katalizator1234567 kérésére ^^
________________________
🔞🔞🔞
A város háztetői fehér színben díszelegtek, a parkok, járdák felületét is hó borította. Az idő zord volt, a levegő fagyos, Uraraka és Tsuyu kedvét viszont még ez sem tudta elrontani. Éppen arra készültek, hogy első közös Karácsonyukat töltsék a barna hajú lány szüleinél, mivel a másik családjában nem fektettek túl nagy hangsúlyt erre az ünnepre.
Tsuyu már hetekkel a nagy alkalom előtt izgatottan készült a találkozóra, idejében elkészítette az ajándékokat és fejében mindent eltervezett, hogy tökéletes legyen az egész.
Az Ochako család délutánra várta a lányt, azt tervezve, hogy együtt díszítik majd fel a fát, ami a nappaliban kapott helyet. Gyönyörű fenyő volt, hosszú, dús ágakkal, az égők színes fényei és a gömbök még csodálatosabbá tették. Elég volt rápillantani és máris érzeni lehetett a karácsonyi hangulatot.
Az anyuka által készített vacsora elfogyasztása után a szülőknek céges partira volt meghívójuk, a két lány így egyedül maradt a lakásban. A barna hajú kézenfogva vezette végig a házon párját, majd mosolyogva engedte be maga előtt a szobájába, kulcsra zárva az ajtót belépésük után.Uraraka szenvedélyes csókjától Tsuyu megremegett, fele annyi önbizalma sem volt, mint szerelmének. Ahogy az ágyra lökte Tsuyu-t a barna hajú szépség, ő próbálta elengedni magát, kizárni mindent és az ösztöneinek utat engedni, de nem sikerült. Amikor viszont Uraraka ráült a csípőjére és levette piros pólóját, ő pedig megpillantotta méretes melleit, félelme kezdett szertefoszlani. Barátnője gyönyörű volt, és éppen őt akarta, őt választotta, mitől kéne félnie? Tsuyu végre gátlástalanul csókolta vissza a rajta ülő nőt, miközben kezeit a melleire tapasztotta. Uraraka elvigyorodott, és talán még inkább megbátorodott, mert megszabadította szerelmét a ruháitól, az meg ott feküdt csak egy alsóneműben, kiszolgáltatottan. Miután végighúzta nyelvét Tsuyu nyakától - át a mellein, a hasán -, egészen a fekete szaténig, ő maga is ledobott magáról minden felesleges darabot. Újra fölé hajolt és a nyakát csókolgatva, simogatni kezdte félénk barátnője nemiszervét. Minden sóhajjal növelte Uraraka magabiztosságát, aki látszólag tudta mit csinál.
- Biztos, hogy készen állsz? – kérdezte, csillogó szemekkel figyelve az ujjai miatt sóhajtozó lányt.
- Persze, gyerünk már – nyögte Tsuyu, Urarakának pedig több sem kellett ahhoz, hogy lehúzza róla a fekete tangát, majd végignyalja szeméremdombját.
Becsúsztatta két ujját, majd néhány pillanattal később a nyelve is behatolt. Tsuyu halk nyögései sikítássá hangosultak, melyeket képtelen volt elfojtani, ahogy egyre inkább gyorsított Uraraka a tempón. Nem is kellett sok idő ahhoz, hogy a zöld hajú lány vonagolva elélvezzen. Mindketten nevetni kezdtek, újra heves csókcsatát vívtak, majd Tsuyu bátorságra kapva, fordított a helyzetükön. Néhány percig csak barátnője mellbimbóit nyalogatta, aztán minden figyelmeztetés nélkül bevezette három ujját Uraraka nemiszervébe.
- Ts…Tsuyu! – nyöszörögte, és belemarkolt hosszú hajába, majd felhúzta a fejét, hogy megcsókolhassa. Tsuyu meglepően jól csinálta, néha ki-be mozgatta ujjait, majd körkörösre váltott, aminek hála Urarakát utol érte a gyönyör.
- Nagyon jó vagy, édes – súgta a rajta ülő lány fülébe, majd újra hátra döntötte őt az ágyán.
Széttette Tsuyu két lábát, befészkelte magát közéjük, majd úgy igazodott, hogy nemiszerveik érintsék egymást, és mozgatni kezdte csípőjét, előre-hátra. Nemcsak meglepte ezzel a hirtelen ötlettel Tsuyu-t, de mérhetetlenül boldoggá is tette őt, hiszen a lány még hangosabban fejezte ki tetszését. Urarakának szintén a kedvenc pillanatai közé tartoztak amikor szinkronban sikították egymás nevét néhány perc múlva, miközben egyszerre elélveztek. Néhány végső csípőmozgás után Uraraka elkezdte nyalni párja melleit, aki extázisban markolászta a fehér lepedőt maga mellett.
Ismét megcsókolta Tsuyu-t, de ezúttal harapdálni kezdte ajkait, ő pedig ugyanígy tett, mintha sosem bizonytalanodott volna el. Rámarkolt Uraraka fenekére, néhányszor meg is paskolta azt, aztán egy új ötlettől vezérelve kikászálódott az ágyból.
- Mit képzelsz, hová mész? – kérdezte Uraraka nevetve, kíváncsian figyelve barátnőjét.
- Mindjárt meglátod, hoztam valamit – kuncogott a lány, meztelenül kitipegve a szobából, majd pillanatokon belül visszatért valami bőrszínű tárggyal a kezében.
– Boldog karácsonyt!
Uraraka nevetni kezdett, majd szó nélkül, engedelmesen a hátára feküdt és várta, hogy Tsuyu bekapcsolja vibrátort. Halkan zúgni kezdett, Tsuyu pedig óvatosan behelyezte a játék hegyét. Uraraka összefonta karjait a lány nyakán és bólintott, jelezve, hogy rendben van és mehet tovább. Szenvedélyesen csókolózni kezdtek ismét, Uraraka háta ívbe megfeszült és ő maga is mozogni kezdett, hogy teljesebb legyen az érzés. A legfelsőbb fokozatot viszont már tíz másodpercig sem bírta, hangosan sikítva élvezett el.
- Akkor most te jössz – szólalt meg és helyet akart cserélni, de Tsuyu megálította.
- Ne, mára elég volt – nevetett.
- Ebben az esetben, holnap te leszel az első áldozat! – kuncogott Uraraka és fáradtan elnyúlt barátnője mellett, majd magukra húzta a takarót.
- Szeretlek – mondta Tsuyu, Uraraka arcát simogatva.
- Én annál is jobban!
___________________________
Innen is köszönet kedves barátnőmnek, aki segítségemre volt a rész megírásában :3 Luv u <3