DAMIAN:
Dołączyłem do zabawy, a raczej zabawa do mnie, bo podszedł do mnie Flash.
-Dobrze widzieć Cię takiego.-Uśmiechnął się.
-To znaczy..?
-Szczęśliwego. Dopiero od kiedy zacząłeś spotykać się z Roth odżyłeś.
-Tak. Wszyscy mówią mi że mnie zmieniła...-Podrapałem się po głowie.
-Zmieniła to mało powiedziane.-Do rozmowy dorwał się zmiennokształtny, opierając się o mnie.
-Ha ha.-Zrzuciłem jego dłoń z mojego ramienia.
-No ale masz w sobie jeszcze trochę Damiana.-Westchnął Clark, uśmiechając się z daleka.
-Jak to się stało że w ogóle zaczęliście chodzić..? Nigdy o tym nie mówiłeś...-Zapytał mnie Allen.
Nie wiedziałem co powiedzieć. Trochę niezręcznie. Superman, Cyborg i Flash nie wiedzieli o tej akcji z utratą pamięci i śpiączką.
-To... Dość... Skomplikowany temat...
-Ja mogę opowiedzieć.-Wciął się Beast Boy.-Robin współpracował ze Slade'em i...
Niedończył, bo ja i Reyes zatkał mu usta, a ja rzuciłem Bestii mordercze spojrzenie.
-Amigo... Nie wypada...
-Czy Ty musisz tyle paplać..?-Westchnąłem lekko wkurzony.
Allen, Kent i Stone wpatrywali się we mnie zszokowani. Chciałem zapaść się pod ziemię. Dzięki Garfield.
-To... Współpracowałeś z Wilsonem..?-Wykrztusił Cyborg.
-Mówiłem że to skomplikowany temat.-Westchnąłem.-Tak w dużym skrócie. Straciłem pamięć, wstąpiłem do szeregów Deathstroke'a, pobiłem moją obecną narzeczoną prawie na śmierć...
Ale wstyd. Kurde...
-To... Jak zaczęliście chodzić?
-Podobała mi się od dłuższego czasu, ale starałem walczyć się z tym uczuciem. Ale gdy prawie ją straciłem, zrozumiałem że naprawdę ją kocham. Gdy obudziła się ze śpiączki, wyznałem jej to. Naprawdę nic nie wiedzieliście? Kory mówiła że powiadomiła Ligę.
-Nie powiedziałem im.-Do grona przyłączył się Batman.-Podobnie jak Roth, wiedziałem że się ockniesz i raczej nie będziesz chciał się tym chwalić.
-Dziękuję.
Liga spojrzała po sobie. Chyba byli naprawdę zdziwieni że podziękowałem. Aż tak widać moją zmianę..?
-To może toast..?-Uniósł kieliszek, Latynos, próbując rozładować napięcie wiszące w powietrzu.
CZYTASZ
|DAMIRAE| 2 Tak blisko, a jednak daleko...
FanficRachel i Damiana czekają kolejne przygody, starcia z wrogami oraz zmagania z uczuciem, jakim darzą siebie nawzajem. Jak potoczy się ich życie? Druga i opcjonalna część zmagań naszej kochanej pary. Jeśli nie czytałeś pierwszej części, ta może być mo...