Amikor behívnak titeket a suliba mert a gyerek verekedett (Köszönöm Kobra_Myrazs💜)
~🅙🅘🅝~
Soha nem volt semmi probléma a lányokkal, főleg az iskolában nem, ezért is lepődtetek meg annyira mikor felhívott az igazgató, hogy verekedtek a lányok. Kiderült, hogy egy rózsaszín felsőért verekedtek, mert összekenték festékkel.
– Ezért nem kellett volna ilyen butaságot csinálni. Kérem ide a telefonokat, egy hétig nincs internet – nézel csúnyán a lányokra.
– Na de jagiya, miért vagy ilyen szigorú velük? Megérdemelték azok a khm...szép lányok – idézőjelet mutatva magyarázza el, mire a lányok felnevetnek.
~🅢🅤🅖🅐~
Párszor már be kellett menni a suliba, de csak azért mert a fiatoknak tul nagy szája van, és ez pár tanár szemét szúrja. De mikor az igazgatóiba értek, és a lányotok ül ott, teljesen meglepődtetek.
– Mi ez kislányom? – kérdezi férjed helyet foglalva mellette.
– Be törte az egyik fiú orrát – válaszol az igazgató.
– Tessék? Ez igaz kicsim? – fordulsz a lányotok felé
– Lehülyézte a bátyám, nem hagyhattam szó nélkül – morogja orra alatt, mire Yoongi büszke mosollyal néz rá.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Nagyon jó tanulok voltak a fiúk, szinte soha nem volt semmilyen probléma velük, egészen a mai napig. Mikor is kihívták őket tánc versenyre, amit természetesen elfogadtak. Nem kételkedtek abban, ki fog nyerni, hiszen Hoseok igen jól megtanította őket táncolni, ám a másik két fiú csalt. Ezt a fiatalabb fiatok észrevette, de mikor szólt nekik, verekedés alakult ki.
YOU ARE READING
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...