Bölüm 30: İlk 16 Biter

1.5K 199 27
                                    

Condrad havaya uçarken Suikastçi Kral yeniden hareket etti ve havaya zıpladı. Hava da takla atarken Condrad hava da inanılmaz bir şekilde kendini çevirdi ve elleri ile havada dalgalar çizdi.

"Çelik Zehir Parmaklar 4. Evre!!"

Condrad'ın parmaklarında ki zehir daha da parladı ve Condrad çevresine Zehirini saçtı.

Fakat Suikastçi Kral çoktan dibine girmişti.

Condrad hamlesini yaptığında kulağında hissettiği soğuk hışırtı ile kendinden geçti.

"Sessizlik 5. Evre."

Suikastçi Kral yumruğunu gökyüzüne doğru savurdu ve Condrad'ın çenesine vurdu.

Condrad bir kez daha yükseldiğinde artık bedeninde ki acıyı daha net hissediyordu. Suikastçi Kralın vurduğu yumruk gerçekten acıtmıştı.

"Soluk Kan Yumruğu 5. Evre!!"

Suikastçi Kral bir kez daha yerden 10 metre yükseldi. Yumruğunu geriye doğru çekerken açıkça yumruğunu beyaz olduğu görülebiliyordu.

Fakat Condrad'ı fazla hafife almıştı.

Beyaz yumruk Condrad'a doğru yükseldi. Yumruk ile Condrad'ın yüzü arasında sadece bir kaç cm vardı.

O kısacık anda Condrad kafasını çekti.

Evet inanılmaz hızda ki yumruktan sadece kafasını çekerek kurtulmuştu. Eski Jaeron da böyle refleksler Efsanevi olarak kabul edilebilirdi. Şimdi ise hiç bir güç kullanmadan böyle reflekslere sahip olmak hala Efsanevi idi.

Katılımcıların bulunduğu baraka da ise Hera gözlerine inanamıyordu. Hala iyileşememişti fakat dövüşü izlemek için barakaya geri dönmüştü. Şu an baraka da sadece Çeyrek Finallere kalmış 7 kişi vardı.

"B-bu da ne böyle?"

"Gerçekten çok garip değil mi?"

Hera şaşkınlıkla Condrad'ın refleksine bakarken sağından gelen sesle bakışlarını o yöne çevirdi. Aynı şekilde Beyaz Saçlı Nesus dövüşü izliyordu. Kafasını dövüş sahasından hiç çekmeden konuşmaya devam etti.

"Çocukluğundan beri bu şekildeydi. Babamız bizi döverdi fakat o hep saniyeler ile babamızın darbelerinden kurtulurdu. Bütün dayağı ben yerdim. Çünkü Condrad hiç bir zaman korkmadı. Nasıl yapıyordu anlamıyordum. O yumruk ona doğru gelirken nasıl kaçtığını... Güçleri de onun gibi garip... Ahh! Ben neler anlatıyorum?! Sen dövüşü izle. "

Hera Nesus'un kısa süreli duygu karmaşasına anlam vermemişti fakat biraz dikkat edince Nesus ve Condrad'ın ikiz olduğunu fark edebilmişti. Sadece saçları ve gözleri farklı renkteydi. Onun dışında aynı burun aynı elmacık kemikler ve aynı gamzeler. İkisi de aynıydı.

"Siz ikizsiniz....."

"Artık değiliz!! Eskidendi."

O sırada saha da dövüş devam ediyordu. Suikastçi Kral yumruğunun boşa çıkması yüzünden havaya doğru ilerlemeye devam etmişti. O sırada Condrad parmakları ile hızlıca Suikastçi Kralın bacağını kavradı.

Suikastçi Kral acı içinde çığlık atarken bembeyaz olan yumruğunu hemen indirdi ve Condrad'ın kollarına vurdu.

Condrad'ın kollarından bir çatırdama sesi gelirken Condrad ellerini Suikastçi Kralın Bacaklarından çekmek zorunda kalmıştı.

Suikastçi Kral kendini havada geri çekti ve bacaklarını tuttu. Evet Condrad'ın parmakları bir zehir içeriyordu fakat beklenildiği gibi bri zehir değildi bu. Bir asitti. Condrad her şeyi yok edecek parmaklara sahipti.

7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin