Müzayede salonuna ani bir sessizlik çöktü. Taş gerçekten çok değerliydi ama insanların sahip olduğu altın miktarı ile asıl değerine ulaşması asla beklenmiyordu. Bu taştan daha özel hazineler vardı ve insanlar onun için para biriktirmek isterdi. Bu taş ne kadar özel olursa olsun etkisi sadece Aydınlık Özniteliğine sahip kişiler içindi.
"100 Bin Altın...."
Her şeye rağmen bu elinin kiri gibi atabileceğin bir para miktarı değildi!
Salondaki herkes gibi Işık Taşının sunumunu yapan yaşlı adamda donmuştu. Teklif veren Vip odaya baktı. Bir anlığına odanın 100 Bin Altın çıkarabileceğinden şüphe duydu.
Sabo Klanının genç Efendisi ise dişlerini sıkıyordu. Guruha başını çevirdi ve Milius'un olduğu odaya baktı. İçeriyi göremese ve içerideki kişi de onu görmese de istemsizce bakışlarının buluştuğunu hissetmişti.
"Hmph! Sadece bir taş için 100 Bin altın vermek! Kesinlikle aptalın biri!"
Guruha bunu söylerken yanında onunla bekleyen yaşlı adam acı acı güldü. Bunu söyleyen kişi her zaman gereksiz yere para harcıyan ve insanları kışkırtmayı çok seven birisiydi. Her zaman insanları dürterdi ve İmparatorluk Klanını bile bir çok kez kızdıracak şeyler yapmıştı. Onu kurtaran Klan Lideri Dedesiydi. Aynı zamanda da yeteneğiydi.
Guruha doğduğu zaman çok garip bir şekilde doğmuştu. Babasından gelen güçler hiç ortaya çıkmamış ve Sabo Klanı da Guruha'nın başkasının çocuğu olduğunu düşünerek her zaman Guruha'nın annesini aşağılamışlardı.
Hatta Guruha'nın babası sinir krizi geçirmiş. En sonunda Guruha'yı ve annesini öldürmemek için kendini tehlikeli bir bölgede maceraya atmıştı. Böylece öfkesini atabilirdi.
Klan Lideri ise bu duruma en sonunda ilgi göstermiş ve Biyolojik Ustaları çağırıp durumu sormuştu.
Garip olan ise Guruha'nın gerçekten Sabo Klanı Ana Soyundan geliyor olmasıydı. Yine de 2. Nesil yeteneği garip bir şekilde kanına değilde ruhuna işlemişti. Bu şekilde olduğu için Guruha'nın yeteneğinin asla ortaya çıkmayacağı anlaşılmıştı.
Bu yüzden klandan olduğu öğrenilse bile Guruha hala kimsenin sevmediği ve aşağıladığı kişi olarak kalmıştı. Babası gittiği tehlikeli bölgeden asla geri dönmemiş ve annesi de çektiği acıdan intihar etmişti. Geride yalnız başına kalan Guruha ise dedesi tarafından bakıldı. Bu durumda kalan Guruha 13 yaşına kadar kimsenin gözüne görünmedi...
Tabii ki dediğim gibi 13 yaşına kadar.
Bu zamandan sonra Etki Gününde Aşının etkisi Ruhuna da vurdu ve yeteneği Sabo Klanının Soy yeteneği ile beraber değişti ve evrimleşti.
O herkesten farklı bir yeteneğe sahip oldu ve büyük ihtimalle bütün 17. Kıtada bu güce sahip olan tek kişiydi.
Guruha kilolu biriydi ve birisinin onun avını çaldığını görünce yüz ifadesi değişmişti. Yine de başka bir şey yapmadı. Herkesin şaşkın bakışları altında 100 Bin altın ile Işık Taşı Bilinmeyen Vip odaya gitti.
Milius taşı aldığında Hovard hala neler olduğunu anlayamamıştı. Milius'un İmparatorluk Prensi olduğundan bu parayı ödeyebileceğini biliyordu fakat Karanlığın Efendisinin neden Işık Taşına ihtiyacı olduğunu anlamamıştı.
Milius Hovard'ın bakışlarını fark etti ve hiç başını çevirmeden cevapladı.
"Formasyon için."
Aslında bir açıklama yapmasına gerek yoktu fakat Aydınlığın sahibi olduğunun öğrenilmemesi daha iyi olacağı için üstüne şüphe çekmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ
FantezieBir Efsanenin Doğuşu 7 BÜYÜK GÜÇ serisinin ilk kitabı KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ sizi bekliyor. ~~~~~~~~~~ İnsanlar gariptir. Onlar hiçbir zaman hayatlarından memnun olmadı. Kitaplarda, masallarda ve hikayelerde anlatılan kahramanl...