Sztella2002 kérésére itt is van eddigi egyik legperverzebb részem folytatása :3
_____________________________🔞🔞🔞🔞
- Te akartad- vigyorodott el Kiyoomi, majd Atsumu helyett Osamut vette karjaiba és a fürdőszobába indult.
- Hé, mit csinálsz?- akadt ki azonnal a szürke hajú, de a másik egy pillantással csendre intette.
- Az én házam, az én szabályaim. Még nem fejeztük ezt be.
- Valaki dugja már meg, hogy nyugodjon le...- dünnyögte unottan Osamu, miközben mindketten eltűntek a hálószoba melletti helyiségben.
A két hátrahagyott összenézett, majd felszisszenve lábra álltak, de pár pillanatig nem tudtak lépni egyet sem.
- A pasid egy rohadt perverz- jelentette ki Rintarou a feladóra pillantva, mire az felvonta egyik szemöldökét.
- Ezt pont te mondod?- nevetett fel hitetlenül, majd ők is elsétáltak... khm, elbicegtek a másik kettő után.
Mire a helyiségbe értek, Sakusa már a zuhanyzó falának nyomva falta Osamu ajkait, kezével hímtagját kényeztetve. A szürke hajú sokat mondó pillantást vetett szerelmére, mire ő Atsumu vállára helyezte kezeit, és mint egy kisördög, a fülébe súgott.
- Itt a soha vissza nem térő alkalom, hogy kezedbe vedd a dolgokat. Nem akarsz élni a lehetőséggel?- cukkolta Atsumut elégedett vigyorral az arcán, hiszen pontosan tudta, hogy a szőke feladó fejében milyen gondolatok járhatnak. Meredező hímtagja elárulta ezt.
Az idősebb Miya morgott valamit, majd egy pillanat alatt a házigazda mögött termett, kezeit meztelen derekára vezette. Kiyoomi elvált a szürke hajú ajkaitól, ingerült szemekkel fordította hátra fejét.
- Meg ne próbáld!
- Késő~!- vigyorgott Atsumu, ujjait a fekete hajú nyílásába vezetve.
Sakusa visszafojtott egy káromkodást, Osamu gonosz mosollyal forgatta göndör tincseit, majd kihasználva a házigazda figyelmetlenségét, kibújt karjai alatt. Kiyoomi a hideg csempének támaszkodva nyögött fel, szerelme szabad kezével nemsokára összekulcsolta ujjaikat.
- Ne hidd, hogy csendben élvezheted az akciót- lökte falhoz Sunát a barátja, mire az vigyorogva állt terpeszbe, karjait nyaka köré fonva.
Tisztában volt vele, hogy holnap szenvedni fog a járással, de most valahogy nem érdekelte.
Osamu nem húzta az időt, egyből teljes hosszával vágódott bele a másikba, elégedett nyögést váltva ki belőle. Ajkaik hosszú, szenvedélyes csókban forrtak össze, a Miya rögtön gyors tempóban kezdett mozogni.
Sakusa homlokát a falnak támasztva tűrte a tágítást, arca gyakran torzult fájdalmas fintorba. Atsumu gerince vonalán csókolt végig, de nyakát sem kímélte; leszarva azt, hogy holnap ki fogja látni és ki nem, szépen kidekorálta szerelme nyakát vörös szívásnyomokkal. A mellette már nagyban élvezkedő pár egyre hangosodó nyögései miatt a feladó hamar elérte határait, ujjait kihúzva Kiyoomi fülébe súgott.- Ne haragudj, Omi, de nem fogom vissza magam
- Atsu- ahh~!- kiáltott fel hangosan, amikor a másik erősen belelökte magát.
Körmeit a szőke kézfejébe mélyesztette, szeme akaratlanul megtelt könnycseppekkel. Érezte, hogy szétszakad ott lent, még egyszer sem szenvedett ennyire egy aktus közben. Fejét Suna felé fordította, aki élvezkedve nyögött mellette, s azonnal ellepte az irigység. Elege volt a fájdalomból, szerette volna már ő is csak élvezni az egészet.
Ez hamarabb sikerült volna, ha Atsumu nem diktál őrült tempót - de amint azt megígérte, meg sem próbálta visszafogni magát. A feladó párja férfiasságára kulcsolta ujjait, hogy ezzel kicsit kompenzálja a kínzást, így Sakusa lassan de biztosan végre hozzászokott az erőteljes lökésekhez. Fejét hátrafordította, amennyire csak tudta, hogy csókot lopjon szerelmétől, aki vigyorogva szelte át azt a kis távolságot. Erősen lökte bele magát a fekete hajúba, mire az nyelvére harapott, így a szőke kénytelen volt elhajolni tőle.