Victor Nikiforov x reader (Yuri on Ice)

954 44 5
                                    

Anik68472 kérésére :3
_____________________________

~Reader-chan szemszöge~

🔞🔞

Párom javaslatára eldöntöttük, hogy idén az ünnepeket Japánban töltjük. Victor már hettek indulás előtt pörgött, biztosított róla, hogy mindent elintéz majd, mivel szeretné, ha az utazás, valamint kis kiruccanásunk is tökéletes lenne. Megmosolyogtam gyeremeki jókedvét, magamban pedig hálát adtam az égnek, amiért ennyire aranyos barátom van.

Egy magánrepülőt bérelt nekünk, hogy még kényelmesebbé tegye az utazást. Igazi paradicsomban találtam magam belépve a koromfekete gépbe, párom mosolyogva ültetett le az egyik kipárnázott székre. Az előttünk lévő asztalra finomságok illetve francia pezsgő volt pakolva, kedvesem mosolyogva hajtotta vállára fejem, miután mellém helyeselte magát.

- Kérsz?- nyújtott felém egy csokiba mártott epret, amibe örömmel haraptam bele. A maradékot kivettem kezéből és a szájába nyomtam, boldogan fogadta el tőlem.

- Édes vagy, már most nagyon tetszik ez az út- bújtam hozzá szorosan, arcomat nyakába fúrtam.

- Ennek örülök~. De tudod, baby, az az ágy sem véletlenül van itt- pillantott rám perverz vigyorral, mire szemforgatva ölébe másztam, engedve, hogy karjaiba vegyen.

- Alig pár perccel felszállás után? Ennyire kanos vagy, Nikiforov?- ráztam meg a fejem visszafojtott nevetéssel.

Csak akkor szólítom így, ha idegesíteni akarom, imádom nézni morcos vonásait, melyek aranyosabbá teszik arcát. Most azonban rövidre fogta a duzzogást, inkább sietve ajkaimra tapadt, miközben óvatosan letett a vörös lepedőre. Rögtön szenvedélyes csókokkal ajándékozott meg, egyik kezét lassan egyre lennebb vezette testemen. Sötétkék szoknyámat feltűrte, picit szenvedett harisnyámmal, viszont a fekete anyag nemsokára a földön landolt. Csípőmet megemeltem, hogy cipzáromhoz férhessen, közben tincsei közé túrtam ujjaimmal. Saját ruháival nem törődött, az enyémeket azonban villámgyorsan lekapkodta rólam; mire kettőt pislogtam, már meztelenül hevertem alatta.
Felmordulva kaptam pulcsijához, majd lehúztam róla az anyagot, viszont nem engedte, hogy tovább fetköztessem, ugyanis nyakamra tapadt. Mindig is szeretett ott kényeztetni, képes volt percekig szívogatni bőrömet, kisebb-nagyobb nyomokat hagyva maga után, melyek egytől egyik jelzik mindenki más számára, hogy hozzátartozok.

Kezeivel sem volt tétlen - ujjait belém vezette, miközben nyakamon megtalálta legérzékenyebb pontomat. Halkan felsóhajtottam, megmarkoltam világos tincseit, mire egy pillanatra felnézett rám. Nem mondott semmit, csak elégedetten elvigyorodott, majd hasam puszilgatására tért át. Ajkai édesen kényeztették bőrömet, ujjainak mozgatása egyre több apró nyögést váltott ki belőlem.
Már teljesen összeborzoltam gondosan beállított haját, amikor végre felhagyott izgatásommal. Újabb csókcsatába kezdett, nyelvemet türelmetlenül csúsztattam át szájába, kicsikarva páromból egy elégedett morgást. Övét kicsatoltam, lassan kezdtem lehúzni nadrágját, de természetesen nem bírt már magával, ezért inkább segített. Amint végre ő is teljesem meztelen volt, magamhoz húztam, ajkaira tapadva kulcsoltam össze ujjaimat meredező tagján. Számba sóhajtva tűrte, ahogy kényeztetem, miközben mindkét kezével simogatott engem.

Egt utoló puszit nyomott kiszívott bőrömre nyakamon, aztán végleg elhajolt tőlem. Lábaimat széttéve emelte meg csípőmet, lassan tövig belém hatolt. Felnyögtem, jobb híján a párnába markoltam egészen addig, míg barátom egyik karjával meg nem támaszkodott mellettem; azután abba kapaszkodtam néha végigsimítva izmain.
Türelmetlen volt, így rögtön gyorsan kezdett mozogni, szabad kezével combomat fogta. Sóhajait visszafojtva hajolt ismét nyakamhoz, ahol csupán puszilgatni kezdett, kulcscsontomnál viszont fogai közé véve megszívta a vékony bőrt. Gyengéden kényeztetett ajkaival, miközben egyre erőteljesebb lökésekkel bombázott, ujjai lassan elfehéredve szorították csípőmet.

Hátát illetve vállait halvány karmolásnyomok borították, nyögéseink betöltötték a repülő utasterét. Victor nem kímélt, minden behatolásnál teljes hosszát vágta belém elérve, hogy élvezettel sikítsam nevét. Hangomra csak elvigyorodott, szemembe nézve kezdett még gyorsabb tempót diktálni. Hátam ívben megfeszült minden lökésénél, körmeimet mélyen vájtam hátába, teljes extázisban kiáltozva alatta.
Férfias nyögései nemsokára hangosabbá váltak, ekkor éreztem, hogy egyre közelebb van a gyönyörhöz. Viszont én még előtte élveztem el, szorosan megmarkolva barátom tincseit értem el a csúcsot. Szaporán kapkodtam a levegőt, miközben ő még lökött párat belém mindkét kezével derekamba kapaszkodva. Hirtelen átölelt, s ölébe húzott, így teljes méretével mélyen belém vágódott. Fenekembe markolt, de nem volt már sok időre szüksége; élvezettel felnyögve érte el a kielégülést.

Óvatosan visszaengedett a párnára, majd finoman szájon csókolt, miközben kihúzódott belőlem. Oldalamat cirogatva borította be arcom apró puszikkal, amíg mindkettőnk légzése s hevesen dobogó szíve lecsillapodott.

- Remélem fürdőszoba is van a puccos magángépeden- jegyeztem meg mosolyogva, mire nevetve pillantott fel rám.

- Mondtam, hogy mindenre felkészülök, baba~!- kacsintott rám megnyerően, aztán lemászva rólam óvatosan a karjaiba vett.

Besétált velem egy viszonylag tágas helyiségbe, melynek végében egy két személynek pont megfelelő kád volt. Beleültetett, majd megengedte a melegvizet, miközben én a kis polcon lévő habfürdő után nyúltam, ő meggyújtott pár illatgyertyát, csupán a hangulat kedvéért. Nemsokára befészkelte magát mögém, hátamat mellkasának döntve karolta át derekamat, puszit nyomva tincseim közé. Lágyan cirogattam karjait, s a kellemes forró vízben, szerelmem ölelésében hamar ellazultam.

Anime Oneshots Donde viven las historias. Descúbrelo ahora