Osamu x reader (Haikyuu)

1K 54 6
                                    

Sztella2002 kérésére :3
_____________________________

~Reader-chan szemszöge~
🔞🔞🔞


Morcosan sétáltam be a konyhába barátomhoz, aki valamilyen onigiri újítással kísérletezett egész hétvégén, tegnap este is nekem kellett berángatnom az ágyba, amikor már lábon állva elaludt. Mögé léptem, derekát átkarolva támasztottam fejem a hátának, mire halkan felsóhajtott.

- Babám, az előbb mondtam, hogy mindjárt végzek. Csak pár perc és a tiéd vagyok.

- Az már két órája volt, Samu... Meg foglak harapni.

- Dehogy fogsz. Áu, (Név)!- pillantott rám válla felett hitetlenül, amikor ténylegesen vállába mélyesztettem fogaimat.

- Mi az? Én szóltam- mosolyodtam el ártatlanul, szorítva ölelésemen, mire szemeit megforgatva elnevette magát.

- Hihetetlen vagy... Nem akarsz inkább segíteni?

- Jó, úgy gyorsabban végzel. Öleléseket akarok, meg törődést- motyogtam durcásan, miközben magamra kötöttem egy kötényt.

Párom mellé álltam, engedelmesen megcsináltam mindent, amire kért, de többnyire csupán az alapanyagokat szállítottam ide-oda. A munka nagyrésze ráesett, hiszen mégis csak ő a mesterszakács.
Nagyjából fél óra múlva sikeresen elkészült az onigiri, viszont a pakolás még hátra volt; ez újabb jó pár percet vett igénybe. Még mindig játszottam a sértődöttet, mert tudtam jól, hogy ezzel magamra vonhatom szerelmem figyelmét.
Osamu a takarítás végeztével szó nélkül odasomfordált hozzám, egy könnyű mozdulattal a konyhapultra tett, majd számba nyomott egy onigirit. Szemeim azonnal felcsillantak, mosolyogva kezdtem majszolni az ételt, amit párom elégedetten figyelt.

- Ez finom!

- Ugye? Megérte annyit várni rá- puszilt homlokon, aztán a kezemben tartott kajába harapott. Nevetve figyeltem, ahogy pillanatok alatt eltűnteti az onigirit, miközben ujjaival kis köröket írt le combomra.

- De most kérem az öleléseimet!

- Tudom~, egész este ki sem eresztelek a karjaimból. De előtte...- vigyorodott el perverzül, pólóm alá vezetve kezét megcirogatta meztelen oldalamat.

Felemeltem karjaimat jelezve, hogy benne vagyok a dologban, mire megszabadított kötényemtől, majd felsőmtől is. Ajkait nyakamra tapasztotta, először csak apró puszikat nyomott bőrömre, de nemsokára már vörös foltokat hagyott maga után. Hajába túrtam egyik kezemmel, míg másikat nadrágjába vezettem, s rámarkoltam férfiasságára. Halkan felsóhajtott, amikor kényeztetni kezdtem, lassan lehámozta rólam melltartómat is, teljesen meztelenné varázsolva felsőtestem. Édesen csókolgatott, egyik karjával szorosan tartotta derekamat, mialatt ujjai megtalálták nőiességemet, kettőt belém is vezetett azonnal. Finoman izgatott engem, számos szívásnyomot hagyva vállaimon is.

Nemsokára viszont megunta, hogy csupán kezét használja, gyorsan lekapta nadrágomat, majd a konyhapult elé térdelve lábaim közé hajolt. Nyelvével kezdett kényeztetni, mire egyre több apró nyögés hagyta el számat, főleg miután ujjait is bevetette ismét. Hajába markoltam, lehunyt szemmel élveztem tevékenységét, ő azonban hangom hatására egyre türelmetlenebbé vált. Picit megrántottam tincseit, erre felpillantott rám.

- Baby, már készen állok.

- Nem kell kétszer mondani~.

Felpattant a földről, leakasztva magáról kötényét, mosolyogva figyelte, ahogy villámgyorsan megszabadítom pólójától. Ujjaimat végighúztam kidolgozott felsőtestén, kockás hasán, majd nadrágjába akasztottam őket. Sietősen lekapta azt is magáról boxerével együtt, így végleg elfogytak a takaró darabok mindkettőnkről.
Szenvedélyesen megcsókolt, miközben mellettem támaszkodva bepozíciónálta magát, lassan belém hatolt. Szájába nyögtem, karjaimat nyaka köré fontam; körmeimet hátába mélyesztettem, amint közepes tempóban mozogni kezdett. Láttam, hogy még mindig visszafogja magát, vágytól izzó szemei sötéten csillogtak, ahogy végignézett meztelen testemen.

- Baby~, gyorsabban nem megy?- húztam az agyát mosolyogva, mire kaptam egy hitetlen pillantást.

Erőteljes lökéssel, teljes méretével vágódott belém, ekkor képtelen voltam tovább visszatartani a hangom.

- Te akartad, baba~!- puszilt a nyakamon díszelgő legnagyobb vörös foltra, aztán derekamba kapaszkodva őrült tempóra kapcsolt.

Már szinte önkívületi állapotban sikítottam a nevét, macskákat megszégyenítő módon karmoltam hátába, vállaiba. Férfias nyögései is hangosabbá váltak, minden alkalommal az egész hosszával hatolt belém, amivel teljesen megbolondított.

- B-Baby~... el fogok- ahh, Samu~!- kiáltottam fel hátravetett fejjel, amint elértem a csúcsot.

Párom időben kihúzódott belőlem, mielőtt elélvezett volna, majd szorosan magához ölelve felkapott a konyhapultról. Lábaimat dereka köré fontam, még mindketten szaporán vettük a levegőt, amikor hirtelen ajkaimra tapadt. Hosszasan, de finoman csókolt meg, közben elindult a fürdőszoba irányába, hogy megtisztíthassuk magunkat.

- Te vagy a legjobb, baba- suttogta fülembe mosolyogva, mire vigyorogva nyakába pusziltam.

- De csak utánad.

Anime Oneshots Where stories live. Discover now