Atılan İmza

229 17 113
                                    

10 haziran..Eylül ve Serkan'ın yeniden birbirleri için imza atacağı o gün..Önce nikah salonunda küçük bir tören yapılacak sonra da şirketin açılışına gideceklerdi..Serkan şirketin açılışının bugün olmasını istemişti çünkü oraya yeniden evli olarak gitmek istiyordu.Her şey hazırdı..Eylül beyaz bir elbise giymiş,oğlunu da güzel bir şekilde giydirmişti..Serkan da hazır olduğunda arabalarına binip nikah salonuna doğru gittiler.

Eylül:Çocuğu olup,yeniden evlenmeye gitmekte..Ne bileyim yani..

Serkan:Bizden de normal bir şey beklemiyordun herhalde aşkım ?

Eylül:Yok..Alıştık artık hayatımızdaki anormallikleri normal olarak kabul ediyorum..

İkiside güldüler..Eylül'ün sürekli telefonu çalıyordu..

Serkan:Bence açma..Beklesinler beş dakika daha..Kesin Meral yine..

Eylül:Aynen..O bizden daha heyecanlı..Tüm gece mesaj atıp durdu..

Serkan:Meral işte..Ne bekliyoruz ki ? Hep aynıydı..

Eylül arka koltukta oğluyla ilgilenmeye devam etti..Artık iki aylık olmuştu Umut ve yavaş yavaş gülücükler saçıyordu etrafına..

...

Nikah salonuna geldiklerinde herkes yerine geçmişti..Umutta Songül'ün kucağındaydı..Nazan da gelmişti..Bu kez oğlunun nikahını kaçıramazdı elbette.Orada olan biri daha vardı ! Mesude..Serkan Eylül'ü ikna etmiş ve Mesude'yi çağırmıştı..Eylül tam anlamıyla annesini affetmese de gelmesine izin vermişti..

...

Ve imzalar yeniden atılmıştı..Eylül yeniden Serkan'ın eşi olmuştu.Herkes tebrik ederken Umutta Eylül'ün kucağındaydı..

Güney:Ee o zaman şimdi şirketimize gidebiliriz..

Songül:Ulan sabahtan beri açılışta açılış sevgili..Bırakta insanlar şu mutlu anlarını yaşasınlar..

Güney:Ee orası da hepimizin ekmek kapısı kızım..

Eylül:Güney haklı aslında..Artık gidebiliriz..

Serkan:Karımda onayladığına göre gidebiliriz artık..

Güney:Yalaka..

Serkan:Senide göreceğiz yakında kardeşim..

Gökhan:Güney Serkandan da beter olur..

Serkan:Ne demek lan şimdi bu ?

Cemre:Yani Gökhan..Sen bence hiç konuşma canım..

Gökhan:Ne dedim ben şimdi ya ?

Herkes Gökhan'a bakınca Gökhanda susuyorum der..Herkes arabalara geçerken Mesude ile Nazan arasında da atışma vardı..

Nazan:bin dedik işte Mesude..Şirkete geç kalacağız..Seni mi bekleyelim ?

Mesude:Seninle gideceğime taksiyle giderim daha iyi be..

Nazan:İyi sen bilirsin..

Nazan arabaya bineceği sırada Mesude durdurur..

Mesude:Bu seferlik geliyim bari..Çocuklar için..

Nazan:Bin Mesude bin..

...

Serkan oğlu ve karısı ile gidiyordu..Eylül oğluyla arkada otururken Serkan da aynadan onları izliyordu bir yandan..

Serkan:Ya şuna bak..Nasıl laf istiyor..

Eylül:Çocuğum neye uğradığını şaşırdı aşkım

Serkan:O da alışsın şimdiden normal bir hayatımız olmadığına..

Eylül:Ya evet..En doğrusu bu galiba ? Nazan anneyle annemi gördün dimi ? İkisi de kaç yaşındalar ama akıllanmazlar..

Serkan:Bence biz bunlarla yeniden küsebiliriz..

Eylül:Onu barışmadan önce düşünecektin kocacım..

Serkan:Ne güzel söyledin öyle..

Eylül:Yaa..Hadi önüne bak aşkım..

Serkan:Hiç kaçamazsın artık karıcım..Yüzük dedin, bak parmağında..Ee imza da atıldı..Yani hemen bir çocuk daha yapabiliriz..

Eylül:Sen iyice bozuldun..Unut bir süre ikinci çocuğu.Hem ben daha kariyer yapacağım..

Serkan:Bu şirket konusunda ne kadar doğru bir karar aldığımı biliyordum..

Eylül:Bu ne demek şimdi ?

Serkan:Ee ben biliyordum senin çalışacağım falan diyeceğini..Başka şirkette çalışma diye kocan neler yaptı bak..

Eylül:Böyle düşündüğüne inanamıyorum..

Serkan:Tabi kızım..Elin adamlarının yanında çalışmana izin verir miydim ben ?

Eylül:Bazen içine babamın kaçtığını düşünüyorum Serkan..

Serkan:Konuyu değiştirdiğinin farkındayım güzelim ama bu fikir bana hiç uzak değil..

Eylül:Hangi fikir ?

Serkan:ikinci çocuk fikri tabiki..

Geldim geldim 🙈 Uyandığımdan beri mutfaktayım desem 🤔 Oturunca hemen yazdım bir şeyler ama oldu mu bilmiyorum🙄

Gelelim sorulara💜

💐Serkan'ın ikinci çocuk fikri hakkında ne düşünüyorsunuz 🤔

💐Eylül Mesude'yi tam olarak affetmese de nikaha gelmesine izin verdi.Doğru yaptı mı sizce ?

💐Gökhan'ı hikayede daha sık görmek ister misiniz ?

💐 Sizin mutfakla aranız nasıl ?

💐 Pasta yapmayı mı daha çok seviyorsunuz yemek yapmayı mı ?

💐 En sevdiğiniz pasta ?

💐 En sevdiğiniz yemek ?

(Bu soruları pasta yerken yazdığımı belli etmemeliyim 😹)

Canım okurlar, deniiz04 ve zeyeyserrrr 'e gelsin bölüm 💜

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin