Eylül'ün oynadığı reklam filmi yayınlanmış ve birçok kesimin ilgisini çekmişti..Eylül Nazan ile yemekteyken ikisinin de telefonları susmamıştı..
Nazan:Hadi kızım..Artık gidelim,telefonlara bakmaktan yemekten bir şey anlamadık
Eylül:Böylede olmadı ki ama
Nazan:Yine geliriz..Sen yoruldun..Serkan bir sürü söylenir şimdi..
Eylül:Ee sende bize gel anne
Nazan:Yok kızım..Defne var evde..Sonra geliriz..Ben seni eve bırakıyım
Eylül:Tamam öyleyse..Çıkalım..
...
Serkan birkaç gün önce sipariş ettiği bebek takımı için mağazaya gitmiş ve adamlarla birlikte eve gelmişti..Eylül gelmeden odayı hazırlamak istemişti..Ona sürpriz yapacaktı..Her şeyi hazırladıktan sonra Eylül'ü beklemeye başladı..Eylül geleceklerini haber vermişti..
Eylül 10 dan sonra gelmişti eve..Biraz yorulmuştu tabi.Bebek 6 aylık olmuştu artık..
Serkan:Aşkım..Hoşgeldin
Eylül:Hoşbulduk canım..Duş alıp hemen yatacağım..Çok yoruldum..
Serkan:Kıyamam..Yarın biraz geç gidelim o zaman
Eylül:Aa olmaz..Karşı taraftaki şirket gelecek..Toplantımız var unuttun mu ?
Serkan:Doğru ya..Neyse,toplantıdan sonra eve geliriz o zaman..Sen gelsene bir benimle
Eylül:Aşkım ne oluyor ? Geldiğimden beri bir garipsin zaten
Serkan:Gel bir dakika canım..
Eylül'ün elini tutup kendi odalarının yanlarındaki odaya götürdü Serkan..Kapıyı açıp Eylülle birlikte İçeriye girdi..
Eylül:Aşkımm..B-bu..Ya inanmıyorum..
Serkan:Sürpriz yapmak istedim..Az kaldı..Birkaç eksik var ama..
Eylül:Hayır hayır..Her şey çok güzel..Oğlumuz çok şanslı..Bende öyle..
Eylül duygulanmış,Serkan'a sarılmıştı..
Serkan:Asıl ben çok şanslıyım..Sen olmasaydın..Eksikmişim..Seninle tamamlandım..
Eylül:Çok güzel olmuş..Ne söyleyebilirim ki sana..
Serkan:Bir şey söylemene gerek yok ki aşkım..Sen böyle yanımda ol..Biz oğlumuza daha neler yapacağız..
Eylül:Oğlumuz..Hâla bir adı yok..Ona şimdi,odasında bir isim bulalım mı ?
Serkan:Bu çok iyi bir fikir..O zaman sen bir duş al..Rahat bir şeyler giy..Sonra da isim bulalım tamam mı ?
Eylül:Tamam..Şey aşkım..
Serkan:Efendim canım ?
Eylül:Dolapta bir şeyler vardı..Hazırlayıp buraya getirir misin ?
Serkan:Yine gece atıştırması diyorsunuz yani ?
Eylül:Ben değil,oğlun istiyor aşkım
Serkan:Oğlumu bahane edip duruyorsun bakalım doğduğunda ne yapacaksın annesi ?
Eylül:Aa ne yapıyım,iki canlıyım ben..
...
Eylül duşunu alıp gelmişti..Serkanda Eylül'ün istediklerini hazırlamıştı..Yere karşılıklı oturup bir sürü isim söylediler..Ama bir türlü karar veremiyorlardı..
Serkan:Umut nasıl aşkım ? Ya da Can ? Ya bilemedim..Çok zormuş bu iş..
Eylül:Ee ikiside olsun o zaman..Umut Can Özgün..Bence oldu bu..
Serkan:Ciddi misin ?
Eylül:Ben sevdim..Sende sevdiysen..
Serkan:Sevdim valla aşkım..
...
Ertesi gün şirkette yoğun bir tempo vardı..Haberciler de bu temponun içindeydi..Aynı zamanda reklam filmi karşılığını bulmuştu..Birçok işveren yurtlara bağışlarda bulunmuştu..Eylülde Nazan ile birlikte toplantıdan toplantıya gidiyordu..
Nazan:Ay dur..Dur kızım biraz nefes alalım,geç şu odaya..
Eylül:Anne ? İyi misin sen ?
Nazan:Yoruldum kızım..Kaç saattir ayaktayız..Beklesinler biraz..
Eylül:Tamam sen dinlen..Ben son toplantıya da girip geri kalanını yarına alırım..
Nazan:Emin misin ?
Eylül:Evet anne..Merak etme..
...
Eylül toplantı odasına girdiğinde Serkanla bir kadını yan yana gördü..Kimdi bu kadın ? Daha önce hiç görmemişti Eylül..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..