Mahkeme

218 15 46
                                    

Ertesi gün Mesude'nin mahkemesi vardı.Serkan gidemiyordu..Evde de sadece Meral kalmıştı..Diğerleri mahkemeye gitmişlerdi..Eylül uyanıp aşağıya indiğinde mutfağa geçti..Serkan salonda Umut ile ilgileniyordu..Meral de Eylül'ün yanına gitti..

Meral:Kardeşim..Günaydın..

Eylül:Günaydın Meral.Ev niye sessiz ?

Meral:Şey..Kader, Gökhan ve Mert okula gitti..Diğerleri de şirkette küçük bir toplantı varmış..Toplantıdan sonra gelecekler.

Eylül:Tamam.

Meral:Ben sana kahvaltı hazırlıyım..Hatta bugün hava güzel..Bahçede yapalım mı ?

Eylül:Olur..Şu çocuktan uzak olan her yer olur.

Hiçbir şey söyleyemedi Meral..Serkan da Eylül'ün konuşmalarını duyuyordu..Gözleri doldu..Ama ne yapabilirdi ki ? Bir an önce Tolga beyin gelmesini istiyordu..

...

Eylül ve Meral bahçede kahvaltı yaparken Tolga bey geldi..Serkan ona dünden beri yaşananları özetledi dışarıda..

Tolga:Yaptığı bir çeşit koruma güdüsü..

Serkan:İyi ama bu çok yanlış..Oğlumuzu istemiyor..Oğlum bile demiyor..O..Şu çocuk..Böyle hitap ediyor..Eylül böyle biri değil..Dünya bir yana oğlumuz bir yana..

Tolga:Serkan..Şu süreçte Eylül'ün yaptığı hareketlerin normal olmasını bekleyemeyiz zaten..O şuan kendisini suçluyor ve bu yüzden de Umut'un ondan uzak kalmasını istiyor..Bütün verdiği tepkiler bunu gösteriyor.

Serkan:Ama o suçlu değil ki..

Tolga:Tabiki değil..Ama o öyle sanıyor..Nerede şimdi ?

Serkan:Bahçede..Arkadaşımız var yanında..Kahvaltı yapıyorlar..

Tolga:Peki..Yanına gidelim öyleyse..

Serkan:Tabi..Buyrun..

Serkan Tolga Bey ile Eylül'ün yanıma gittiğinde Eylül öfkeyle gözlerini Serkan'a dikti..Serkan ise onu umursamadı o an..

Serkan:Canım..Misafirimiz var..

Eylül:İyi,sen misafirinle burada oturabilirsin.Ben üst kata çıkıyorum.

Serkan:Konuştuk bunu seninle..Tolga bey..

Eylül:Bende sana ben deli değilim dedim.Benim kimseye anlatacak bir şeyim yok.

Tolga:Peki..Bende burada size eşlik ederim öyleyse..Serkan bir çay alabilir miyim ?

Serkan:Tabi..Hemen getiriyorum..

Serkan iki çay alıp geldi mutfaktan..Eylül farkında olmasa da Tolga bey ilk seansını başlatmıştı.

...

Mesude o gün olanları hakime anlatıyordu..Ve tabi geçmişte yaşanılanları da..Herkes bir yandan öfkeliydi Mesude'ye bir yandan da Umut'u kurtardığı için minnettar..Nazan da oradaydı..Kemal'in Umut'u kaçırdığını ve yaşanılanları anlatmıştı..

Hakim karar dediğin an herkes ayağa kalktı..

Güney:Songül..Ne olacak şimdi ?

Songül:Bilmiyorum sevgili..

Hakim:Mesude Demir'in Kemal Yılmaz'ı bıçaklayarak hayatına son vermesi ve olay anında ve öncesinde yaşananlar dinlendi..Mesude Yılmaz'ın bugünden itibaren 8 yıl boyunca cezaya çarptırılmasına karar verilmiştir..

Kader:Ne ? 8 yıl mı ! Kemal gibi birini öldürdüğü için bu kadar ceza..Bu korkunç Songül !

Songül:Gerekli yerlerle görüşeceğiz Kader..Mesude teyzeyi kurtaracağız..

Cemre:Eylül'e bunu nasıl açıklayacağız ?

Songül:Şimdi değil..Bu yaşananların üstüne olmaz..

Mesude:Hakim bey..Çocuklarım..Onların kimsesi yok..

Hakim bunu sona saklamıştı..

Hakim:Önümüze gelen raporlarda Mesude Demir'in büyük kızı Eylül Özgün'ün ruhsal problemlerinden dolayı Büşra Acar ve Metin Yılmaz'ın Mesude Demir hapishaneden çıkıncaya dek devlet güvencesi altında olmalarına,yani sosyal hizmet kurumlarına yerleştirilmesine karar verilmiştir..

...

Meral salona geçmiş Umut ile ilgileniyordu..Tolga bey ve Serkan da Eylülle birlikte bahçedeydi..Tolga bey Serkan'a gitmesini işaret edince Serkan oradan ayrılıp mutfağa geçti..Mutfağın penceresinden de Eylül'ü izliyordu.Tolga bey ise Eylül'ü konuşturmaya çalışacaktı..

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin