imnotfakebitch kérésére :3
_____________________________~Yamaguchi szemszöge~
🔞🔞🔞
Már lassan három hónapja járunk Tsukkival, de kapcsulatunk még nem jutott el arra a pontra, hogy lefeküdjünk. Hogy őszinte legyek, én még szívesen vártam a dologgal, nem hittem azt, hogy készen állok rá; azonban ő az elmúlt napokban egyértelmű jelekkel bombázott azt üzenve, hogy már nagyon szeretné. Először viszakoztam, de mit ne mondjak, lassan beindult a fantáziám és úgy döntöttem, hogy elhívom este "tanulni" hozzám. Kiválasztottam egy tökéletes időpontot, amikor szüleim éjszakai műszakban dolgoznak, hogy ne kelljen a lebukás miatt aggódni, majd meghívtam barátomat, hogy aludjon nálam. Meglepődött, de esze ágában sem volt visszautasítani ajánlatomat -fogadni mernék, hogy fejében ugyanazt a kimenetelt képzelte el, amit elterveztem magamban.
Edzés után egyből hozzánk mentünk, jó diákok módjára le is ültünk tanulni, csak a látszat kedvéért. Egymás mellett helyezkedtünk el az íróasztalomnál, Tsukki gondosan kipakolta cuccait táskájából.
- Mivel kezdjünk, Yams? Irodalom, angol?
- Nem csinálunk inkább valami mást?- kérdeztem ártatlan mosollyal arcomon, kezem a combára vezetve, amivel magamra vonzottam tekintetét. Egyetlen mozdulattal a földre söpörte könyveit, majd feldobott az asztalra.
Ajkaimra tapadt, már rögtön az eljén szenvedélyesen csókolt meg, nyelvével számba furakodva. Karjaimmal nyakát öleltem át, mialatt ő combomat simogatta, kezeit lassan felfelé vezette egészen mellkasomig. Pólón keresztül simogatott, szüntelenül falva ajkaimat; csupán akkor vált el tőlem, amikor szőke tincseibe markolva levegőért kezdtem kapkodni. Vágyakozó tekintettel pillantott rám, de az én szemeim is hasonlóképpen csilloghattak.
Megszabadított egyenruha ingemtől, majd puszit nyomott nyakamra. Finoman fogai közé vette bőrömet, amit óvatosan meg is szívott, érzékeny pontom után kutatva gazdagított egyre több vörös folttal. Egy alkalommal hangosan sóhajtottam fel, saját magamon meglepődve haraptam be alsó ajkam azonnal, hogy véletlenül se adhassak ki még egy ilyen hangot. Éreztem bőrömön Tsukki széles mosolyát, majd újra abban a pontban szívta meg nyakamat, egyik kezét bevezetve közben felsőm alá.Lassan áttért a kulcscsontomra, ujjaival mellbimbómat piszkálta, mire testem összerándult, újabb halk nyikkanást hallattam.
- Tsukki, n-ne ott...- nyöszörögtem elvörösödve, barátom elégedett vigyorral pillantott rám.
Természetesen nem hagyta abba tevékenységét, helyette másik kezét is pólóm alá simította. Megcsókolva kényeztetett tovább, így nem adhattam ki hangokat. Ujjaimmal megmarkoltam tincseit, csípőmet az övéhez nyomtam, hogy megmutassam mennyire vágyok már rá.
