Natsu x Gray- part 2 (Fairy Tail)

584 28 19
                                    

Choi_Hye_Ra_01 kérésére ^-^
_____________________________

~Natsu szemszöge~
🔞🔞🔞


Egy határozott mozdulattal kivágtam Gray lakásának ajtaját, majd szinte berobbantam a szobájába. Érkezésem annyira hirtelen érte, hogy leesett ágyáról, miközben döbbenten megugrott. Feje nagyot koppant a földön, mire ingerülten kiáltott rám.

- Natsu, basszus! Szólj, ha átjössz, és tanulj már meg emberien közlekedni!

- Tch, így kell köszönteni a barátodat, akit olyan rég nem láttál?- fordultam el sértődötten, karba tett kézzel. Meghallottam fáradt sóhaját, majd két kezet éreztem derekam körül, ahogy magához húzótt a Jégagyú.

- Üdvözöllek, Natsu. Teát parancsolsz?

- Már megint poénkodsz itt nekem- dünnyögtem idegesen, miközben duzzogva bújtam ölelésébe. Szenvedélyesen megcsókolt, ami után már nem volt kedvem haragudni rá, csak engedtem, hogy visszafeküdjön az ágyra maga mellé húzva engem.

- Mit csináltál ma?- kérdezte hajamat piszkálva, mire ösztönösen közelebb húzódtam hozzá.

- Meglátogattam Lucy-t, de kipakolt. Pedig unatkoztam...

- Ha szórakozásra vágysz, miért nem egyenesen hozzám jössz?

- Te messzebb laksz a céhtől, az plusz pár perc séta.

- A te sebességeddel csak egy pillanat lenne- motyogta unottan, tovább csavargatva rózsaszín tincseimet.

- Csak nem féltékeny vagy?- fúrtam bele fejem meztelen mellkasába, realizálva ezt azonban rögtön felnéztem rá.- Gray, miért vetted le a pólód? És mikor?

- Honnan tudjam? Rajtam volt, miközben pedig lefeküdtünk az ágyra, egyszer csak eltűnt- vont vállat lazán.

- Ezt vegyem célzásnak?- húztam fel vigyorogva a szemöldököm. Tekintetemet meglátva azonnal kaján mosoly kúszott ajkaira, s mit nem ad az ég, hirtelen már meztelen is volt alattam. Ez aztán a sebesség.

Felültem az ágyon, majd levettem felsőmet és sálamat is. Barátom férfiasságához hajoltam, készségesen kezdtem el kényeztetni őt, számba véve hosszát. Viszont nem adtam magam olyan könnyen; kínzó lassúsággal mozgattam fejem, amivel ki is csikartam belőle egy elégedetlen morgást.

- Natsu...- szólt rám fenyegető hangon, de csak magamban vigyorogva folytattan kényelmes tempóban munkámat. Várt pár pillanatot, majd felsóhajtott, miközben mindkét kezét hajamba vezette.- Én figyelmeztettelek.

Ezzel erősen lenyomta fejemet, tincseimbe markolva kezdett el sokkal gyorsabb tempót diktálni nekem. Elfojtott nyögést hallattam a tempóváltozás miatt, combjába karmoltam, s lehunyt szemmel tűrtem vadságát.
Természetesen esze ágában sem volt kihúzódni számból, mielőtt a csúcsra ért volna, de nem csináltam belőle gondot - már rég hozzászoktam ehhez. Nyeltem egyet, majd elhajoltam tőle, vigyorogva pillantottam rá, mire szemforgatva feltápászkodott, s az ágyra ültetett. Nadrágomat lehámozta rólam, ölembe hajolva fogadta szájába hímtagomat, ő viszont már rögtön az elején gyors tempóban kezdett kényeztetni.

Már reflexszerűen túrtam bele sötét tincseibe, de nem húztam meg azokat, csak ráérősen pihentettem köztük a kezemet. Csupán akkor rántottam meg haját egy picit, amikor közel éreztem magam a csúcshoz, ezzel jelezve neki. Felpillantott elsötétült szemeimbe, majd úgy döntött, ő is megadja nekem azt a luxust, hogy a szájába élvezhessek. Még alsó ajkát is megnyalta, miután lenyelte anyagomat.

Aztán hirtelen hátradöntött az ágyon, lábaim közé térdelve bepozícionálta magát, s előkészületek nélkül belém hatolt. Hangosan felnyögtem, rögtön keze után nyúltam, hogy összekulcsoljam ujjainkat. Szabad karjával mellettem támaszkodott, miközben folyamatosan gyorsított; lassan belőle is előtörtek a mély sóhajtások. Hajába markoltam, ajkaimra húztam őt, mire szenvedélyesen csókolt meg. Nyelvemet szájába dugtam, viszont kis küzdés után átvette a dominanciát, közben erőteljes lökésekkel bombázott.

Levegőhiány miatt elvált tőlem, derekamat átölelve húzott az ölébe, ezzel teljes hosszával belém vágódott. Átkaroltam nyakát, hátába karmolva mozgattam csípőmet, de fenekemet markolászva ő is rásegített erre. A helyiséget megtöltette egyre intenzívebb nyögéseink hangja, Gray sóhajait azzal szándékozta elfojtani, hogy bőrömbe harapva vörös foltokkal kezdte el kidekorálni nyakamat. Én is késztetést éreztem erre, s néhány helyen kiszívtam a másik vállait, kulcscsontját.
Lökései eközben sem csillapodtak le, heves mozgásunk miatt nemsokára a csúcsra jutottunk mindketten. Szaporán kapkodtam a levegőt, akárcsak barátom, aki kihúzódott belőlem, majd velem a karjaiban eldölt az ágyon.
Nem zavartattuk magunkat azzal, hogy eltakarjuk magunkat egy pléddel, csak egymáshoz bújva elszenderedtünk, élvezve a másik közelségét, az együtt töltött perceket.

Anime Oneshots Where stories live. Discover now