Cinsiyet Öğrenme

180 17 49
                                    

Günler su gibi gelip geçiyordu..Eylüller Bodrum'a yerleşeli iki ay olmuştu..Ve tabi hamileliğinde de dördüncü ayındaydı..Hamileliği zor geçiyordu..Sürekli mide bulantısıyla uğraşıyordu..Buraya geldikleri zamanlarda gittikleri doktorda hiç planlamadıkları bir şey öğrenmişlerdi..Bebekleri ikiz olacaktı..Bu Eylül'ü korkutuyordu çünkü bir sürü küçük çocukla uğraşacaktı.Başaramamaktan korkuyordu..Serkan ise hep destekçisiydi..

Bugün bebeklerinin cinsiyetlerini öğreneceklerdi.

Serkan:Canım..Hazır mısın ?

Eylül:Hazırım canım..Siz aşağıya inin..Geliyorum..Ha Mathilda'ya suyunu verir misin ?

Serkan:Tamam canım..

Serkan çocuklarla birlikte aşağıda Mathilda ile uğraşıyordu..Eylül de çantasını alıp aşağıya indiler..Sonra da hep birlikte hastaneye gitmek için yola çıktılar..

Hastaneye geldiklerinde ikisinin de gözlerinden okunuyordu mutlulukları..Serkan bir eliyle Eylül'ün elini tutmuştu..Umut kucağında Metin de hemen yanındaydı..

Eylül:Belli mi ? Geçen defa belli olacağını söylemiştiniz..

Doktor:Ah..Evet,bir saniye..

Serkan:Bir sorun mu var ?

Doktor:Hayır..Bir sorun yok merak etmeyin..Diğer bebeğin cinsiyetini öğrenmeye çalışıyorum..Hı..Tamam..Sonunda..

Eylül:Ne ? Yani şimdi..

Doktor:Güzeller güzeli iki kız..Tebrik ederim..

Doktor eldivenlerini çıkarıp masasına geçmek için hazırlanırken Eylül ve Serkan birbirlerine bakıp gülümsemişlerdi..Serkan Eylül'ün ellerine bir sürü öpücük bırakmıştı..

Serkan:Kızlarımız..

Eylül:Masalımız..Ve Öykümüz..

Serkan:Ben şuan ne söyleyeceğimi bilmiyorum aşkım..Bu çok..Öyle bir an ki..

...

Eylül Metin'in elini tutmuştu..Serkanda Umut'u kucaklamıştı..Hastane koridorunda yeni doğacak bebeklerinin fotoğraflarına bakıp bakıp hem ağlıyor hem gülüyorlardı..

Eylül:Serkan..Ben hâla inanamıyorum..Kızlarımız..İkisi de kız..Minicik..Ahh..Oğlum..Sen kız abisi mi oluyorsun hı ?

Umut:Kıs abişii..

Serkan:Aslan oğlum benim..Büyümüşte kız abisi oluyormuş..Metin..Bu kızlar size emanet ha..

Eylül:Serkancım..

Serkan:Ne aşkım ? Sokakta bulmadım ben kızlarımı..Babaları,abileri ve dayıları var yani..

Eylül:Ahh..Şimdiden acıyorum yavrularıma..

Serkan:Uslu uslu otursunlar dibimizde..

Eylül:Oldu olacak ben onları kimseye vermem de tam olsun kocacım..

Serkan:Verecek miyim bi de ? Bu saçmalık..Aklından bile geçmesin karıcım..

Eylül:Zamanı geldiğinde göreceğim seni..

Serkan küçük bir hayal kurmuş..Sonra kendi kendine kurduğu hayale kızmıştı..

Serkan:Ben bu çocukları biri gelip elimden alsın diye yapmadım..O damatların gözlerini oyarım..Onlar kim ki benim kızlarımı elimden alıyor ? Elin adamı gelip benim kızlarıma göz koyacak..Ben onları var ya..

Eylül:Şişşt..Çocuklar var..

Serkan:Sinirlendim ya..Hayalimde bile sinir ettiler beni..

Eylül:Kim?

Serkan:Belki de henüz doğmamış damatlarımız..

Eylül:Ya aşkım..Hahahaha

Serkan:Gülme..

Metin:Enişte sen iyice kafayı yedin..

Eylül:Aaa..Lafa bak..Serkancım duy..

Serkan:Bu da zaten büyümüşte küçülmüş..Yakında bir gelin çıkarır karşımıza da görürsün..

Metin:Hıhı..Yan komşu..

Eylül:Ne ?

Metin:Yan evde oturan Ela çok tatlı dimi abla ? Biz onunla hep oyunlar oynuyoruz..

Serkan:Bak..Gör karıcım..Yakında görümce olursun sen..

Eylül:Ah Metin ah..

...

Hastaneye dönüşünde Eylül'ün telefonu çaldı..Eylül tanımadığı numarayı açmak zorunda kalmıştı.

Eylül:Alo ? Evet ben ablasıyım ama..Sorun nedir ? Nasıl ya ! Ne diyorsunuz siz !

Serkan:Eylül ne oluyor ?

Eylül:Serkan..B-Büşra..Hastane..Serkan çok kötü..

Serkan arabayı durdurup Eylül'ün elindeki telefonu aldı..Eylül'ün gözlerinden yaşlar akıyordu..Serkanda donup kalmıştı..Serkan telefonda konuşurken karşı tarafta yoldan çıkan tırı da farketmemişti ki tır ancak Serkanların arabasına hızla çarpınca durabilmişti!

🙊

deniiz04 ❤️

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin