Eylül,Serkan ve Umut bahçeye çıktığında herkes onları alkışlamıştı..Misafirlerin tamamı da gelmişti..Az ama onlara göre olması gereken insanların tamamı oradaydı..Eylül de Serkan da bu küçük ailesiyle mutluydu zaten..
Eylül Feride ile göz göze geldiğinde gülümsedi..Feride de Eylül'e gururla bakıyordu..Kuşkusuz ki en çok Eylül acı çekmişti bu zamana kadar Feride'nin gözünde ve en çokta Eylül başarılarıyla gururlandırmıştı onu..Ve tabiki Eylül'ün yanında en başından beri destek olan sayılı insanlardan biriydi..Hâla da destek olmaya devam ediyordu..
Sonra kızlarla göz göze geldi Eylül..O yaşadıklarından sonra kızlar Eylül'ün bu haline o kadar mutlulardı ki..Herkes Eylül'ün bambaşka bir insan olduğunu görüyordu..Ki bunu başaranın da Serkan olduğundan eminlerdi..Minnettarlardı bu yüzden Serkan'a..Eylül'ü Serkan'ın sevgisi,sabrı,aşkı bu hale getirmişti..Serkan iyileştirmişti Eylül'ü..
Bahçedekilerin alkışları eşliğinde kurulan koca masanın önüne geçtiklerinde Serkan da elini eşinin beline koymuş,ona her zamanki gibi aşkla,gururla bakmıştı..Sonra da alnından öpmüştü eşini..Bu öyle güzel bir andı ki..Hayallerinin de ötesindeydi ikisi içinde..Serkan Eylül'ün azmine,başarısına,gücüne her geçen gün hayran kalıyordu..İyiki onun eşiydi Eylül! Her şeyiydi..
Umut henüz küçük olduğundan Serkan ve Eylül üflemişti çocuklarının ilk pastasını..Ve yeniden kocaman bir alkış! Eylül için,Serkan için,Umut için..
...
Herkes hediyelerini verdikten sonra ilk dans için müzikte başlamıştı..Ve tabiki ilk dans Umut'un annesi ve babası içindi..Serkan eşinin ellerini tutarak dansa kaldırdı..
Hava çok güzeldi,sevdikleri buradaydı,en önemlisi de herkes sağlıklıydı..Başka ne isterlerdi ki ?
Serkan ellerini Eylül'ün beline dolamışken Eylül de Serkan'ın omzuna bırakmıştı ellerini..Ve aralarında sohbette başlamıştı tabi..
Serkan:Teşekkür ederim aşkım..
Eylül:Bu teşekkür niçin aşkım ?
Serkan:O kadar çok şey var ki..Eşim olduğun için mesela..Beni sevdiğin için..Oğlumun annesi sen olduğun için..Bana olan güvenin için..Oğlumu bu dünyaya getirdiğin için..Bana bu aileyi kurma şansı verdiğin için..
Eylül:Seni seviyorum..Ve seninle bu aileyi kurmak benim en büyük şansım..Sen benim her şeyimsin..Yeniden dünyaya gelsem evleneceğim tek kişi sen olursun..
Birbirlerine bakıp gülümsediler..ve danslarına devam ettiler..
Serkan:Her şey o kadar güzel ki..Hepsini kendi ellerinle hazırladın..Hiç yoruldum bile demedin..
Eylül:İlk yaş..Çok önemli bence..Oğlumuza anlatacağımız masalı unuttun mu ? Bu da onun masalı..
Serkan:Üçümüzün masalı..
Eylül:Ona ilkleri yaşatmak istiyorum..Her şeyi bizden görsün,bizden öğrensin..Öyle bir insan olsun ki..Merhamet,vicdan..Karşısına çıkan her insana iyi davransın..Küfür etmek,incitmek,insanlara yalan söylemek ne bilmesin..
Serkan:Ben onun bizi hep gururlandıracağına inanıyorum..Çünkü onu sen yetiştiriyorsun..
