Görüşme

223 16 99
                                    

Güney dersi olduğu için şirketten çıkmış,Songül de dersten sonra şirkete gelmişti..Eylül'ün Serkan'ın yanında olduğunu öğrenince hemen oraya gitti Songülde.

Serkan:Hııhh ! Buldum işte..Songül..Songül süper fikir!

Songül:Ne ? Ben anlamadım,ne oluyor ? merhaba der insan Serkan..

Eylül:Hoşgeldin Songül..Geç otur dinlen..Serkan'a da bakma..

Serkan:Kötü fikir değil bence..

Eylül:Ama Güney benim yapmamı istedi..Ayy delirecem şimdi..Başımın etini yedin aşkım sabahtan beri

Serkan:O zaman beraber gidelim..Umut Songülle kalır

Eylül:Tamam aşkım yeter ki kapat konuyu..

Songül:Mesele ne arkadaşlar ?

Serkan:Mankenler tabiki.Senin o nişanlın mankenlerle Eylül'ün ilgilenmesini uygun görmüş..Ortalığı karıştırıp gitti..

Songül:Ee ne var bunda ?

Serkan:Aman..Siz ne anlarsınız be..Hadi Eylül..Gidelim..

Songül:Tersinden mi uyandın arkadaşım ?

Serkan:Önce kardeşin,sonra da nişanlın beni sabah sabah gerdiler..Olan bu..Hadi aşkım..

Eylül gülerek Serkan'ın peşinden gitti..Başvuran mankenler toplantı odasına sırayla alınacaktı..

...

Adaylar tek tek girip çıkarken Serkan bir köşede durmuş Eylül ile adayların toplantılarını izliyordu.Yeni bir aday daha gelmişti.Arda..

Eylül:Arda bey..Çalıştığınız işlerden bahseder misiniz biraz ?

Arda:Üç önemli şirkette mankenlik yaptım..İkisi birer yıllık anlaşma idi..Diğerinde üç yıl çalıştım.Şuan oyunculuk dersleri alıyorum ve manken olarak çalışmaya devam etmek istiyorum..

Serkan:Üç yıl çalıştığınız yerden neden ayrıldınız ? Bir sorun mu oldu ?

Arda:Anlaşamadık..

Serkan:O zaman neden bizim şirketimiz ?

Eylül:Serkan bey ?

Serkan:Şirketimizi yeni açtık..Sonuçta bazı şeyler bizim içinde önemli Eylül hanım..

Arda:Son zamanlarda iyi işlere imza attığınızı biliyorum..Bende sizinle çalışmak istedim..

Eylül:Peki Arda Bey..Teşekkür ederiz..Biz en son değerlendirme yapıp size haber vereceğiz..

Serkan her adayı sıkıştırıp duruyordu.Eylül de sinir olmuştu..İşi ve evliliği karıştırmayacaktı çünkü..Öyle anlaşmışlardı.

Eylül:Adaylar bitti Serkan bey.Siz oğlumuzun yanına gidebilirsiniz..

Serkan:Tabiki..seve seve Eylül hanım..

Serkan kapıdan sırıtıp Eylül'ü gıcık edip gitmişti..Eylülde bayan manken adayları ile görüşme saatini bekleyecekti..

...

Mankenlerle olan görüşme bittikten sonra Eylül Serkan'ın yanına gitti..Songül de Güney'in yanındaydı..

Serkan:Ee ?

Eylül:Ne ?

Serkan:Konuşmayacak mısın ?

Eylül:Yoruldum aşkım..Biraz dinleniyim şurada..

Serkan:Ne zaman seçim yapıyoruz ?

Eylül:Güney'in biraz işi varmış..Yarın toplantı yaparız..

Serkan:Tamam canım..Hadi gel yemeğe gidelim..

Eylül:Ya aşkım..Umut uyuyor..Bir saate de eve geçeriz zaten..

Serkan:İyi ama evde hiçbir şey yok..Yorulma,o zaman çıkalım şimdi..Yemekten sonra da eve geçeriz..

Eylül:Tamam o zaman..

Serkan:Güneyle Songül'ü de çağıralım mı?

Eylül:Olur canım..Sen git konuş,bende Umut'u alıp geliyorum..

...

Güzel bir restauranta gelmişlerdi hep birlikte.

Serkan:Aslında ben bugün sana baya bir gıcığım Güney ama..

Güney:Ne yaptın lan ben ?

Serkan:Şu mankenler..

Eylül:Bu konuyu kapatmıştık aşkım..Bu bizim işimiz..

Serkan:Ama oraya çalışanları boşuna almadık..

Songül:Takıldın ama Serkan..Bitti gitti işte..Hem onlar bizim çalışma arkadaşımız olacak..Her işte yan yana olacağız..

Eylül:Konuş Songül..Ben anlatamıyorum..

Güney:Bence kapatalım bu konuyu..Ve artık yemeklerimizi söyleyelim..

Eylül:Bencede..

...

Yemekten sonra eve geldiklerinde Eylül ve Serkan Umut'u ortalarına alıp uykuya geçtiler..

Bu bölüm sakin olsun..Ama bundan sonra 🙊

Geç oldu ama 🙈 zeyeyserrrr 💜

💐Nasılsınız ? Bugün hiç aktif olamadım..Aslında her zamanki gibi evdeydim ama açıkçası tembellik yaptım,hâla uykum var 🙊

💐Serkan'ım takıntılı olduğunu düşünenler ?

💐 Herhangi bir şeye yeteneğiniz var mı ? Varsa bu ne ?

💐 Karantinada bir gününüzü nasıl değerlendiriyorsunuz ?

💐En korktuğunuz şey ne ?

💐Sizin için mükemmel bir günün tanımı nedir ?

💐Yetiştirilme şekliniz ile ilgili tek şeyi değiştirebilseydin bu ne olurdu ?

💐Hayatında yakaladığın en büyük başarı ne?

💐Bir arkadaşlıkta en değer verdiğin şey nedir ?

Bir Masal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin