🎄 Kuroo x reader (Haikyuu) 🎄

1.2K 54 18
                                    

Adel-san kérésére Kaarma_224-nak karácsonyi ajándékként :3
_____________________________

~Reader-chan szemszöge~

🔞🔞

Egyre több ember tódult be a lakásunk ajtaján; barátok, ismerősök lepték el a házat. Még mindig nem láttam értelmét Tetsu hirtelen jött, eszement ötletének. Mégis kinek jutna eszébe Karácsony napján házibulit tartani?
Azt hittem, hogy vendégek sem lesznek, ennek ellenére meglepően sokan jöttek el, hogy mind együtt töltsük a Szentestét. Örültem is ennek, meg nem is, hiszen soha nem bántam a barátaim társaságát, nagyon szerettem együtt lenni, bulizni velük. De ezt az ünnepet szívem szerint kettesben töltöttem volna el párommal, számításaim viszont a kukába lettek dobva.

Tetsu - a barátom - jelenleg Bokuto vállát átkarolva magyarázott a máris enyhén ittas állapotban lévő Bagolynak, majd megveregette hátát és Akaashira lökte őt. Szegény feladó fájdalmas arrcal vette át tőle az ingadozó kedvében lévő Koutarout. Nem volt lehetőségem sokáig figyelni őket, ugyanis szerelmem hozzám sétált, derekamat átkarolva ölelt magához.

- Mi az, cica? Még mindig nem tetszik a karácsonyi buli?- puszilt homlokon halványan mosolyogva, mire sóhajtva bújtam karjai közé.

- Nem mondom, hogy rossz... De jobban szerettem volna csak veled lenni ma este.

- A társaság nagyja lassan lerészegedik, utána csak a tiéd vagyok- vette kezei közé arcomat, hogy hosszú, szenvedélyes csókot nyomjon ajkaimra.

Szemforgatva bólintottam egyet, majd elfogadtam felém nyújtott kezét, miután Tetsu a táncolók közé vezetett. Fejem a vállára hajtottam, gyengéden fogta ujjaimat hatalmas tenyerében, miközben mozogni kezdtünk a zene ritmusára. Mélyen beszívtam férfias illatát, apró mosoly terült szét arcomon, ahogy barátom még közelebb vont magához.

A buli nagyjából egy óra múlva kezdett bevadulni - értem ezalatt azt, hogy egyre több ember smárolt valakivel félrehúzódva a ház egyik szegletébe. Szerelmem ekkor hátulról átölelt, arcomra puszit nyomott, és fülembe súgott.

- Babygirl~, menjünk fel- mondandóját még nyomatékosította is egy szívásnyommal, amit sietve ejtett nyakamra.

Mosolyomat visszafojtva fogtam meg a kezét, majd követtem őt az emeletre, ahol a szobájába sétáltunk. Gondosan bezártam az ajtót a biztonság kedvéért, majd szembefordultam Tetsuval, aki késlekedés nélkül ajkaimra tapadt. Mire viszonoztam szenvedélyes csókját, ő már ruhámat rángatta lefelé, villámgyorsan megszabadított tőle. Meztelen hátam simogatta, miközben ingével bajlódtam; a fehér anyag nemsokára a földön landolt mellettünk.
Ekkor fenekembe markolva emelt fel, lábaimat dereka köré fontam, s halk sóhajaimat igyekeztem elnyomni több-kevesebb sikerrel. Nyakamat szívogatta egyre több vörös foltot hagyva maga után, mielőtt áttért volna kulcscsontomra. Én eközben hátát cirogattam, fekete tincseit széttúrtam szabad kezemmel.

Hirtelen elindult velem az ágyhoz és óvatosan végigdöntött rajta, ujjaival oldalam simogatta, ahogy lassan lehámozta rólam a melltartót is. Sokalltam a ruhadarabok számát, amik még barátomat takarták; türelmetlenül gomboltam ki nadrágját, ő pedig azonnal értette a célzást. Megszabadult attól alsójával együtt, majd hasamhoz hajolt, s finom puszikat hintve bőrömre egyre lennébb haladt ajkaival. Bugyim vonalánál azonban megállt, és áttért lábaimra, végigcsókolt combjaimon húzva a drága időt.
Már készültem rászólni, amikor ő is elérte határait - végre -, szinte letépte rólam az anyagot, amit gyorsan félre is dobott. Nyelvével kényeztetni kezdett, mire ajkaimat összepréselve, kezeimmel a lepedőbe markolva fojtottam vissza feltörekvő nyögéseimet. Ujjait nemsokára belém vezette, sietősen kezdte járatni őket, közben egyre több puszit nyomva belső combomra.

Hajába túrva felhúztam magamhoz egy csókra, amit türelmetlenül mélyített el, nyelvét számba dugta át.

- Baby, már mehet- suttogtam ajkaira, amikor szenvedélyességétől rájöttem, hogy mennyire feszegeti tűrőképességének határait.

- Csak nem akarom, hogy fájjon- búgta fülembe, miközben jobban széttette lábaimat, s bepozícionálta magát.

- Nem fog- nyugtattam meg egy apró szájpuszival.

Nem is kellett sokat kérlelnem, egyetlen erőteljes lökéssel vágódott belém, majd hangosan felnyögött megérezve mennyire szűk vagyok. Alsó ajkamba haraptam, hogy vissza tudjam fogni hangomat, barátom arcomat cirogatva elmosolyodott.

- Babygirl~, nem akarom, hogy ilyen csendben legyél.

Hosszú csókkal ajándékozott meg, miközben mozogni kezdett lassú tempóban. Nyögéseim hallhatóvá váltak, nem voltam képes tovább hangtalan maradni. Tetsu egy örömteli pillantással nyugtázta ezt, csípőmet markolva, s szabad kezével ujjainkat összekulcsolva gyorsított mozgásán. Fekete tincsei közé túrtam, melyeket picit meg is rántottam, de nemsokára már hátát kezdtem díszíteni karmolásokkal.

Barátom gyors tempót diktált, a szobát már csupán nyögéseink valamint hangos sóhajaink töltötték be. Vállába mélyesztett körmökkel tűrtem őrületes mozgását, lábaim már dereka köré fonva hevertek, így még mélyebbre tudott hatolni bennem. Kezem elengedte, hogy sajátjaival csípőmre fogjon, majd még erőteljesebb lökésekkel bombázott.
Fejem hátravetve nyögtem fel hangosan, hátam ívben megfeszült, miközben párom a csúcsra juttatott mindkettőnket. Óvatosan kihúzódott belőlem, szaporán véve a levegőt vágódott le mellém, s azonnal magára fektetett. Várt egy picit, hogy rendeződjön mindkettőnk légzése, aztán vigyorogva megszólalt.

- Menjünk le vagy már nem is tudsz járni?

- Itt maradok. És te is- öleltem magamhoz szorosan, arcomat mellkasába fúrva.

- Hai~, akkor legyen úgy- kuncogott halkan, majd puszit nyomott tincseim közé.- Boldog Karácsonyt, babygirl.

- Boldog Karácsonyt, Tetsu- csókoltam meg vidáman, majd szélesen mosolyogva hajtottam fejem meztelen bőrére.

Barátom ránk terített egy puha takarót, s hátamat cirogatva puszilt homlokon. Lent még nagyban tombólt a zene, tompán hallani lehetett a bulizók énekelését; mindez pedig tökéletes háttérzajnak bizonyult. Szabadon hagyva a társaságot aludtunk el egymás karjaiban, így végtére is teljesült kívánságom. Enyém volt a legértékesebb ajándék, amit csak kaphattam volna.

Anime Oneshots Where stories live. Discover now