Eylül:Peki tamam..Ben şey diyecektim..Evden çıkmadığım için hiçbir şey alamadım ama..Doğum günün kutlu olsun..İyiki varsın..Bi de şey..Biz seni çok seviyoruz..
Serkan Eylül'ün elini tutup dudağına götürüp,minik bir buse bıraktı..
Serkan:Teşekkür ederim aşkım..Bende sizi çok seviyorum..Şu hayattaki her şeyden..Siz yanımdasınız ya..Başka bir şey istemem ki..Şu anı hiçbir şeye değişmem..
Kocaman gülümsedi Eylül..Uzun zamandır ilk defa Serkan'a karşı böyle içtendi..Elini Serkan'ın sakalları arasında gezdirdi..
Eylül:Mutlu yıllar aşkım..
Serkan bugün daha fazla ne kadar şaşırabilirim diye geçirdi içinden..Eylül aylar sonra ilk kez aşkım demişti ona..Başka ne isterdi ki ? Eylül'e yaklaşıp sarıldı..Hafifçe dudağını Eylül'ün boynuna bıraktı..Eli de Eylül'ün belindeydi..
Serkan:O kadar özledim ki seni..Bana böyle bakmanı..Gerçekten gülmeni..Bitti değil mi ? O kötü günler geçti..
Eylül:Bitti..Bak buradayız..Oğlumuzla..
Bu anlarını Umut ağlayarak bozdu..
Serkan:Kıskandı galiba ufaklık..
Eylül:Öyle görünüyor..Sen Umutla ilgilen ben de kahve yapıyım tamam mı ?
Serkan:Tamam aşkım..
Eylül mutfağa geçip kahve hazırlamaya başladı..Serkan da oğluyla ilgileniyordu ki telefonunun titremesiyle telefonunu açtı..
Serkan:Efendim kardeşim ?
Güney:Kaç kere aradım lan..Uyuyor musun?
Serkan:Ne uyuması lan..Oğlumla bahçedeyim..
Güney:Oh..Adam keyif yapıyor..Şu konuştuğumuz meseleyi ne yapacağız diye aradım..
Serkan:Kıskanma oğlum..Sen de evlen..Yap bir çocuk..
Güney:Ooo..Ona daha çok var kanka..Hem sen evli değilsin ki artık..Buna alış bence
Serkan:Yakında o da olur..
Güney:Oha barıştınız mı ?
Serkan:Biz çok iyiyiz Güney..
Güney:Eskiden nikahta keramet var derlerdi..şimdi boşanmada galiba..
Serkan:Salak salak konuşmasana Güney..Biz kötü günler geçirdik..Kimsenin başına gelmesini istemem..
Güney:Şaka yaptım ya..Tamam sen söylesene..Buluşup konuşacak mıyız ?
Serkan:Tamam ama biraz geç gelirim..Çünkü bu anları bozmak istemiyorum..
Güney:Tabi beyefendi..Sen keyfini yap,geleceğin zaman haber ver bana
Serkan:Tamam Kardeşim..Görüşürüz..
...
Eylül kahveyi getirmişti..Sohbet ediyorlardı..
Serkan:Aşkım..Güney aradı..Birkaç saate biraz onun yanına gideceğim sana uyar mı ?
Eylül:Olur olur..Bizde içeriye gireriz zaten artık..
Serkan:Şey..Ben senin arabanı da getirttim dün akşam..Söylemeyi unuttum..
Eylül:Tamam canım..Bir şey olursa kullanırım..
Serkan:Tamamdır..O zaman ben duş alıp çıkıyorum..
Eylül:Tamamdır..Umut'u odasına götürsene aşkım..Uyudu zaten..Bende burayı toparlayıp yanına çıkarım
Serkan:Tamam canım
...
Serkan çıktıktan sonra kızlarda eve geldiler..Eylül birkaç gün önce arkadaşlarıyla konuşmuştu..Küçük bir parti yapacaklardı akşam bahçede..Serkan'ı oyalama işi de Güney'e kalmıştı..Ki zaten Güney ve Serkan'ın konuşacakları vardı!
Şu bölümüde bırakıyorum💜
-Serkan ve Güney ne çeviriyor sizce ?
-Eylül ve Serkan'ın başka şehire taşınmasını ister miydiniz ?
-Umut sizce nasıl bir çocuk olur 🙈
- En son hangi kitabı okudunuz ?
-En sevdiğiniz film ?
-Bu zamana kadar en sevdiğiniz dizi hangisi oldu ?
-Kızlardan birkaçının yeniden aynı projede oynamasını ister miydiniz ?
-Aynı projede oynasınlar dediğiniz kimler var ?
-Soru cevaplara tavsiye üzerine başlamıştım,memnun musunuz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..