Songül:Nasıl hastasın ? Grip falan mı oldun ? Sen yurtta da böyleydin..Bir de zor atlatıyorsun Eylül..Şimdi hamilesin de niye dikkat etmiyorsun kendine ?
Eylül:Öyle değil..Grip değilim Songül..
Cemre:O zaman bebekten dolayı rahat değilsin..Midem bulanıyor diyordun zaten..Geçmedi mi daha ?
Eylül:Kızlar..Oturalım mı ? Anlatacağım size..
Serkan onları evde bırakıp çıktı..Gözyaşlarını çoktan bırakmıştı.Böyle yaşamak o kadar zordu ki..Eylül de her şeyi en başından kızlara anlattı..Kızlar tepkisiz kalmışlardı..Hani inanmazsın ya..Ya da kabullenemezsin bir şeyi..Aynen öyle..
Eylül:Kızlar..Bir şey söyleyin..Konuşsanıza noolur..
Kader:Songül..Duydun mu Eylül'ü..Ne diyor..Ne anlattı..
Songül:Duydum ama inanmadım..Şaka yapıyor kızım..Bizi üzecek kendince..Hamile ya..İlgi falan bekliyor işte..Dimi Eylül ? Şaka yapıyorum desene ! Sizi kandırıyorum desene !
Eylül:Ha-hayır..Keşke öyle olsa..Bağırsanız,kızsanız bana..Ama değil Songül..Ben ölüyorum..
Cemre:Kapa çeneni ! Ne ölmesi be ! Bu yaşta ölünür mü ! Hem sen anne olacaksın ! Biraz dinleneceksin..Biz sana iyi bakacağız..Çok iyi bakacağız dimi kızlar ? Gel..Sen uzan şuraya kardeşim..
Kızlar delirmiş gibiydi..Cemre Eylül'ü hemen oradaki koltuğa uzandırıp diğer odadan pike ve yastık getirdi..Meral de masanın etrafında dolanıp duruyordu..
Meral:Güzel güzel yemekler yapalım kızlar..Bol vitaminli..Bebek için de Eylül içinde faydalı olsun..Alışverişte yapalım..Bir sürü şey alırız..Ben avans alırım patrondan.Hadi Kader biz çıkalım..
Kader:Evet evet..Manava da gidelim..
Eylül:Kızlar..Kızlar durun..
Hiçbirinin Eylül'ü dinleyecek hali yoktu..Kaderle Meral çıkmıştı evden.Songül mutfağa girmişti,Cemre de bütün temizlik malzemelerini ortaya dökmüştü..Eylül dayanamayıp Serkan'ı aradı odalarına geçip..
Serkan:Canım..
Eylül:Serkan..Serkan gel noolur..Hepsi çok kötü..Beni dinlemiyorlar bile..Kaderle Meral alışveriş yapacaklarmış..Cemre evi temizliyor..Songülde bir sürü çorba yaptı..Mutfaktan çıkmıyor..
Serkan:Tamam..Tamam aşkım,sakin ol..Bak ben biraz sonra geleceğim tamam mı ?
Eylül:Tamam..Çabuk ol noolur..
Serkan telefonu kapattıktan sonra soluğu Nazan'ın evinde aldı..Nazan karşısında Serkan'ı görünce şaşırmıştı..
Nazan:Oğlum..Ne oldu sana ? Neden ağladın ?
Serkan:Yardım et..Bana yardım et noolur..
Nazan:Gel..Gel anlat..
Serkan salona geçti..Nazanda karşısına oturdu..
Nazan:O günden sonra gelmezsin sanıyordum..
Serkan:Çaresiz kaldım..Gelmek zorundaydım..
Nazan:Sorun ne ?
Serkan:Eylül..Eylül ölüyor..Bebeğimiz yaşasın diye ölmeyi istiyor..Paramız olsa,paramız olsa kurtulacak ama yok..Param yok anne ! Karıma,çocuğuma bakamıyorum..Çaresiz kaldım..
Nazan:Ne diyorsun sen Serkan ? Bu çok kötü..
Serkan:Yardım et..Eylül iyileşsin anne..Ben onu çok seviyorum..O ölürse bende ölürüm..Yaşayamam..Nefes alamam..O giderse..O bizi bırakıp giderse..
Nazan:Merak etme..Size yardım edeceğim..
Serkan:Gerçekten mi ?
Nazan:Bu zamana kadar yaptığım hataları affedecekseniz eğer..
Serkan:Tamam affettim..Yeter ki bize yardım et..Karım eskisi gibi olsun..
Kaderle Meral markete gelmişti..Bütün reyonlara uğruyorlardı..
Kader:Şu peynirleri de al Meral..Şu sütlerden de..Pekmezde alalım..
Meral:Evet..Yarın da başka hastanelerden randevu alalım..Eylül'ü iyileştirelim..Eylül ölemez ki kızım.O daha çok genç..
Kader:Ölmez dimi ? Bırakmaz bizi Eylül..
Kızların Serkanlarda olduğunu öğrenen Güney de oraya gelmişti..Eylül açmıştı kapıyı..Güney Cemreyle Songül'ün halini görünce şaşırmıştı..
Güney:Ne oluyor Eylül ? Ne olmuş bunlara ? Diğerleri nerede ? Serkanda yok..
Eylül:Şey..
Güney:bir dakika sen niye böyle bitkinsin ?
Cemre:Güney ! Dur..Eylül'e yaklaşma..Elini yıka..Hatta üstünü değiştir,Serkan'ım kıyafetlerini giy..
Eylül:Cemre yapma..
Cemre:Ne yapma Eylül..Kendine bakacaksın sen.Gerekirse hiçbirimizle temas kurmayacaksın..Sonuçta bağışıklığın çok düşük..Sizi etkileyebilir
Güney:Delirdiniz mi siz ya ? Songül sen napıyosun kızım ? Kim yiyecek bu kadar yemeği ?
Eylül:Güney..Ben..Ben hastayım..Kızlarda bu yüzden böyleler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..