Eve dönmüşlerdi..Herkes o kadar mutluydu ki.Aynı zamanda da heyecanlı..Biraz da şaşkın..Güneyle Gökhanda bile garip bir hal vardı..
Cemre:Ayy..Napıyosun Eylül ? Senin dinlenmen gerekiyor..Oturur musun lütfen şuraya
Eylül:Aaa yeter ama..İyiyim ben..Biraz durur musunuz artık ?
Songül:Yok öyle durmak falan..Ne yapılacaksa bize söyle biz yapalım
Kader:Aynen..Önce yemek hazırlayalım biz..Doktor iyi beslenmen gerektiğini söyledi..Sende uzanıp dinlen..
Eylül:Kızlar..Ben iyiyim,hasta değilim ki..Aşkım sende bir şey söylesene
Serkan:Valla kızlar haklı aşkım..Hem sen gece de uyuyamadın ki.Sen odamızda dinlenirken biz yemek hazırlayalım
Güney:Valla süper fikir..Biz de Gökhanla alışverişe gidelim..Buralarda kıyafet satan yerlerde vardı..Oraya da gideriz dimi Gökhan ?
Gökhan:Aynen aynen..Hadi çıkalım biz
Eylül:Kıyafet ?
Güney:Ee yeğenimin ilk kıyafetini ben alacağım da..
Meral:Teyzeleri varken niye sen alıyormuşsun canısı ?
Güney:Siz dört kişisiniz ama ben tek..Çocuğun bir tane amcası var..Ben alacam tabi
Gökhan:Pardonda ben neyim abicim ?
Güney:Sen de dayı ol..Onu da ben mi söyleyim ?
Herkes gülmeye başladı..
Songül:Ya siz napıyosunuz ?
Güney:Ne biliyim ben ya..Heyecanlandım..Hadi Gökhan,çıkalım artık..
Eylül:Ama..
Eylül'ü dinlemeden çıktılar evden..Kızlar da mutfağa geçmişti..
Serkan:Aşkım,hadi seni odamıza götüreyim..Dinlen biraz..Yemek hazırlanınca ben uyandırırım seni
Serkan Eylül'ün elinden tutup odalarına götürdü..Eylül için zor bir gece ve gün olmuştu..Yatağa oturdu hemen..Serkanda yanına geçip elini tuttu..
Serkan:Özür dilerim..Eğer annemin yaptığını bilseydim..Benim suçum..Karımı dibimde kaçırıyorlar,haberim olmuyor..Ya sana bir şey olsaydı ? Bebeğimize bir şey olsaydı..
Eylül:İkimizde bilemezdik..Bende herkesin içinde çekip gittiğim için özür dilerim..Bir an kendimi tutamadım..Sinirlerim bozuldu..
Eylül'ün avuç içini öptü Serkan..
Serkan:Senin bir suçun yok..Haklısın..Zor şeyler yaşadık..Seni hep korumaya çalıştım..Oradan oraya savrulduk..Kolay değildi biliyorum.
Eylül:Ama yanımdaydın..Gerisi önemli değil benim için aşkım
Serkan:Biliyorum güzelim..Beni güçlü yapan şey de bu zaten..Yoksa baş edemezdim..
Eylül:Unutalım bugün yaşadıklarımızı tamam mı ? Yani kötü olanları
Serkan:Tamam aşkım..Hem artık düşünmemiz gereken biri daha var
Eylül:Bebeğimiz..Nasıl olacak ? O kadar zamansız bir sürpriz oldu ki..Onu bu evde nasıl büyütürüz ? Ya da bundan sonra hangi şehirde nasıl bir hayat bekliyor bizi..Korkutuyor bu beni..
Serkan:Öyle bir şey olmayacak..Korkmana gerek yok
Eylül:Nasıl yani ? Bu ne demek aşkım ?
Serkan:Sen haklıydın..Sınava girmeliyiz..İnat etmenin bir anlamı yok..Sınava başvuru yaptık zaten..Sınav bitince İstanbul'a döneriz..Düzenimizi kurarız..Hem okuruz,hem de bizimkilerin yanında oluruz..
Eylül:Serkan..Sen ciddi misin ? Bu çok güzel bir şey ama ben korkuyorum..Kemal..
Annem..Annen.Gitmeyelim,burada kalalım..Serkan:Merak etme aşkım..Bize zarar vermelerine izin vermicem..Artık bebeğimizi düşünmemiz gerekiyor..Evet biz idare ediyorduk ama bebeğimiz doğduğunda böyle yerlerde yaşayamayız..Ben her şeyi halledeceğim..Sen bunları düşünme tamam mı ?
Eylül isteksizce başını sallayabildi sadece..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi
Teen FictionEylül ve Serkan'ın gecekonduya yerleştiği bölümden itibaren hayali kurgudur..