Tomioka Giyuu x reader (Kimetsu no Yaiba)

1.1K 66 12
                                    

actrass kérésére ^-^
_____________________________

~Reader-chan szemszöge~
🔞🔞🔞

Barátom egy hosszú küldetés után fáradtan sétált be közös lakásunkba. Egyből a konyhába jött hozzám, lágy puszit lehelt homlokomra, letudva ennyivel az üdvözlést, majd a kis asztalhoz ült. Mosolyogva töltöttem neki egy csésze forró teát, hozzásétálva leuppantam mellé a földre, átkaroltam hátulról derekát. Kortyolt egyet a meleg italból, nemsokára viszont már csendesen pihentette fejét vállamon, miközben karját cirogattam. Tisztában voltam vele, mennyire tetszik neki törődésem, még ha nem is mutatja vagy mondja ki. Néha random nyakamba csókolt, ráérősen simogatta lábamat egyre fennebb haladva kezével. Hirtelen combomba markolt nem túl erősen, de érezhetően ahhoz, hogy tekintetem ráfordítsam. Csupán egy pillanat erejéig tanulmányozhattam gyönyörű kék szemeit, aztán hajamba túrva összeérintette ajkainkat. Ritkán kezdeményezett ő, ezért a hasonló alkalmakat különösen szerettem, most is nagy örömmel viszonoztam lágy pusziját, amit lassan mélyített el, kiélvezve a helyzet minden másodpercét.

Fejét felemelte vállamról, s ölébe húzva átkarolta a derekamat. Lehámoztam róla a haorit, miközben pólóm alá csúsztatva kezeit meztelen hátam simogatásával volt elfoglalva. Hirtelen felpattant, a hálószoba felé sétált velem együtt, ahol óvatosan az ágyra tett. Sötét tincsei közé markoltam magamra rántva barátomat, aki ráérősen vetköztetni kezdett. Hevesen csókolt, mialatt megszabadított az összes ruhadarabomtól; oldalamat cirogatva lazított el fokozatosan.
Számról nemsokára lennébb tévedtek ajkai nyakamra, rengeteg apró puszival borította be a területet, közben ujjait belém vezetve. Felsóhajtottam, amikor mozgatni kezdte azokat, néha picit megrántottam haját a kellemes kényeztetés hatására.

Végigcsókolt mellkasomon egészen alhasamig, nem szívta meg bőrömet egyetlen pontban sem ezidáig, ezzel próbálta kompenzálni gyors tágításomat. Nemsokára felhúztam magamhoz, szenvedélyesen smároltam le nyelvem is akcióba lendítve, de azonnal átvette felettem a dominanciát. Egyenruháját kigomboltam, s lefejtettem vállairól; amint egy pillanatra abbahagyta izgatásomat, sietősen levettem róla a sötét anyagot, ami a földön landolt. Magam mellé löktem páromat, erre értetlenül, felvont szemöldökkel meredt rám, én azonban zavartalanul csípőjére ültem, felsőtestét simogatva rámosolyogtam.

- Fárasztó volt a küldetés, ugye kicsim?

- Mire akarsz kilyukadni?

- Hadd csináljam én~.

Nyakába csókolva tagjára kulcsoltam ujjaimat, majd lassan ráereszkedtem, szabad karommal mellette támaszkodva. Combjaimra vezette kezeit, vágyakozva nézett fel rám, csodáló szemekkel, miközben vállaiba markolva mozogni kezdtem rajta. Apró sóhajtások szakadtak fel mindkettőnkből, körmeimet bőrébe mélyesztettem, amikor gyorsítottam tempómon, de még mindig csak közepes ütemben tevékenykedtem.
Giyuu csípőmbe mart, mintha azt jelezte volna nekem, hogy kezd elfogyni a türelme, ezért lassan teljes méretét magamba fogadtam. Élvezkedve nyögtem fel, igyekeztem minél előbb hozzászokni tetemes hosszához. Amint ez megtörtént, ajkaira hajolva még szaporább mozgásba fogtam, de barátom is rásegített munkámra.
Szenvedélyes csókban forrtunk össze, viszont nemsokára elvált tőlem.

- Hallani akarom a hangod, baby- súgta a fülembe elködösült tekintettel, majd nyakamba harapva erősen megszívta érzékeny pontomat, amit már tökéletesen be tud mérni.

- Baby~, ahh~! Ngh, Giyuu~... gyorsabban~!

Szó nélkül vette át teljesen az irányítást, derekamat átkarolva magára húzott, így mellkasára borultam, ezzel egyidőben szabad kezével csípőmbe markolva diktálni kezdte az őrületes tempót. Körmeimet vállába mélyesztettem, miközben ő egyre több nyomot ejtett nyakamra, vörös foltokkal dekorálva ki a területet.
Már közel jártam a csúcshoz, amikor hirtelen fordított helyzetünkön; amint hátam elérte a lepedőtt, párom fölém magasodva erősen belém vágódott. Hátába karmoltam, mialatt ő félig lehunyt pillákkal figyelt engem, mindkettőnk száját egyre több jóleső sóhaj, részemről hangos kiáltás hagyta el.

- Baby... mindjárt~...- nyögtem kéjesen, mire ismét erőteljesen belém vágódott.

Ajkait kulcscsontomra tapasztotta, úgy nyomta el hangját, miközben én felsikítva elélveztem. Kihúzódott belőlem, mielőtt ő is elérte volna a csúcsot, viszont zavartalanul folytatta bőröm szívogatását egy darabig.

- Készítsek valamit enni, édesem?- simogattam a hátára kreált karmolásnyomokat.

- Fel tudsz állni?

-... hűha, alig vártam, hogy végre halljak tőled egy ilyen megjegyzést- nevettem fel szórakozottan.

Halvány mosollyal arcán puszit nyomott homlokomra, majd szorosan magához húzott. Boldogan bújtam hozzá, oldalát cirogatva élveztem közelségét, kellemes érintéseit; nem volt szükségünk szavakra, bőven elegendő volt az, hogy egymás karjaiban pihenhettünk az ágyon.

Anime Oneshots Where stories live. Discover now