imsolnlybtch kérésére ^-^
_____________________________~Reader-chan szemszöge~
🔞🔞🔞🔞Barátomnak és nekem is szabadnapom volt ezen a gyönyörű pénteket. A Nap fényesen sütött fent az égen, a levegő kellemes, friss volt; mi mégis úgy döntöttünk, hogy inkább a házban punnyadva ütjük el az időt.
Egy tartalmas reggeli után a nappaliba vándoroltunk Tobioval, ahol kényelembe helyeztük magunkat a kanapén. Mindketten pizsit viseltünk még, nem zavartattuk magunkat a felöltözéssel, így tökéletes kilátásom volt Kags izmos hasára, mivel a nyárra való tekintettel csupán boxerben aludt. Rajtam az egyik pólója volt, amit még régen csórtam el tőle; egészen combközépig ért nekem, így nem húztam hozzá nadrágot soha.
A TV-ben egy érdekes vígjáték ment éppen, párom figyelmét teljes mértékben le is kötötte. Az én gondolataim viszont más irányba terelődtek, mosolyomat visszafojtva másztam át barátom ölébe, aki csak szótlanul átölelte derekam, majd nyakamba puszilt, s már folyatta is a film nézését. Csalódottan pillantottam rá szemem sarkából, fészkelődni kezdtem lábain, ő viszont nyikkanás nélkül tűrte ezt, egyetlen apró reakciót sem kaptam.Nos igen, amennyire érti a dolgát az ágyban, annyira hülye tud lenni néha, amikor hasonló jeleket küldök felé.
Realizálva, hogy ezzel semmire sem fogok menni, sietősen felpattantam öléből, majd szó nélkül a szobánk felé vettem az irányt. A szekrényhez szaladtam, kutakodni kezdtem benne különleges ruhadarabjaim után. Kags először nem mondott semmit, viszont pár perc után már átkiáltott hozzám.
- Baba, valami baj van?
- Dehogy, csak átöltözök- válaszoltam gyorsan, miközben elégedett vigyorral emeltem ki cuccaim közül a vörös fehérneműt.
Tobio szülinapjára vettem eredetileg, azóta még egyszer sem volt rajtam, most viszont eljött az ideje, hogy segítségemre legyen párom felizgatásában. Gyorsan magamra öltöttem a csipkés, nagyrészt átlátszó anyagot, mely csupán melleimnél takart egy picit; aztán barátom szekrényéből elővettem egy fehér inget. Türelmesen gomboltam össze, elrejtve a sexy fehérneműt, majd az egyik fiókból kihúztam egy fekete combzoknit.
Üres arckifejezést magamra varázsolva ballagtam vissza hozzá, zavartalanul huppantam le mellé. Úgy tettem, mintha észre sem venném elkerekedett szemeit, megdöbbent vonásait.- Baba...
- Igen~?- kérdeztem elfojtott mosollyal, egy pillanatra sem nézve rá.
Válasz helyett csupán ölébe emelt és ajkaimra tapadt. Vigyorogva könyveltem el magamban, hogy tervem sikerrel járt, majd tovább élveztem szenvedélyes csókjait. Fenekembe markolva emelt fel, hogy a hálószobába sétálhasson velem, viszont nem tett le azonnal az ágyra, először maga elé állított.
- Kíváncsi vagyok, mit rejtegetsz ez alatt- puszilt nyakamba, miközben az ing gombjaival bajlódott.
Rutinos mozdulattal rántotta le rólam a hófehér anyagot, s egyszerűen a padlóra dobta. Alsó ajkán végignyalva hosszasan mérgetett, kezeit derekamra simította, majd szorosan magához húzva smárolt le. Kis barátja odalent már kezdett is éledezni, alhasamat pöckölte boxerén keresztül, azonban nem sokáig. Megszakítva a nyelves csókot elváltam tőle, s letérdeltem előtte. Jelentőségteljes pillantásokat vetett rám, miközben (h/sz) tincseimbe túrt. Kínzó lassúsággal húztam le egyetlen takaró darabját, idegesítően laza tempóban kezdtem kényeztetni kezemmel, mire barátom fel is mordult. Nem tolerálta, hogy sokáig játszadozzak vele, hajamat markolva húzta közelebb fejemet nemesebb feléhez. Engedelmesen számba fogadtam tagját, elégedett sóhajtást váltva ki belőle.