Bölüm 144: Kabusların Geldiği Geçmiş (3)

565 75 14
                                    

"Bunu yapabildiğini görmek gerçekten ürkütücü."

Daniel kendi kendine mırıldanırken kirli kıyafetlerini düzeltiyordu. Yue ise yanı başında az önce Daniel'in öldürdüğü vampirin kıyafetlerini giyiyordu. Daniel ne kadar ona bakmak istese de Yue bir ilizyonun ardına saklanmıştı. Yue'nin kusursuz fiziğini görmek gibi bir şansı yoktu.

Yue ilizyonun arkasında somurttu. Saçlarındaki toka her zamanki gibi onun en dikkat çekici yanıydı.

"Gidip de neden erkek Vampir öldürüyorsun ki kıyafetleri bana büyük geliyor."dedi Yue.

" İstersen ben giyim. Herşeyden şikayet ediyorsun. Burada bir görevimiz var. "dedi Daniel. Yüzünde Yue'nin şikayetlerinden rahatsız olmuş bir ifade vardı.

Yue daha da somurttu.

" Tamam tamam. Hadi işimize bakalım."

Yue ve Daniel hazırlandı ve ortaya çıktılar. Biri dilenci kılığında bir genç diğeri ise çok lüks giyinmiş sanki asil bir soyun varisi gibi duran kızdı.

İkisi de Vampir birliğinin köşkünün arkasından ilerliyordu. O sırada Daniel Yue'ye döndü ve merakla onun gözlerine baktı. Yol boyunca sessiz kalmaya hiç niyeti yoktu.

"Senin Yeteneğin İlizyonist olduğuna göre sen Aydınlık Özniteliğine sahip birisin değil mi?" diye sordu Daniel.

"Doğru."

"O zaman gözlerin nasıl kırmızı oluyor? Senin kırmızı gözlerin çok parlak. Onların Aydınlık elementiyle bağdaşmasını sağlayan tek özelliği bu gibi görünüyor."

Yue biraz düşünür gibi yaptıktan sonra aklı bir an Etki gününe gitti. O gün güçlerini kazandığı ilk an yanından onun yaşında bir kız daha geçiyordu.

" Sanırım Etki günü yanımdan geçen kız yüzünden gözlerim böyle görünüyor. Ne olduğundan emin değilim fakat o kız da tamamen kıpkırmızı saçlara sahip olmuştu. Ve açıkçası çok güzeldi. Benim gözlerim de onun aurasından etkilenmiş sanırım."dedi Yue.

Daniel bundan hiçbir şey anlamadı fakat anlamadığını fark ettiği için de daha fazla sorgulamadı.

İkili beraber bir Vampir tarafından getirilen insan kölelerin yanına gitti. Burası yol üzerinde bir yerdi. Bu ikili hızlı hareket ederek bu insanlara Vampir köşküne varmadan ulaşmıştı. Daniel ve Yue karşısında belirdiğinde bu orta yaşlı Vampir şaşırmıştı. O ısıralı çok olmamıştı ve ona verdikleri ilk görev buydu. Bu görevden bir an önce kurtulup açlığını küçük kızlarla dindirmek istiyordu. Fakat getirdikleri içinde hiç küçük kız yoktu. Bu yüzden köşke hızlıca ulaşmaya çalışıyordu.

"Siz kimsiniz?!"

Yue ve Daniel'i gördüğünde telaşa kapılmıştı. Bu adamlar tehlikeli görünüyordu ve de çok rahat. Vampir onların birer deli olmasını umdu ama çoktan 40 yaşını aşmıştı. Ve hayatı boyunca ilerlediği hiçbir yolda deliler yola atlamamıştı.

"Kimsiniz dedim!"

Vampir bağırdı fakat onun bu tepkisine Daniel kulağını karıştırarak tepki verdi. Sonrasında da eğilip kulağında ki kiri yere sildi.

"Bunu siz istediniz!"

Vampir aniden öfkeyle ileri atıldı ve dönüşmeye başladı. Bedeni baştan sona bir vampirin dönüşümünü geçirdi.

"Vampir Dönüşüm-"

PATT!!!

Daniel'in vurduğu tekme vampirin belini kırdı ve Daniel'in sonrasında vurduğu tokatla Vampirin kafası kopup uzaklara uçtu.

7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin