Bölüm 58: Milius VS Xia Şehri (2)

1.3K 144 4
                                    

Milius başını hızla çevirdi ve ona doğru gelen iki gence baktı. Kolunu kaldırdığı anda avuç içinde Karanlık bir top oluşmuştu. Milius Elini havaya kaldırırken diğer iki gençte aynı anda Milius'a atılmıştı.

BOOOM!!!!

                              ~~~~

Bir patlama olmuştu fakat Ruh Kırıcıların istediği gibi bir patlama değildi bu. Milius o an aniden havaya zıplamıştı ve iki bacağını açıp Ruh Kırıcılara vurarak havada dönmüştü. Ardından ise Elindeki Karanlık Topu Görünmez Çocuğun yüzünde patlatmıştı.

Tabii ki bunun sonucunda diğer ikili de yoğun bir acı hissetmişti. Ne de olsa onlar Milius gibi bir Ölümsüz değildi ve bu yüzden patlamanın etkisi onlara da ulaşmıştı. İkisi de yere düşüp harekesiz kalırken Milius ise bir kez daha patlamanın etkisi ile başka bir yere savrulmuştu.

Milius havada hareket ederken düştüğü yerde olan uzun boylu çocuğu gördü. Bu uzun boylu çocuk aynı zamanda inceydi de ama boyu neredeyse 2 metre kadardı. Gücü de boyu ile benzer bir şey olmalıydı. Bir çok gücü yüzünden bedeninin değişimine engel olamamıştı. Bu da onun gibi bir şeydi.

Milius havada döndü ve bacakları ile uzun boylu gencin boynunu kavradı. Uzun boylu genç ise bu ani atak karşısında hiçbir şey yapamamıştı. Milius kendini döndürürken yumruğunu sıktı ve hızla Uzun boylu çocuğun karnının ortasına sert bir yumruk attı. Yumruğun etkisi ile beraber uzun boylu çocuğun karnında kocaman bir delik oluşmuştu ve bu yüzden de bedeni daha fazla dayanamayıp ikiye bölünmüştü. Uzun boylu çocuk daha ne olduğunu bile anlayamadan Milius tarafından korkunç bir şekilde öldürülmüştü.

Milius hemen kendini düzeltti ve çevresinde ona doğru saldırmaya devam eden gençlere baktı. Bir Kurtadam hızla ona doğru koşuyordu fakat Milius ona sadece sert bir tokat attı ve kendisi ile beraber 12 kişiyi daha düşürürek havada uçtu. Fakat düştüğü yerde ona biraz bakarsanız kafasının yarısının olmadığını görebilirdiniz.

Milius arkasından ona doğru saldırmaya çalışan acemileri hissetti fakat bu sefer kendisi dönmedi bir eliyle karşısındaki birinin boynunu yakalarken onları umursamadı. Sırtından bir çift siyah kanat çıktı ve Milius kanatlarını çırptığı anda yoğun bir rüzgar dalgası Milius'un arkasında büyük bir kargaşaya sebep oldu. Yoğun rüzgar sadece bir hortumla sebep olmamıştı. Rüzgar dalgaları çok şiddetlisi ve bir kılıç keskinliğindeydi. Milius'un arkasından ona saldırmaya çalışan sayısız kişi ölüme mahkum bir şekilde hayata gözlerini yumuyordu. Ama en sonunda Milius'un 400 metre arkasında canlı hiçbir şey kalmamış olmasıydı.

O an Milius bir anda kendini bir kaç metre geriye attı ve bacaklarını gerdi. Bedeninde ki aura bir kez daha değişti ve daha da şiddetlendi. Ellerini sertçe birbirine vururken bedeninde ki Çakra Enerjisi hareketlenmeye başlamıştı.

"Karanlık Çakra Kolları!!!"

Milius'un dört bir yanından dört farklı 20 metrelik siyah kol çıkarken Kollar bir anda yere vurdu ve 3. Nesil üyelerini birer böcek gibi ezdi. Sadece saniyeler içinde 20 metrelik kollar bir kaos yaratmaya başlamıştı.

Yeryüzü tamamen kan olmuştu fakat Karanlık Çakra Kolları hızla hareket ederek 3. Nesili parçalamaya devam etti. Durmadı. Milius onları kontrol ederken yağmur damlaları yavaş yavaş gökyüzünden düşmeye başlamıştı. Kan ile karışan yağmur damlaları havaya kan kokusunu iyice yayıyordu. Gökyüzünde Xia şehrinde yaşanan kaosu belli eden işaretler vardı.

Bunu gören 7 kişi de dişlerini sıkmıştı. Onları korumak için gelen bu sayısız insan gözlerini önünde parçalara ayrılıyordu. Milius şimdiden binlerce 3. Nesil öldürmüştü fakat hala tereddüt etmeden katliam yapmaya devam ediyordu. Karanlık teknikleri çok ürkünçtü. Açıkça 7 kişi de bu gencin kendinde olmadığı ve bir şey tarafından kontrol edildiğini anlamıştı. Çünkü hiçbir kişi 6 ayda bu kadar güçlenemezdi. Görünüşe göre bu gencin içinde olan enerji durulacaktı fakat bu şehri yok ettikten sonra olursa bu 7 kişi için bunun bir önemi kalmazdı.

7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin