Yeniden

250 18 25
                                    

Dönmüşlerdi..Güney Eylül ve Serkan'ı otogarda karşılamıştı..Taksiyle gidiyorlardı eve.

Güney:Ehliyetimi alıyım,bu işkenceden hepimiz kurtulacağız gençler..Az kaldı

Serkan:Kardeşim sen buraya kadar zahmet etmeseydin keşke..Biz gelirdik Eylülle

Güney:Olur mu öyle şey ? O kadar yoldan geldiniz..İyisiniz değil mi ?

Eylül:Biz iyiyiz..Asıl siz nasılsınız ? Neler yaptınız ?

Güney:Öncelikle sınav belasından kurtulduk..Sonrasını zaten biliyorsunuz

Serkan:Güney..Ev neredeydi ? Koşuyolu tarafında falan değildir umarım..

Güney:Yok yok..Kızlara yakın..Hatta Toprak hocalara da yakın biraz..

Serkan:Ha tamam o zaman..Kirası falan ? Hiçbir şey söylemiyorsun Güney

Güney:Konuşuruz bunu evde..

Yarım saat sonra eve gelmişlerdi..Ev Serkan'ı da Eylül'ü de düşündürmüştü..Paraları yokken bu ev ikisine de fazla gelmişti.

Güney:Ee bir şey söylemeyecek misiniz ? Susup kaldınız..

Serkan:Güney..Seninle konuşmuştuk..Bu ev şimdilik bize fazla..

Eylül:Aynen..Hem bu eşyalar falan..Böyle konuşmamıştık..

Güney:Ya evet ama bakın bir dinleyin beni..

Serkan:Kardeşim..Dinleyecek bir şey yok..Biz teşekkür ederiz ama bunu kabul edemeyiz..Yarın bir eve bakarım ben..

Songül:Ya bir dinlesenize Güney'i..Kestirip atmayın hemen..

Eylül:Songül..Biz bu evin kirasını nasıl karşılayalım ?

Güney:Ya..Kabul etmeyeceksiniz diye başta söylemedim..Ben 6 ayın kirasını ödedim..Bankada param vardı.Eşyaları da aldım..Yani az ama sizi idare etmesi için şuan yeterli..

Serkan:Güney..Delirdin mi sen ? Biz böyle bir şey istemedik..

Güney:Serkan..Yeni bir düzen kuruyorsunuz.Yardım ettim sadece..Ya bakın..Yaşadığınız evi gördük..Çok kötüydü tamam mı ? Evet siz idare edebiliyordunuz ama artık sizin bir bebeğiniz olacak..Bebek için kabul edin..

Kader:Aynen..Hem borç..Biz kabul etmeyeceğinizi bildiğimizden böyle anlaştık Güneyle..

Susup kaldı ikiside..

Güney:Ya Serkan..Yapmayın abi..Aynı şey benim başıma gelseydi sen bana yardım etmez miydin ? Biz kardeşiz oğlum..Zor zamanlarımızda yan yana olmayacaksak ne zaman olacağız ? Eylül..Bak sen kızlar için ne isen benim içinde öylesin..Hem biz yeğenimizin öyle yerlerde yaşamasına nasıl izin verecektik ki ?

Eylül:Güney teşekkürler ama..

Güney:Aması falan yok..Hadi yemeğe geçelim artık..Bu konuda kapansın

Serkan:Bunu seninle sonra konuşacağız Güney..

Hep birlikte masaya oturdular..Sohbet edip yemek yediler..Yemekten sonra Güneyler balkona geçerken kızlar da masayı topluyorlardı..

Meral:Eylül..Anlaşalım biz de buraya gelip kalacağız..

Songül:Ulan..Bir sus..Sabahtan beri aynı şeyi söylüyorsun..

Meral:Sen karışmasana Songül

Eylül:Gelirsiniz tabi Meral..Sizinle yakın oturmamıza sevindim..Bebeğim teyzeleri ile büyüyecek..

Kader:Ya cinsiyeti ne zaman belli olacak ? Ben çok merak ediyorum..

Eylül:3 ay varmış daha..Doktor öyle söyledi..

Cemre:Yaaa çokmuş..Nasıl dayanacağız ?

Songül:Sağlıklı olsun da..Eylül..Bir dakika..Senin kolundaki morluklar ne öyle ?

Eylül:Hiç..Çarpmışımdır bir yere..Ya kızlar bir şeyler mi içsek ? Benim canım soğuk bir şeyler istedi..

Songül:Konuyu değiştirmesene kızım..Ne oldu söyle ? Ne zamandan beri böylesin?

Eylül:Önemli bir şey değil..Geçiyor zaten..

Cemre:Eylül..Kim yaptı bunu sana ? Serkan'ın haberi var değil mi ?

Eylül:Off var evet..Nazan kaçırdığında olmuş..Siz gittikten sonra doktora gittim merak etmeyin..

Serkanlarda balkonda sohbet ediyordu..

Serkan:Güney..Gördün mü o kadını ?

Güney:Şey evet..Sen takip et deyince..

Serkan:Söylemedin döneceğimizi değil mi ?

Güney:Hayır hayır..Çok konuşmadım zaten

Serkan:İyi yapmışsın..Yarın gideceğim..Eylül'e yaptıklarının hesabını soracağım

Gökhan:Serkan..Annenin yaptıklarını savunmuyorum ama yapmasan daha iyi bence..Daha çok karışacak ortalık

Serkan:Bedelini ödeyecek..Eylül'ü o hale getirmesinin bedelini ödeyecek..

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin