-Kiyoko-chan- kérésére :3
_____________________________~Bokuto szemszöge~
Kuroo haverommal találkoztunk ma délután, szerettük volna levezetni valamivel az utóbbi időben felgyülemlett stresszt. Azzal az üzenettel hívott el, hogy remek ötlete van, amivel izgalmassá tehetnénk a napunkat. Nekem természetesen eszem ágában sem volt visszautasítani az érdekesnek ígérkező programot.
Egészen addig, amíg meg nem hallottam, hogy az pontosan miből is állna.- De bro, nem mondhatod vissza, már megegyzetünk!- rázta meg a fejét barátom csalódottan, olyan szemekkel méregetett, mintha elárultam volna őt.
- Akkor még nem tudtam erről, bro! Tudod, hogy engem nem hoznak lázba a női mellek, minek mennék akkor egy Hooters bárba?!
- Pontosan ezért, bro!
- Nem értelek, bro...
- Mert hülye vagy, bro!- zajlott le köztünk ez az igazán értelmes beszélgetés, amivel az összes mellettünk elhaladó járókelőt megbotránkoztattuk.- Azért választottam ezt a helyet, mert vannak fiúk is.
- Mármint... olyan felszerelésben, mint a lányok?- torpantam meg hirtelen, vállait megragadva fordítottam szembe magammal a másikat.
- Igen! Ráadásul egy ismerősöm szerint az egyik férfi pincér nagyon jól néz ki.
-... induljunk már, bro! Mire várunk még?!- kezdtem el rohanni az emlegetett bár irányába. A fekete hajú kénytelen volt végig üldözni Tokió utcáin.
Csupán a célállomás előtt fékeztem le, majd bevárva a mögöttem érkezőtt lassan benyitottam a helyiségbe. Hamar kiszúrtam egy szabad asztalt, amihez odasétáltam anélkül, hogy szétnéztem volna a bárban. Mégis csak első alkalommal járok ilyen helyen, egy picit izgultam, hogy milyen is lesz. Kuroo tök nyugodtan levágódott a velem szemben lévő asztalhoz, s lazán elvette az egyik itallapot. Én is kezembe vettem a másikat, érdeklődve kerestem a nem alkoholos dolgokat; jobbnak láttam valami lightossal kezdeni az ivást.
A körülöttünk elhaladó alakokra nem is figyeltem, bele voltam merülve teljesen a kínálat tanulmányozásába. Csak akkor kaptam fel a fejem, amikor valaki megállt az asztalunknál pontosan mellettem. Tekintetem az érkezőre emeltem, aki nem volt más, mint egy földre szállt angyal személyesen. A fekete hajú fiú arcvonásai gyönyörűek voltak, hosszú sötét szempillái kiemelték csillogó szemeit. Kivágott fehér top volt rajta "Hooters" felirattal, ami szabadon hagyta, szép, izmos karjait, s tiszta, világos bőrét.- Mit hozhatok?- kérdezte illedelmesen, ajkain halvány mosollyal. Szinte éreztem, ahogy arcomra pír szökik a csodálatos ismeretlen srácot nézve. Olyan volt, akár a testet öltött tökéletesség.
- Egy whisky lesz. Bro?- pillantott rám Kuroo sürgetően, még bokán is rúgott finoman az asztal alatt, hogy visszarántson a valóságba ábrándozásaimból.
- Nekem is...- nyögtem ki az ismeretlen gyönyörű szemeit figyelve, majd végignéztem, ahogy lefirkantja rendelésünket és elnézést kérve elsétál.
Tekintetem sötét narancs színű shortjára tévedt, formás fenekén feszült a vékony anyag, kiemelve hibátlan alakját. Belső énem már hangosan sikítozott, egyszerűen elvarázsolt a káprázatos pincér srác.