Látszólag hatott a provokálás, elválva tőlem kicsatolta övemet, s egy szempillantás alatt megszabadított a nadrágomtól. Fejem már égett, ennél kellemetlenebbül nem is érezhettem volna magam, viszont mégis élveztem a helyzetet, a világért sem állítottam volna le. Szabaddá tette férfiasságomat, majd lehajolva a szájába vette hegyét. Ajkaimat összepréselve akadályoztam meg magam a felnyögésben, hátam mögött támaszkodtam meg karjaimmal, élveztem mindent, amit csinál.Már teljes méretemet szájába fogadta, egyre gyorsabban kényeztetett engem, néha felpillantva lángoló arcomra. Egyik kezemmel bizonytalanul felé nyúltam, szemüvegét levettem róla és ágyamra dobtam, hogy tisztábban láthassam szemeit. Hajába túrtam, de csak finoman simogattam fejbőrét, miközben egyre több sóhaj távozott belőlem. Ujjaival megcirogatta combomat, majd szabad kezét bejáratomhoz vezette; abban a pillanatban gerincemen végigfutott a hideg. Óvatosan dugta belém első ujját, mire tincseibe markoltam, fejem hátravetve engedtem ki egy halk nyögést. Hangomat meghallva felbátrodott; gyorsabban folytatta a kényeztetést, s még egy ujját társította az elsőhöz. Ez már picit fájt, de nem szisszentem fel, nem szerettem volna, ha emiatt esetleg abbahagyja. Hiszen tudtam jól, hogy a fájdalom nemsokára elmúlik, helyét pedig sokkal kellemesebb érzés veszi majd át.
Három ujjal tágított gyors tempóban, egyre közelebb hajszolva a kielégülés felé, amit hangos nyögésekkel díjaztam. Rövid tincsit meghúzva próbáltam tudtára adni, hogy már nem bírom sokáig, de ő ekkor sem hagyta abba.
- Tsukki~, várj... így el fogok menni- figyelmeztettem időben, de úgy tett, mintha meg sem hallotta volna.
Szépen a szájába is élveztem, mire ijedten néztem rá, ő azonban csak vigyorogva nyelt egyet, majd ismét felegyenesedett.
- Ez gyors volt, Yams- súgta fülembe, mielőtt hosszasan megcsókolt volna.
- Ne most panaszkodj...
- Eszemben sincs- ölelte át derekamat fél kézzel, miközben kigomboltam ingét és nadrágját is.
Állam alá nyúlt, szenvedélyes csókcsatába invitált, lekapva magáról ruhadarabjait. Megerősítést várva nézett mélyen szemeimbe, mire mosolyogva bólintottam egyet. Átkaroltam nyakát, egyik kezemmel hajába túrtam, ahogy ő lassan belém hatolt. Óvatos volt, nagyon odafigyelt rám, ennek ellenére mégis fájt a mozdulat, hiszen ez az első alkalmam. Tsukki megállt, amint fájdalmasan felnyögtem és aggódva pillantott rám.
- M-Már jó- szóltam halkan, amikor csillapodott a fájdalom.
Barátom ekkor lassan mozogni kezdett, magához ölelve puszit nyomott arcomra. Vállába markoltam, összeszorítottam fogaimat, hogy ne adhassak ki hangot.
A fájdalom szép lassan teljesen elillant, egyre jobban élveztem az aktust, főleg, amikor párom gyorsítani kezdett. Halk sóhaj tört elő belőlem, körmeimmel végigszántottam bőrén.- Yams, hadd halljam a hangod- búgta fülembe vigyorogva, miközben teljes hosszát vágta belém.
- Ahh, Tsukki~!- nyögtem fel hangosan, karmolásokat ejtve hátán s vállain.
Elégedetten puszilt nyakamba, újabb foltot hagyva bőrömön. Eldöntött, hátam a faasztalhoz nyomódott; magamra húztam szerelmemet, aki még mélyebbre lökte belém magát. Szemembe könny szökött, lábaimat dereka köré kulcsoltam, ahogy egyre csak gyorsított mozgásán. Fülem mellett sóhajtott fel hangosan, nyögéseink betöltötték a helyiséget.
Szorosan átöleltem, amikor a gyönyör kapujában éreztem magam, mire erősen vágódott belém teljes hosszával. Hangosan felnyögve, szinte tökéletesen egyszerre élveztünk el, Tsukki nem zavartatta magát, hogy kihúzódjon ez előtt, és bennem ment el.- Ez olyan furcsa- motyogtam szégyenlősen, miközben megkíséreltem a felülést, de inkább visszafeküdtem az asztalra. Túlságosan fájt ott lent.
- Elvigyelek fürdeni?- kérdezte kedvesen, azonban ekkor már karjaiba is vett.
- Olyan aranyos tudsz lenni, ha akarsz- simítottam tincsei közé halvány mosollyal ajkaimon, mire homlokon puszilt a fürdőszoba felé sétálva.
- Csak veled, Yams.