Korku

216 20 29
                                    

Eylül gözlerini açtığında odada hemşire vardı sadece..Olanları hatırlayınca aniden doğruldu..

Hemşire:Eylül hanım..Ne yapıyorsunuz ? Sakin olun lütfen..

Eylül:Ben..Merdivenlerden düştüm..Bebeğim..Bebeğim iyi mi ! Ya bir şey söyleyin noolur..Ya-yaşıyor mu ?

Elini karnına götürüp ağlamaya başladı Eylül..O kadar korkuyordu ki..

Hemşire:Eylül hanım..Öncelikle sakin olun..Bebeğiniz yaşıyor..Evet mucize gibi ama bebeğiniz hayatta..Ama sizin dikkat etmeniz lazım.Doktorumuz zaten size bilgi verecek..

Eylül:İyi ama ? İyi bebeğim değil mi ?

Hemşire:Evet..Merak etmeyin..Şimdi uzanın lütfen..Ben doktora haber vereceğim..

Eylül hemşirenin söylediğini yapmış,uzanmıştı..Bebeği ölseydi ne yapardı ? Bu öyle korkunçtu ki..

Beş dakika sonra doktorla birlikte Serkan da içeriye girdi..Hemen eşinin yanına gelip elini sıkı sıkı tuttu..

Serkan:Bitanem..

Eylül:Aşkım ben çok..

Serkan:Biliyorum..Biliyorum güzelim..Ama sakin ol..Yaşıyor..Bebeğimiz hayatta..Şeyma hanım ?

Doktor:Eylül hanım..Öncelikle geçmiş olsun..

Eylül:Teşekkür ederim..Bebeğim..

Doktor:Bebeğiniz şuan hayatta..Tabi sizinle konuşacaklarımız var..

Eylül:Sizi dinliyorum..

Doktor:Hamileliğiniz üzgünüm ama riskli..Hem sizin için hem de bebeğiniz için..Sizin bu süreçte çok dikkat etmeniz gerekiyor..Düşük riskiniz var..

Eylül:Ben ne yapabilirim..Bebeğimizin hayatta kalması için..

Doktor:Stresten uzak duracaksınız..Ağır şeyler hatta günlük hayatta kullandığımız bir çok şeyi kaldırmayacaksınız..Ve tabiki düzenli beslenme ile dinlenme de çok önemli..

Eylül:Tabiki..Her şeyi yapacağım..Merak etmeyin..

Doktor:Sizi bugün burada misafir edeceğiz..Şimdi dinlenin..Biz yine geleceğiz..

Doktor ve hemşire çıkmıştı..Eylül de Serkan'a sarılmış sımsıkı,ağlıyordu..

Serkan:Şişşt..Yapma canım..Doktoru duydun..

Eylül:Çok korktum..Bizi bırakacak diye çok korktum Serkan..

Serkan:Bende canım..Bende çok korktum..Ama bak,ikinizde iyisiniz çok şükür..Hadi gel,uzan biraz..Dinlenmen lazım..

Eylül:Serkan..Çok korkunçtu..Ben sadece anlatmaya çalıştım..Böyle olacağını bilemezdim..

Serkan:Şimdi bunları düşünme..Bizi düşün..Çocuklarımızı düşün..Güzel günlerimizi düşün..

Eylül:Gitme..Burada kal..

Serkan:Buradayım canım..Merak etme..

...

Eylül uyuduktan sonra Serkan diğerlerini göndermişti..Büşra yetimhaneye gitmişti.Metin'i ve Umut'u da Güneyler kendi evine götürmüşlerdi.

Serkan Eylül'ün başında uyumuş,sabah Eylül uyanınca da hemen gözlerini açmıştı..

Serkan:Canım..Ne oldu ? Ağrın falan mı var ?

Eylül:Yo-yok..Çok susadım..Su verir misin bana aşkım ?

Serkan:Tabi,bir dakika canım..

Eylül suyu içerken Serkanla konuşacağı şeyi düşünüyordu..Kabul eder miydi acaba Serkan ?

Serkan:Biraz sonra doktor gelir canım..

Eylül:Çocuklar nerede Serkan ?

Serkan:Songüller götürdü..Metinde onlarla merak etme..

Eylül:İyi yapmışlar..

Serkan:Aslında..

Eylül:Aşkım ben..

Serkan:Söyle güzelim ? Bak eğer bir şey varsa..

Eylül:Yok..İyiyim..Bebeğimizde iyi..Ben sana başka bir şey söyleyecektim..

Serkan:Söyle canım,ne oldu ?

Eylül:Gidelim buradan..

Serkan:Aşkım ama doktor ne zaman çıkmamız gerektiğin-

Eylül:Hayır öyle değil..Bu şehirden..Bu kaostan..Gidelim..Ben çocuklarımı geçmişimdeki insanların yaptıkları hatalarla büyütmek istemiyorum..

deniiz04 bölüm istemiş🙈

ctakmerve de sormuş🙈

Buyrunn❤️

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin