aya düzelir herhalde..Sen geç uyu..Ben çıkmadan bir şeyler hazırlarım..

Güney ve Songül de dışarı çıkmışlardı..Güney'in düşünceli hali Songül'ün dikkatini çekmişti..

Songül:Sevgili..Sen niye konuşmuyorsun bugün ? Annenle mi kavga ettiniz ?

Güney:Yok ya..Ben değil..

Songül:Ee kim ?

Güney:Şey..Aklım Serkanda kaldı da..Ne yaptılar acaba diye düşünüyordum..

Songül:Ne oldu ki ?

Güney:Haberin yok mu ?

Songül:Yoo..Eylül dün gece bize geldi ama Serkan çalışıyor falan dedi.Hatta bu sabah Serkan bize geldi..Sonra da beraber çıktılar..

Güney:Eylül size anlatmamış o zaman

Songül:Ne oldu ya ? Baştan anlatsana şunu

Güney anlatmaktan başka çaresinin olmadığını bildiğinde Songül'e olanları anlattı..

Songül:Bu kadın niye böyle yapıyor ya ! Ne istiyor benim kardeşimden.

Güney:Nazan teyze işte..Muhtemelen Eylül'ün hamile olduğundan haberi yok

Songül:Olsa bunları yapmaz mı diyorsun yani ?

Güney:Yani..Belki..Ama Serkan söylemez..Zaten çok kızgın

Songül:Ee..Ne yapacağız ? Ya bu kadın Eylül'e yine zarar verirse ?

Güney:Serkan söylemezse biz söyleyelim..

Songül:Ne ! Saçmalama Güney..Ben gitmem o kadının yanına

Güney:Bencede sen gelme..Ben gidip konuşurum..

Cemre geldikten sonra Serkan evden çıktı..İçi içini yiyordu..Soluğu doktorun yanında aldı..

Doktor:Serkan Bey hoşgeldiniz

Serkan:Hoşbulduk..Sonuçların çıkacağını söylemiştiniz

Doktor:Evet..Oturun lütfen..

Doktorun karşısına geçip oturdu Serkan.

Serkan:Evet..Sizi dinliyorum..Eşim nasıl ? Bebek nasıl ?

Doktor:Serkan bey size güzel haberler vermek isterdim ama..

Serkan:Bir şey var..Biliyordum,hissetmiştim..

Doktor:Aslında bebek sağlıklı..Ama..

Serkan:Ama ? Eşim..Eşim iyi değil..

Doktor:Bütün değerlerine baktık Eylül hanımın..Değerleri çok düşük..Bu da hamileliğin ilerleyen zamanlarında onun için hayati önem taşıyor

Serkan:Onu kaybedebilirim..Bunu mu söylüyorsunuz ?

Doktor:Üzgünüm..

Serkan:Bir tedavisi falan..Hiçbir şey yok mu ! Eylül ölemez ! O ölürse ben yaşayamam!

Doktor:Aslında bir tedavisi var ama burada yeterli cihazlarımız yok..Özel bir hastanede tedavi olabilir..Tabi bebekte bu süreçte gelişimini zamanında tamamlayabilir..Tabi bir yol daha var ama..

Serkan:Söyleyin..Hangi yol bizim için uygunsa..

Doktor:Bakın çok zor biliyorum..Ama bebeği aldırma gibi bir durum söz konusu olursa..Önce Eylül hanımın değerlerini yükseltiriz..Daha sonra yeniden bebek sahibi..

Serkan:Bir dakika bir dakika ! Siz benden bir seçim yapmamı mı istiyorsunuz !

Doktor:Sadece yolları size anlatıyorum..Karar sizin elbette..

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin