Hayat... nereden nereye getiriyordu insanları..Bir yurdun önünde çarpışmanın buralara kadar geleceğini nereden bilebilirlerdi ki ? Hayatlarının en güzel haberini aldıktan sonra el ele hastaneden çıktı Eylül ve Serkan..Neydi bu hissettikleri ? Adı var mıydı ? Bir evlat..Dünya'ya ikisinden kalacak bir miras..Bu hem çok güzel bir şeydi hem de üstlerinde şimdiden oluşan tatlı bir yük..Nasıl olacaktı ? Bebeklerini nasıl yetiştireceklerdi ? Planları nelerdi ? Onları neler bekliyordu ki ? Bunca çekilen acıların ardından hayat artık gülecek miydi onlara ? Bir gün bir masal gibi anlatabilecekler miydi hayatlarını ?
Hastaneden sonra evlerine gittiler..Sürekli konuşuyorlardı bebekleri hakkında..İkisi de öyle heyecanlıydı ki..4.5 ay nasıl geçecekti ?
Serkan:Buradan taşınmamız lazım aşkım..Oğlumuz doğmadan bu işi halledelim..
Eylül:Haklısın ama henüz bir birikimimiz yok ki..Nasıl olacak ?
Serkan:Aşkım..Annem bize yardım eder..Zaten şirket bizim..Hem sen şu son projeden iyi bir miktar alacaksın..
Eylül:Aslında evet ama..Bilmiyorum ki aşkım..
Serkan:Neye takıldın sen şimdi ?
Eylül:Kızlar..Onlar bizim için neler yaptılar..Evimize bir ekmek alamıyorduk hatırlamıyor musun ? Sonra bu ev..Güney olmasaydı asla oturamazdık burada
Serkan:Evet haklısın..Ben zaten Güney'e borcumuzu ödemek istiyorum..Bu yük oluyor banada..Kızlara gelince onlar içinde bir şeyler düşüneceğim,sen üzülme tamam mı ?
Eylül:Kabul etmezler ki..
Serkan:Sen merak etme ben halledeceğim..Hadi gel..Oğlumuza isim düşünelim..
Eylül:Bir dakika aşkım..Senin dışarıya çıkman lazım..
Serkan:Ne ? Yine mi ?
Eylül:Ne yapıyım..Ben değil,oğlun istiyor bunları..
Serkan:Ne istiyormuş bakalım oğlumun canı ?
Eylül:Şey..Erik..Hem kırmızısı hem de yeşili..
Serkan:İkisi birden ? Nasıl ya..Ben bu mevsimde nereden bulacağım ki ?
Eylül:Haklısın..Neyse ya,gitme..Geçer birazdan..
Serkan:Hayır hayır..Olmaz öyle şey..Bulacağım ben..Sen otur tamam mı ? Bugün çok yoruldun..
Eylül:Aşkım dur gitme ya.
Serkan:Olmaz..Bulacağım..Başka bir şey istiyor musun ?
Eylül:Aslında biber turşusu da olabilir..Salatalık mı olsa ? Off bilmiyorum Serkan..Git hadi sen..
Serkan gülerek evden çıktı..Eylül de mutfağa geçti..
Songül eve o kadar mutlu gelmişti ki..Sürekli gülüyordu..Kızlar da bunun nedenini merak ediyorlardı tabi..
Cemre:Songül..Söylesene ne oldu ?
Songül:Güney beni ailesiyle tanıştıracakmış kızlar..Ailesine beni söylemiş..Çok heyecanlı değil mi ?
Meral:Sende gidiyorsun yani..Ohh valla evlenen evlenene..
Cemre:Bozmasana kızım her şeyi..Hem sevinmen lazım..
Meral:Seviniyorum tabi ama..Ee ne zaman tanıştıracakmış ?
Songül:Bilmiyorum ki..En yakın zamanda dedi ama..Acaba beğenirler mi beni ?
Kader:Nazan gibi olmasınlar da..O düzeldi ama yeni bir Nazan çekemem valla kankacım
Songül:Ayy ona bende katlanamam herhalde..Şey,Eylülle konuştunuz mu ? Ben aramayı unuttum..
Meral:Konuştuk konuştuk..Anlaşmayı yapmışlar..Çok beğenmiş adamlar..
Songül:Ya..Süper haber bu..Peki bebeğin cinsiyeti ?
Cemre:Ay..Biz onun için aramayı unuttuk..Nasıl unuttuk ya ? Hemen arayalım..
Kader:Ee arasana Cemre..Benim şarjım yok
Cemre Eylül'ü görüntülü arar hemen..Eylül mutfakta oturmuş,önünde de atıştırmalık bir sürü şey vardı..
Meral:Hih..Napıyosun Eylül ? 100 kilo olacaksın..
Songül:Oha Meral..
Meral:Ne..Baksana..
Eylül:Yaa..Deme öyle Meral..Ne yapıyım,acıkıyorum..Hem bugün yoruldum..
Cemre:Sen Meral'e bakma kardeşim..
Meral:Dost acı söylermiş Eylülcüm..
Kader:Sussana kızım..
Songül:Ne yapıyorsun kardeşim ? Serkan nasıl ?
Eylül:En son iyiydi..Şimdi nasıl inan bende bilmiyorum..
Songül:Nasıl yani ?
Eylül:Oğlumla canımız bir şeyler çektide..Onları almaya gitti..
Cemre:Erkek mi ? Yaa inanmıyorum..Çok mutlu oldum kardeşim..
Eylül:Sağol kardeşim..
Serkanda Eylül'ün istediklerini almak için evden baya uzaklaşmıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..