Miya ikrek x Hinata (Haikyuu)

1.3K 43 15
                                    

Iwaizumi_Yuko kérésére ^-^
_____________________________

A Karasuno röplabdacsapata pár napja meglepő felkérést kapott egy edzőmeccsre. Az Inarizaki hívta meg őket, amit Takeda-sensei azonnal elfogadott. Az egész csapat örömmel készült a mérkőzésre, biztosak voltak benne, hogy nagyszerű lehetőség lesz a fejlődésre, illetve nagyon jól fognak szórakozni.
Hinata volt talán a legizgatottabb mindközül, boldogan ugrálva szállt fel a kisbuszra, alig várta már a meccset, valamint hogy újra láthassa a játékosokat, akikkel a Nemzetin összebarátkozott.

Kageyama mellett ült szokás szerint, már majdnem elszenderedett az utazás alatt, de telefonja rezgése miatt újra éberré vált. Megtörölte szemeit, majd kezébe véve az eszközt, megnézte az érkező üzenetet.

Tsumu-san:
Shoyo-kuuun, ohayo ♡♡ Úton vagytok már, igaz?

Ön:
Ohayo, Tsumu :)) Igen, már alig várom a meccset *-*

Tsumu-san:
Utána lesz egy kis szabadidőnk, nem lenne kedved elmenni valahová? <3

Ön:
De igen :3


Hinata mosolyogva rakta el telefonját, de ebben a pillanatban újabb üzenete érkezett. Tobio morogva reagálta le csapattársa készülékének folyamatos csipogását, morcosan fordult el tőle. A másik erre halkan felnevetett, majd telefonjára pillantott.


Samu-san:
Szia, Shoyo :))

Ön:
Samu, sziaa :3

Samu-san:
Volna kedved fagyizni a meccs után?

Ön:
Igen, imádom a fagyit *-*


Hinata elégedetten mosolyogva hunyta le szemeit, a találkozás utáni vágyakozás miatt csak még inkább várta a mérkőzést. Egy órácska csendes pihenés után hirtelen összeállt fejében a teljes kép, és ijedten kiáltott fel.

- Baszki!

- Hát én csapok a szádra, Hinata!- szólt rá mérgesen Sugamama. Kicsit viszont aggódott is, hogy mi történt a kisvarjával.

- Suga-san!- fordult hátra hozzá a Mandarin, ekkor már mindannyian figyelték a beszélgetést.- Segíts!

- Mi történt, Hinata?!

- Megígértem Atsumu-sannak, hogy elmegyek vele valahová, de utána Osamu-sannak is ezt mondtam és vááá! Hogy felejthettem el? Mit fogok csinálni?!

- Hinata, nyugodj meg- csitította Daichi, szúrós szemmel nézve a két pimaszul vigyorgó másodévesre.

- Shoyo, én azt mondom...- kezdte Nishinoya.

-... hogy cserkészd be mindkettőt- fejezte be Tanaka, mire az elsőéves meglepetten pillantott rájuk.

- Az mit jelent?

- Tudod az, amikor-

- Kuss legyen, Tanaka!- vágta fejbe Sugawara, majd kínos mosollyal fordult Hinata felé.- Semmit, nem jelent semmi fontosat. Ne is figyelj rájuk...

Anime Oneshots Where stories live. Discover now