Atsumu x Oikawa- part 2 (Haikyuu)

1K 42 10
                                    

Viktria876 kérésére ^-^
_____________________________

~Atsumu szemszöge~
🔞🔞🔞

Karjaimban az idősebb feladóval sétáltam a megadott irányba, nemsokára az iskola épületének folyosóit róttam, amelyek üresek voltak. Nem tartózkodott bent senki rajtunk kívül, csupán tornacipőm halk csikorgása hallatszott lépteim nyomán.

- Ha ott befordulsz, meglátod majd a mosdót- irányított a barna hajú mosolyogva, mire engedelmesen eleget tettem utasításának.

Kivágtam a helyiség ajtaját, besétálva az egyik kabinba falnak nyomtam Oikawát, s hevesen ajkaira tapadtam. Elkuncogta magát, miközben kezeit szemtelenül pólóm alá vezette. Kidolgozott felsőtestemen végigsimítva elégedettség csillant meg szemeiben, ami széles vigyort csalt arcomra.

- Tetszik~?

- Hmmm... jobb lenne, ha közelebbről látnám~.

- Csak tessék- emeltem fel karjaimat beleegyezően, mire sietősen lekapta rólam a fekete anyagot.

Nemes egyszerűséggel a földre dobta, tekintetével felmérte kockás hasamat, mialatt nadrágja levételén ügyködtem. Boxerével együtt szabadítottam meg tőle, majd a wc tetejét lehajtva ráültettem őt. Letérdelve elé ujjaimat tagjára kulcsoltam, előcsalva belőle egy halk, de kellemes sóhajtást. Kezét nemsokára megéreztem szőkére festett tincseim között, amikor férfiassága hegyét nyalogattam. Felpillantottam rá, akkora vágyat fedeztem fel tekintetében, hogy egyszeriben számba vettem hosszát, fejem ütemesen mozgatni kezdtem.

- Ahh~! Tsumu-chan, rohadt jól csinálod- nyögött fel kéjesen, picit megrántva hajamat.

Első ujjamat lassan nyílásába vezettem, óvatosan kezdtem el járatni benne, holott "kis" barátom lent már ágaskodott. Kevés idő elteltével a másodikat is csatlakoztattam tágításába, kényeztetésén gyorsítva kompenzáltam az okozott enyhe fájdalmat. Hátát a falnak támasztotta, fejét hátravetve élvezte tevékenységemet, harmadik ujjam hatására azonban felnyikkant.
Nadrágomat annyira szűknek éreztem, hogy képtelen voltam megvárni, amíg eléri a csúcsot. Abbahagytam kielégítését, feltápászkodva kibújtam takaró darabjaimból, mialatt Oikawa duzzogva nézett rám.

- Miért nem folytatod?

- Valami ennél is jobb jön, ne aggódj- kaptam fel fenekébe markolva.

A falnak döntve hatoltam bele nemességemmel, mire vállaimba markolva felkiáltott. Vetettem rá egy gyors pillantást, miközben mozogni kezdtem, szinte elfehéredett ujjakkal martam bőrébe. Körmeit hátamba mélyesztette, amikor türelmetlenül gyorsítottam, kétségbeesetten pillantott rám.

- Ts-Tsumu-chan... lassabban~, ahh!- kérlelt szinte már könyörgő tekintettel.

Szemeim vészjóslóan csillantak meg, teljes méretemet járatába löktem, erre hangosan felnyögött.

- Bocsi~, ez a szó nem szerepel a szex-szótáramban.

- Kanos idióta, nghh~!

- Mondja ezt a perverz feladó, aki ezelőtt a kényeztetésemért esedezett.

Egyre keményebben vágódtam bele, bőrömet már megannyi karmolás díszítette. Ekkor váratlanul nyakába haraptam, s erősen megszívtam egy pontot, mire felsóhajtott. Ajkaimat inkább kulcscsontjára vezettem, ahol már egész nyugodtan elláttam vörös foltokkal, foglenyomatokkal. Vigyorogva gyorsítottam még inkább, mire száját beharapva próbálta visszafojtani hangját.

- Too-ru-chaaan~! Nem vagyok elég durva? Miért nem kiabálsz hangosan?- vontam fel a szemöldököm pimaszul, erőteljesen belevágódva tövig.- Nyugodtan megteheted, nincs itt senki rajtunk kívül.

- AHH~! Nghh, Atsumu~!

- Ezt már szeretem~!- csókoltam nyakába mosolyogva, nagyot lökve csípőmön megtaláltam benne egy bizonyos pontot.

- TSUMU-CHAN~! M~ég... ahh!

Elégedetten mozogtam tovább őrületes tempóban, az én ajkaimon is egyre több jóleső sóhajtás szaladt ki. Oikawa kiáltásai azonban simán elnyomták hangomat, karomba kapaszkodva tűrte hevességemet, szemei szinte felakadtak az élvezettől. Már meg sem próbálta visszafogni magát; háta ívben megfeszült, amikor nevemet sikítva átlépte a gyönyör kapuját.
Néhány kemény, mélyre hatoló lökés után vállába harapva élveztem el, anyagomat az utolsó cseppig járatába juttattam, mire meghúzta tincseimet.

- Hé, ez fáj!- fogtam meg csuklóját morcosan, elnyerve tőle egy hitetlen pillantást.

- Ha valakinek itt fáj valami, akkor az én vagyok.

- Meg tudsz majd állni a lábadon, ha leteszlek?- vigyorogtam rá szórakozottan, válaszul csupán egy irritált sóhajtást kaptam.

Leraktam a földre, viszont reflexből kapott karjaim után, amit halk kuncogással reagáltam le. Sietősen felöltöztünk, amint Oikawa valamennyire hozzászokott sajgó alfeléhez, együtt indultunk vissza a tornaterembe.

- Holnap megismételjük?- cirogattam meg arcát, mielőtt beléptünk volna az ajtón. Szmeforgatva nyomott ajkaimra egy apró puszit, majd hajamba túrt.

- Nem, mivel nem szeretnék a tábor minden napján bicegni.

- De na~!- váltottam át könyörgőbe ártatlan tekintettel.

- A szeretősködés nem csak erre az egy hétre szól, még bőven elég időd lesz megdugni a jövőben.

- Így már elfogadom~.

Lazán besétáltunk a helyiségbe, mire az összes szempár - az edzőket is beleértve - ránk szegeződött. Mosolyogva, mintha mi sem történt volna mindketten a saját csapatunkhoz vettük az irányt, zavartalanul kezdtünk neki a gyakorlásnak. Az egyetlen változás Oikawa mozgásában mutatkozott meg, de szerintem mindenki jól tudta, mi történhetett vele az elmúlt percekben, ezért nem kérdeztek rá.

Anime Oneshots Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang