Şirket

194 16 64
                                    

Eylül dosyaları asistanı ile birlikte incelerken Songül girdi odaya..Mine'ye çıkmasını söyleyip Eylül'ün karşısına oturdu..

Eylül:Ne oldu Songül ? Neden Mine'yi çıkarttın ?

Songül:Tam dört saattir buradasınız Eylül.Kız da dinlensin..Bizde görüşemiyoruz zaten..Biraz sohbet ederiz diye düşündüm,kızlar aradı,onlar da buraya geliyormuş..

Eylül:İyi ama ben dosya..

Songül:Biraz dinlen,sonra yine bakarsınız..

Eylül:Peki..

Songül:Nasılsın kardeşim ? Yani şey..

Eylül:Kemal oğlumu kaçırdı..Delirdim ve intihar ettim..Tühh,yine ölmedim ama..

Songül:Eylül..

Eylül:Dur dur..Senaryomuzun devamı var..

Songül:Senaryo mu ?

Anlamsızca kahkaha attı Eylül..

Eylül:Tabi..Benim hayatımdan iyi film olur he..Anlaşalım ben ölürsem siz benim hayatımı bir senariste anlatın film yapsınlar..Ya da olur da yine ölemezsem ben kendi filmimin senaryosunu yazıyım da bir yere bağışlayayım..Bari birilerine faydam olsun..

Songül:Neden bunu yapıyorsun kendine ?

Eylül:Nerede kalmıştık..Hee intihar ettim,ölemedim demiştim..Sonra gün gün delirmeye de devam tabi..Arkadaşlarım,kocam bana acıyarak baktılar..Sonra kocam aldı beni tatile götürdü..Kafası dağılsın bu psikopatın falan..Eee yeniden döndük mü İstanbul'a ? Başlasın sorunlar..Kardeşim aradı..Bil bakalım ne olmuş..Biliyorsunda biz bu Eylül'ü ayakta uyutalım numarası,iyi numara ha..Eylül zaten deli,bir şey anlamaz..Kardeşlerim yurtta..Annem hapishanede..Drama bak drama..Ben kızımı yetimhaneye bıraktım,eski kocam yüzünden..Şimdi kendimi affettirmek için eski kocamı bıçaklıyım.Nasıl film ama ? Söylesene..Sence mutlu sonla biter mi ? Ben hiç sanmıyorum..Kim ölür acaba bu filmin sonunda ? Ben mi ? Mesude mi ?

Songül:Kardeşim..Yapma noolur..

Eylül:Bak..Yakaladım..Yine aynı bakış..

Songül:Hayır Eylül..Kimse sana acıyarak falan bakmıyor..

Eylül:Ben bunun sonunu biliyorum..Biz kardeşiz Eylül..Biz senin yanındayız Eylül..Böyle yapma Eylül..Benim öz kardeşim benden nefret ettiğini söylüyor..Siz mi uğraşacaksınız bu deliyle ? Komik ya..Gerçekten komik..Dramın arasına bir de komedi yerleştirdik ya..Bravo bize..Hepimizden iyi oyuncu olurmuşta yanlış meslekler seçmişiz..

Eylül başını iki yana sallayıp gülerek odadan çıktı..Songül'ün sinirleri bozulmuştu..Neydi şimdi bu ? Eylül'ün öfkesi kimeydi ? Hesabı kimlerleydi ? Bunu anlamak zordu..

...

Eylül terasa çıkmıştı..Eylülden sonra da kızlar gelmişti zaten..

Meral:Songül..Güney burada olduğunuzu söyledi..

Songül:Hoşgeldiniz kızlar..

Cemre:Sen ağladın mı ? Kıpkırmızı olmuş gözlerin..

Songül:Sinirlerim bozuldu..Eylülle konuşmak istedim ama halini görseydiniz..

Kader:Nerede şimdi ?

Songül:Bilmiyorum ki..Çıktı gitti..Umut Güney'in yanındaydı değil mi ?

Cemre:Evet evet..Serkan gelmemişti daha..

Songül:Kızlar..Böyle ne olacak ?

Kapı açılınca sustular..Serkan,Güney ve Umut gelmişti..

Serkan:Kızlar..Eylül nerede ?

Songül:10 dakika önce buradaydı ama..

Serkan:Bir şey mi oldu ?

Songül:Benimle çok garip bir konuşma yaptı..Oysa sadece nasılsın diye sormuştum..Çok anlamsızdı davranışları..Kime kızgın olduğunu anlayamadım..

Serkan:Annesine..Eylül'ün bütün hesabı annesiyle..Tolga beyle konuştum..

Songülde Eylülde konuştuklarını anlatmıştı..

Serkan:Kızlar..Güney..Biliyorsunuz tabi ama ben yine söylemek istiyorum..Lütfen çok dikkatli davranın..Kelimelerinize,davranışlarınıza çok dikkat edin..Biz bazı şeyleri aştığımızı sandığımız anlar olabilir ama durum öyle değilmiş..Ki dün geceden sonra öyle olmadığını ben çok iyi anladım..

Songül:Bende gördüm gözlerimle..Dediğin gibi..Dikkat edeceğiz..

Serkan:Ben Eylül'e bakıyım şimdi..Siz Umutla ilgilenin..

Serkan şirketteki çalışanlara sormuştu Eylül'e..Birkaç kişi terasa çıktığını gördüklerini söylemişlerdi..Serkanda koşarak çıktı..Evet Eylül oradaydı ama Serkan Eylül'ü öyle görmeyi beklemiyordu..Eylül terasın kenar kısmında aşağıya bakıyordu..

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin