|Drogfüggő| Suna x reader- part 4 (Haikyuu)

815 49 13
                                    

-Kiyoko-chan- kérésére ^-^
_____________________________

~Reader-chan szemszöge~


Barátommal délelőtti főzőcskézést tartottunk, mivel szüleim elutaztak pár napra, mi pedig nem akartunk gyorskaján élni. Csak reménykedni tudtam az elején, hogy nem gyújtjuk fel a házat, de mint kiderült, Rin viszonylag otthon van ezen a téren, így megnyugodtam. Kellemes időtöltésünket azonban megzavarta a csengő hangja. Nem vártunk vendégeket, ezért értetlenül szaladtam oda a bejárathoz.
Párom apját pillantottam meg enyhén kábult állapotban, amikor szélesre tártam az ajtót, mire reflexszerűen be akartam csapni azt az orra előtt. Lábát a küszöbre téve azonban megakadályozta ezt, semleges arckifejezéssel belépett a házunkba.

- (Név)-chan, igaz? Rég nem láttalak- szólalt meg mély, rekedtes hangján, hátamon még a szőr is felállt, miközben hátrálni kezdtem.

Ijedten kutattam szemeimmel valami fegyver után, ugyanis rendesen megrémített már csupán a jelenléte is, holott semmi erőszakosat nem tett. Egy izmos mellkasnak ütköztem, majd megéreztem barátom karját derekam körül, ahogy védelmezően magához húzott.

- Mit csinálsz itt?- pillantott apjára gyilkos tekintettel, még szorosabban vonva mellkasához.

- Hiányzol, Rintarou... már olyan rég elmentél. Lassan ideje hazajönnöd, nem gondolod?

- Soha- jelentette ki határozottan, hangját még soha nem hallottam ennyire gyűlölködően csengeni.- Soha nem megyek vissza oda, inkább az utcán is elalszok, ha kell.

- Miért? Hiszen annyi mindent megtettem érted!

- Te?- nevetett fel hitetlenül párom, mire biztatóan összekulcsoltam ujjaimat, éreztetve vele, hogy nincs egyedül.- Miattad veszítettem el majdnem mindent, ami fontos volt nekem. Ha nem erőszakoskodtál volna régen, hogy kipróbáljam azt a drogot...

- Csak azt akartam, hogy jobban érezd magad. Segíteni akartam, hát nem érted?- emelte meg picit hangerejét, ami szigorú arcával párosulva még félelmetesebbnek hatott. Barátom azonban nem ijedt meg tőle, bátran folytatta.

- Csak túl gyáva voltál, hogy szembenézz a tényekkel. Azzal akartál továbblépni, hogy elmenekülsz a valóság elől, ráadásul engem is erre kényszerítettél. Meg sem próbáltál úgy viselkedni, mint egy igazi szülő, miután anya elment...

- Anyád egy idióta ribanc! Ő az oka mindennek, mindez az ő hibája! Miért akarsz mégis engem okolni?

- Igen, igazad van. Tényleg az, és utálom őt! De téged is.

- Miért, Rintarou? Én voltam az, aki végig törődött veled!

- Nos, az utóbbi hónapokban egyáltalán nem. Ismerlek jól, tudom, hogy eddig is problémáid voltak az alkohollal, emiatt ment el anya, mert ő sem próbált megoldást keresni semmire, csak a legkönnyebb utat választotta. Mindketten a saját fejetek után mentek, az én boldogságom egyikőtöket sem érdekelt, és tudom, hogy soha nem is fog! De leszarom, csinálj, amit jónak látsz, csak engem hagyj ki belőle.

- Gyere velem haza, Rintarou- szólt rá parancsoló hangon az egyre ingerültebb férfi. A legjobban az zavart, hogy egyszer sem szólt közbe párom magyarázásába vagy kezdett el ordibálni. Olyan érzésem volt, mintha egy időzített bomba lenne, aki egy pillanatban fel fog robbanni.

Anime Oneshots Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon