Bölüm 89: Soğuk Güneş Loncası

1K 136 11
                                    

Avcılar Loncasının Liderinin ölmesinden beri 20 gün geçmişti. Ian tamamen şehrin uzak bir bölgesinde meditasyonda vakit geçiriyordu. O Yeryüzünün Efendisi olarak Lonca Binasını en kusursuz şekilde yapabilecek tek kişiydi. Uzun zamandır orada oturmuştu ve ani bir aydınlanma ile Lonca Binasını yapmak için bekliyordu.

Milius ise kendi başına sarayda oturmuştu ve kendi Formasyonu ile uğraşıyordu. 20 gündür pek fazla bir şey yapmamıştı ve sıradan eğitim şeklini sürekli uyguluyordu. Yine de boş zamanını gezmekle harcamamış ve bu hayatta en çok hoşuna giden şeyi yapmıştı. Formasyon Sanatı.

Bir çok Savaşçı ve güçlü kişiye göre bu önemsiz olabilirdi fakat Milius bunu yapmayı seviyordu.

"Aslında şimdi düşündüm de eğer bir tekniği Formasyona aktarmayı başarırsam nasıl olur? Formasyonun içinde tekniğin etkisi yayılsa, bedenin sınırları da kalkmış olur. Böylece Formasyon daha da güçlü olabilir."

Milius doğru bir yola adım atmış olsa da bir süre düşündükten sonra bazı sorunları fark etti. Mesela her teknik Formasyona uyum sağlayamazdı. En azından bir özel teknik olmalıydı ve bir çok sınırlayıcı etki de bununla beraber vardı. Sıradan bir Formasyon Ustası kesinlikle böyle bir şeyi yapamazdı.

Milius basit biri olmasa da şu an Formasyon Ustalarına göre ne seviye de olduğunu bilmiyordu ve merak etmiyor da değildi.

Aynı zamanda aklındaki fikirleri oluşturmak için artık eşyalara ihtiyacı vardı. Bu yüzden dışarıya çıkması ve bazı şeyler alması gerekiyordu.

Odasına bir uşak çağırdı ve Formasyon Eşyaları satan yerler hakkında bilgi istedi.

"Efendim ilgi duyar mısınız bilmiyorum ama Bir kaç gün sonra Soğuk Güneş Loncası bir Açık arttırma yapacak. Orada istediğiniz şeyi bulabilirsiniz."

"Soğuk Güneş Loncası mı?"

Milius genel olarak Loncalar hakkında pek bir bilgiye de sahip değildi. Fakat Loncalar ve Klanlar hakkında bir şeyler öğrenmesi gerektiğinin de farkındaydı. O artık bir Lonca Ustası olacaktı. Bu kadar bilgisizlik onun durumu için iyi değildi.

"Soğuk Güneş Loncası bir Ticaret Loncasıdır. Neredeyse aradığınız her şeyi orada bulabilirsiniz. Batı Bölgelerinde neredeyse her İmparatorlukta sayısız Yan dal şubeleri vardır. Ana üsleri ise burada, İmparatorluk Şehrindedir."

Milius bunu dinledikten sonra düşünmeye başladı. Böyle bir Lonca kesinlikle en iyi Loncalar arasında olmalıydı. Ve ihtiyacı olan eşyalar da büyük ihtimalle açık arttırma da olabilirdi.

" Efendim beğendiğiniz bir şey olursa söylemeniz yeterli. Soğuk Güneş Loncası güçlü olsa da İmparatorun sizi ne kadar sevdiğini bildikleri için sorun çıkarmaya cüret edemeyeceklerdir."

Uşak gerçeği biliyordu. Soğuk Güneş Loncası, evet gerçekten de İmparatorluğun Zirvesindeki Klanlardandı fakat İmparator ile uğraşmaya cüret edemezlerdi. Onlar Krallıkların dokunamayacağı fakat İmparatorluklara karşı boyun eğecek derecede bir loncaydı.

Aris İmparatorluk Ailesi Batı Diyarlarının En Güçlü İmparatorluk Ailesi olabilirdi. Bunu kanıtlamak mümkün olmasa da kimse bunu görmek istemezdi. Julian'ın Bir Hükümdar olmuş olması bile onların ne kadar güçlenmiş olduğunu kanıtlıyordu.

Soğuk Güneş Loncası sırf bir eşya için onları gücendirmezdi.

Milius başını salladı ve kabul etti.

"Oraya gideceğim. Onlardan bir şey istemenize gerek yok. Sadece onlara söyle bana bir oda hazırlasınlar."

Eğer düşündüğü gibiyse büyük Klanların ve Loncalar bu Açık arttırmaya insan yollayacaktı. Milius'un onları gözlemlemesi için mükemmel bir fırsat!

7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin