Cinsiyet

245 15 17
                                    

Eylül sunumuna başlamıştı..Ve öyle güzel ilerliyordu ki..Sunumun ardından kendisine sorulan sorulara da cevap veriyordu..

"Eylül hanım..Peki bu kreasyonu hazırlarken ne düşündünüz ? Oldukça farklı bir proje olacak..Bu bizim için heyecan verici.."

Eylül:Bu zamana kadar birçok markanın çekimleri ya da yapılan projeler alışılmış,herkesin yapabilirim diyebileceği şeyler..Ama bu sadece bizim veya sizin için değil oradaki çocukların da işine yarayacak..Evet belki bizler maddi olarak kazanacağız ama onların maddi desteğin yanı sıra manevi desteğe de ihtiyaçları var..Bunu hem bizim şirketimiz için hem de sizin şirketiniz için bir sosyal sorumluluk projesi olarak düşünebiliriz..Tabi bir anlaşmaya varabilirsek..

"Anlattığınız şeyler gerçekten hem çok etkileyici hem de farklı..Bu proje de anlaşma sağlayabilirsek çekimleri yapabileceğimiz bir yer biliyor musunuz?"

Eylül:Tabiki..Ben gerekli yerlerle görüştüm..Tabi anlaşırsak sizinle de gidip konuşacağız..Ortada tek başına yapacağımız bir şey yok..Bu işlerin birlik içinde olacağına inanıyorum..

"O zaman..El sıkışabiliriz.."

Nazan:Siz ciddi misiniz ? Hemen mi ?

"Elbette..Bu kadar iyi bir şey beklemiyorduk..Ama böyle bir şeyi de kaçırmak istemeyiz..Tabi bir de şartımız olacak.."

Eylül:Tabi..Nedir ?

"Eylül hanım..Sizinde çekimlerde yer almanızı istiyoruz..Bu projenin sahibi sizsiniz.."

Eylül:Ben..Evet güzel bir fikir tabiki ama siz ne diyorsunuz Nazan hanım ?

Nazan:Benim için bir problem yok..Ama biliyorsunuz ki Eylül hanım hamile..Zor şartlar altında çalışamaz..

"Merak etmeyin..Gerekli her şey sağlanacak.."

Anlaşma sağlanmış,misafirler gitmişti..Onların gittiğini görünce Serkan da hemen toplantı odasına gitti..

Serkan:Ne oldu ? Ne dedi adamlar ? Ya bir şey söylesenize..Aşkım ?

Eylül:Serkan oldu..Başardım..Çok beğendiler..Heyecandan konuşamadım önce..Ama sonra toparladım..Dimi anne ?

Nazan:Hemde çok iyi toparladın canım..Çok başarılıydın,gurur duydum seninle..

Serkan:Biliyordum ya ! Biliyordum..Ya sen süpersin karıcım..Gördün mü Nazan hanım..Karımın başarısına sen şahit oldun..

Nazan:Zaten biliyordum başarılı olacağını oğlum..Hadi ben sizi baş başa bırakıyım..Eylül sende dinlen kızım..

Nazan çıkınca Eylül Serkan'a sarıldı..Bu iş için o kadar emek vermişti ki..Serkan da hep destek olmuştu Eylül'e..

Serkan:Gel bakalım otur şuraya..ayakta kaldın kaç saattir..Biraz sonra da hastaneye gidiyoruz..Hem anlat bakalım şu toplantının ayrıntılarını karıcım

Eylül:Serkan öyle güzeldi ki..Çok farklıydı..Bütün sorularına cevap verdim..Öyle mutluyum ki..Bu proje sayesinde bir sürü yetimhanede kalan çocuğa kıyafetler gönderebileceğiz..Bir de şey..Reklamlarında küçük bir bölümde benimde oynamamı istiyorlar..Bilemedim önce..Ama sonra neden olmasın dedim..O çocuklar için..Anneme de sordum,bir sorun olmayacağını söyledi..Sana soramadım o an,kendimi kötü hissettim ama o çocukları düşününce..

Serkan:Canım,nefes al biraz..Bir sorun yok..Ben biliyorum seni..Ve gurur duyuyorum seninle..

Eylül:Gerçekten mi ?

Serkan:Tabiki..

Eylül'ün telefonu çalınca konuşmaları yarım kalır..

Eylül:Kızlar arıyor..Merak etmişlerdir..

Serkan:Aç aç..Ama sen konuşurken çıkmamız lazım..Ben odadan eşyalarımızı alıyım tamam mı ?

Eylül:Tamam canım,aşağıda bekliyorum seni..

...

Hastaneye gelmişlerdi..Bugün bebeklerinin cinsiyeti belli oluyordu..Sıra onlara gelince el ele içeriye girdiler..Eylül muayene için sedyeye yattığında Serkan da Eylül'ün elini sımsıkı tuttu..

Derya:Ah şu tatlı telaşlar..Bir de böyle erken yaşta anne baba olmak..

Serkan:Biz çok heyecanlıyız Derya hanım..Söylediğiniz gibi,belli olacak değil mi bugün bebeğimizin cinsiyeti ?

Derya:Eğer bebeğimiz bize kendisini gösterirse tabiki..Hazır mısınız ?

Eylül:Evet..Hazırız..Kaç gündür bu anı hayal ediyoruz

Derya:O zaman başlayalım..

Serkan anlamsızca ekrana bakarken Eylül de başını ekrana çevirmişti..İkisinin kalbi sanki bir atıyordu o an..Bir bedende üç can gibi..

Serkan:Derya hanım ?

Derya:Bakıyorum..Bebeğimiz biraz hareketli bugün..

Eylül:O da heyecanlı galiba..

Derya:Bencede..O zaman cinsiyetini de söyleyebilirim size..

Serkan:Lütfen..

Derya:Erkek..Bir oğlunuz olacak..Hayırlı olsun..

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin