Terushima x reader (Haikyuu)

863 42 13
                                    

katalizator1234567 kérésére ^-^

dal: Ariana Grande: 34+35
_____________________________

🔞🔞🔞

Terushima és barátnője, (Név) péntek este bulizni mentek barátaikkal egy kisebb szórakozóhelyre, hogy kiengedjék a mozgalmas hétköznapok során felgyülemlett stresszt. Nem bántak csínján az alkohollal; itt volt az ideje, hogy picit elengedjék magukat. Egymást átkarolva ringatóztak a zene ritmusára a táncolók között, Yuuji büszkén mutogatta mindenkinek az ő csodálatos kedvesét. Nem kevés pia folyt le mindkettőjük torkán, így történhetett, hogy a fiú rá tudta venni párját a karaokéra, amit a lány egyébként nem szeretett.
(Név) felsétált a színpadra mikrofonnal a kezében, kábán nézett körbe az őt figyelő tömegen, de nem kellett sokat erőlködnie, hogy megtalálja szerelmét. A fiú ugyanis feltartott kezekkel vigyorgott rá társaságuk közepén, hogy barátnője egy pillanatra se bizonytalanodjon el. Ettől viszont felesleges volt tartania - a lány ugyanis a fejébe szállt alkohol hatása miatt nem érezte a félelem legapróbb jelét sem. Teljes magabiztossággal kezdett bele az általa választott dal első sorába.

- You might think I'm crazy
The way I've been cravin'
If I put it quite plainly
Just gimme them babies~!

A bulizók többsége azonnal felismerte a korántsem ártatlan zenét, sikongatással fejezték ki tetszésüket. (Név) ezzel azonban nem is törődött, egyenesen párja szemeibe nézve énekelt tovább.

- So, what you doing tonight?
Better say, "Doin' you right"~!

Terushima alsó ajkán végignyalva figyelte kedvesét, vigyorogva bólogatott, teljes mértékben egyetértve az elhangzott szöveggel. Ahogy figyelte az ellenállhatatlan lányt miniruhájában énekelni a színpadon, növekedő büszkeségével ellentétben a nadrágja egyre szűkebb lett.

- Can you stay up all night?
Fuck me 'til the daylight
34, 35~!- folytatta (Név) apró mosollyal a dalt, magabiztossága párja arkifejezése láttán még nagyobb lett.- Can you stay up all night?
Fuck me 'til the daylight
34, 35!

- Arra mérget vehetsz, babygirl- suttogta a szőke hajú fiú kabátját szigorúan maga elé tartva, hogy eltakarja meredező tagját.

Sokan együtt zengték a színpadon állóval a dalszöveget, ő mégis csupán egyetlen emberre figyelt, szerelmére. Aki időközben az ő kabátját is összeszedve valahonnan, sietős léptekkel igyekezett feléje, már amennyire azt a tömeg engedte. (Név) figyelte minden mozdulatát, miközben vigyorogva énekelt tovább, csak neki címezve minden egyes sort.

- Baby, you might need a seatbelt when I ride it
I'ma leave it open like a door, come inside it
Even though I'm wifey, you can hit it like a side chick
Don't need no side dick, no
Got the neighbors yellin', "Earthquake"
4.5 when I make the bed shake
Put it down heavy even though it's lightweight!

Mire a lány elénekelte a szám utolsó sorát is, Terushima már a színpad lépcsőjénél állt. Szinte lerángatta a fellépőt magához, s vigyorogva a fülébe súgott, miközben szorosan átölelte.

- Remélem tudom, mi lesz ennek a következménye, baby~!

- Azért énekeltem ezt a számot, Yuuji- jelentette ki magabiztosan (Név), majd felvette a barátja által hozott kabátját.

Kézen fogva indultak a fiú lakásába, ugyanis az csupán két utcányira volt a szórakozóhelytől. Csak néhány részeg alak csavargott kint ebben az időpontban, a párt is beleértve. Szinte berobbantak a szőkéhez, alig csukták be a bejárati ajtót, a házigazda máris a falnak nyomva csókolta meg szenvedélyesen kedvesét. Lehámozták egymásról a kabátokat, amelyek a földön landoltak mellettük, mialatt mindketten kiléptették magukat cipőjükből. Tettek pár lépést befelé, de még mindig messze jártak a hálótól, amikor (Név) elkezdte kigombolni a fiú ingét, s gyorsan lerángatta róla. Yuuji sem időzött tovább - a lány hátára vezetve kezeit lehúzta sötétkék ruhája cipzárját, majd lekapta róla a selymes anyagot.
Néhány újabb lépést követően a szőke nadrágja is a földre került, ezt követte barátnője fehérneműje. Lassan közeledtek Terushima szobája felé, ruhádarabjaikkal megjelölve az útvonalat mögöttük. A lány párja boxerét a háló ajtajában hámozta le róla, aztán sikeresen beléptek a helyiségbe.

Yuuji végigdölt az ágyon, míg szerelme fölé mászva kezével kezdte izgatni férfiasságát. Lassan végignyalt ágaskodó tagján, először csupán a hegyét vette szájába, ujjait tovább mozgatva rajta. A házigazda (Név) csípőjét megragadva fejéhez húzta fenekét, a lány így lábait az alatta fekvő két oldalára helyezte. Terushima nyelvével kezdte izgatni barátnőjét, hogy viszonozza a kényeztetést; mindketten elfojtott sóhajokat hallattak.
A fiú nem tűrte sokáig a játszadozást, finoman párja fenekére csapott, aki erre abbahagyra eddigi tevékenységét. Mialatt a kedvese feltápászkodott, s megfordult, Yuuji az éjjeliszekrény fiókjában sietve keresett egy óvszert - annyira eszénél volt még, hogy ne feledkezzen el a védekezésről.

Amint minden készen állt, (Név) lassan szerelme hímtagjára ereszkedett egy hangos sóhajtás közben. A szőke túl türelmetlen volt már ahhoz, hogy tűrje a szinte kínzó tempót, ezért derekába markolva húzta magára erősebben.

- Ahh~, Yuuji~!- nyögött fel kéjesen a lány, kezeivel az alatta fekvő mellkasán támaszkodott.

A fiút még jobban beindította kedvese hangja, hirtelen gyorsított mozgásán, mire barátnője a testére borult. Ekkor fért hozzá a nyakához, s először apró puszikat, majd szívásnyomokat hagyott puha bőrén, a tempó gyorsulásával egyre többet. Terushima így volt képes visszatartani sóhajait, mivel csak a másik nyögéseit akarta hallani, melyek egyre intenzívebbekké váltak.
(Név) nagyokat lökött csípőjén, de párja irányított igazán, s csak még inkább gyorsított a tempón. Minden alkalommal teljes hosszával vágódott a lányba, aki érezte már, hogy közel áll a gyönyör kapujához, ezért fejét felemelve barátja szemébe nézett. Szerelme aranyos, vágyakozó arca Yuujit szinte az őrületbe kergette; néhány utolsó, mélyre törő lökés után kedvesével együtt élvezett el.

A félig még részeg párnak ezután már csupán annyira maradt ereje, hogy magukra húzzanak egy takarót, miközben (Név) párja mellé dölt. Terushima szorosan karjaiba zárta barátnőjét, arcát (h/sz) tincseibe rejtve békésen lehunyta szemeit, miközben a lány a másik szívdobogását hallgatva merült álomba.

Anime Oneshots Where stories live. Discover now