Atsumu x Kita x Osamu- part 2 (Haikyuu)

1.3K 47 21
                                    

Adel-san kérésére ^-^
_____________________________

~Kita szemszöge~
🔞🔞🔞

Az utóbbi időben - azóta a bizonyos nap óta, hogy pontosabb legyek - az ikrek szüntelenül körülöttem legyeskednek. Látszik rajtuk, hogy meg szeretnék ismételni az eseményeket, de az egyszer szent, hogy én azt nem csinálom végig még egyszer. Három nap után is sajgott az alfelem, többet nem kérek a szórakozásukból.

... gondoltam én naívan, kemény elhatározásom viszont nemsokára köddé is vált, mintha sosem lett volna.

Az edzés után maradtam még a teremben, hogy rendesen megtisztíthassam a labdákat. Amikor az utolsóról is gondosan letöröltem a koszt, a rongyot kimostam a fürdőben, majd helyére téve azt a klubszobába indultam. Ráérősen nyitottam be a helyiségbe, viszont alig egy pillanattal később kővé dermedtem. Az öltöző padlóján ugyanis a Miya ikrek ültek egymás mellett, ártatlan arccal néztek fel rám belépésem után.

- Kita-san, ha ilyen sok dolgod volt, miért nem kérted meg, hogy segítsünk?- kérdezte kedvesen Osamu, én viszont átláttam mosolyán. Ezek itt ketten megint valami huncutságra készülnek.

- Szeretem egyedül csinálni- intéztem el ennyivel, majd szekrényemhez léptem, ami pont mellettük volt.

- De Kita-san, így nagyon eltelt az idő. Már be is sötétedett, komolyan haza akarsz menni egyedül?

- Atsumu, mindig ezt csinálom- pillantottam rá kifejezéstelen arccal, széles vigyora viszont nem tetszett. Nagyon nem.

- Jó, de most különösen sötét van~.

- Miért nem alszol inkább nálunk, Kita-san?- állt fel hirtelen Osamu, s mielőtt bármit reagálhattam volna, hátamat a falnak nyomva magasodott fölém.

- Kihagyom...

- Ugyan már, a mi házunk közel van- zárta el a menekülési útvonalamat a szőke teljesen, amikor jobb oldalamra lépett.

- Ti ketten, ezt hagyjátok abba!

- Mit?

- Mi csak kedvesek akarunk lenni Kita-sannal.

- Na meg magunkévá akarjuk tenni Kita-sant...- dörmögte a szürke hajú vágyakozó hangon, miközben férfiasságomra markolt nadrágon keresztül.

- Osa-

- Ssh, Kita-san, ne legyél túl hangos- fogta be számat elsötétült szemekkel méregetve engem a feladó.

Dühösen pillantottam rájuk, viszont egy cseppet sem hatottam meg őket. Atsumu ajkaival a nyakamra tapadt, míg testvére elém térdelt és lehúzta a nemesebb felemet takaró ruháimat. Közben mindketten szépen lefogták kezeimet, hogy ne álljon módomban ellökni sem őket. Nos, be kell vallanom, szépen kitervelték ezt.

Osamu szájába vette tagomat, folyamatosan szemembe nézve kezdett kényeztetni, lassan teljes méretemet befogadva. A szőke keze miatt nem tudtam hangosan felnyögni, azonban elégedetten felmordultam a kellemes érzés hatására. Az idősebb iker ráadásul érzékeny pontra bukkant nyakamon, aminek hatására végleg elszállt belőlem minden ellenkezés. Kicsit túl korán, de... az előttem térdelő ártatlan tekintete, s a másik bőrömre nyomott csókjai egyszerűen megbolondítottak.
Már eszemben sem volt leállítani őket.

Anime Oneshots Where stories live. Discover now