Eylül:Biz..Her şeyi birlikte yapıyoruz aşkım..
...
Parti devam ederken Serkan ve Eylülde misafirleriyle vakit geçiriyordu..Eylül bir ara oğlunu da kucağına almış,arkadaşlarının yanına gelmişti..
Eylül:Kızlar her şey güzel değil mi ? Yani bir eksik falan yok..
Meral:Yok canısı..Parti kızı ben bile bu kadar iyi yapacağım bir partinin olduğunu düşünmüyorum..
Eylül:Yaa Meral..
Cemre:Eylül gerçekten her şey çok güzel..Ellerine sağlık..Bayıldım ben
Eylül:Sağol Cemre..
Kader:Sende çok güzelsin..Işıl ışıl parlıyorsun..
Eylül:O kadar mutluyum ki..Aptal gibi sırıtmaktan kendimi alamıyorum..
Songül:Bizde çok mutluyuz kardeşim..Seni böyle gördüğümüz için..
Eylül:Her şeyi arkamda bırakmak..Ve Serkan..Bu iki şey benim hayatımı bambaşka yaptı..Hatırlıyor musunuz ? Lisenin başında yaşadığımız o olaylardan sonra Serkanla konuşuyorum diye bana trip atmıştınız..Bende size o öyle bir insan değil demiştim..Bence benim kocam uzaydan falan düşmüş..Ehh şansıma da bana denk gelmiş..
Cemre:Bak bak..Neler söylüyor..
Meral:Aşk Cemrecim,aşk..
Eylül:Kesinlikle katılıyorum..
...
Akşam herkes eve gittiğinde Serkan Umut'a gelen hediyeleri Umut'un odasına taşımıştı..Her şey o kadar güzeldi ki bugünü asla unutmayacaklardı..
Eylül Umut'u uyutmuş yatağına yatırmıştı..
Serkanda eşyaları bir köşeye koymaya çalışıyordu..
Serkan:Canım..Bu kadar şeyi ne yapacağız ? Oyuncak,kıyafet..Bizimkilerde abartmış..Diğer misafirlerden de çok fazla şey gelmiş..
Eylül:Evet ya..Söyledim o kadar ama dinlememişler..
Serkan:Canım..Tamam oyuncaklar kalsın ama şu kıyafetleri yurda mı bağışlasak ? Umut'un yeterince kıyafeti var zaten..Orada kalan çocukların daha çok ihtiyacı var..
Eylül'ün aklına kızlara söylediği şey gelmiş ve gülmüştü..Serkanda ne olduğunu anlamaya çalışıyordu..
Serkan:Ne dedim ki ben şimdi ?
Eylül:Hiç..Aklıma bir şey geldi..
Serkan:Ne geldi bakalım ? Söyle söyle..
Eylül:Bugün kızlara senin uzaydan falan düştüğünü söylemiştim de..Yani bu kadar iyi olmandan falan bahsetmiştim..Sen yurda bağışlayalım diyince aklıma o geldi..
Serkan:Demek böyle düşünüyorsun..
Serkan Eylül'e yaklaşmış gülümsemişti..Eylül tam ellerini Serkan'ın boynuna dolayacağı sırada geri çekilmişti..
Eylül:Pislik..
Serkan:Yaa..Nasıl oluyormuş karıcım ?
Eylül:Ahh yapma şöyle..
Serkan:Nasıl ?
Eylül:Bakma işte böyle..Ya da bak..Bak ama uyuz uyuz davranma..
Serkan gülümseyip Eylül'ü kucağına aldı..Zaten daha fazla dayanamazdı ki..Tüm gün gözü hep eşinin üstündeydi..
Serkan:Böyle iyi mi ?
Eylül:Hıhı..
Eylül bu kez ellerini dolamıştı Serkan'a..Ve Eylül'ün kahkahaları eşliğinde odaya girdiler..
💥💥
Günaydınn💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..