Avcılar ordusu yavaş ve istikrarlı bir şekilde ilerliyordu. Ormana girdikleri anda çevreye yayabildikleri aura kısıtlanmıştı. Bu yüzden Avcıların hiçbiri boyuttaki değişimi algılayamadı. Hatta Bai bile hiçbir şeyin farkına varmadı ve düzgünce yürümeye devam etti.
O sırada onların görüş açısının dışında ormanın içinde bir gölge belirmişti. Bu Karanlığın içinde saklanan birisiydi ve ordunun aksine o aurasını bu ormanda rahatça yayabiliyordu. Bunun tek sebebi de Kurukafa Ormanının Ölüm aurasıydı. Karanlık Özniteliğine sahip olmayanlar burada aura yayamazdı. Karanlık auraya sahip olsalar bile Kurukafa Ormanının Ölüm aurasının baskısı yüzünden sadece bir kaç metre çevreye bakabilirlerdi. Milius ise sahip olduğu Karanlığın yoğun aurası ile 100 metre çevreye bakabilirdi. Ama Milius diğerlerinden farklı olarak Karanlığın gücüne sahipti ve Karanlığın Ki Formunu kullanarak Kurukafa Ormanının gücünü kendini desteklemesi için kullanabiliyordu.
"Bu garip. Onların Büyük Dolunaydan sonra varmaları gerekiyordu fakat şimdi neredeyse ormanın sonuna varmışlar. Bir şeyler olmuş olmalı ama hiç de ormanın sonuna geldiklerini fark etmişler gibi görünmüyor."
Milius çenesini kaşırken orduya baktı. Milius ordunun genel olarak yaydığı açgözlü Aurayı hissedebiliyordu. Avcıların en çok zevk aldığı şey avlanmaktı. Ve bunun için sabırsızlanıyorlar gibi görünüyordu.
Ama hiçbiri de bir tuzağa yakaladıklarını fark etmemişti. Hatta Milius'un hissettiği şu güçlü genç bile bir tuzakta olduğunun farkında değildi.
Milius'un yüzünde soğuk bir gülümseme oluştu ve hızla ormanın sonuna ilerlemeye başladı. Yüzündeki şeytani gülümseme gittikçe büyüyordu.
"Madem birisi onlara tuzak kurmuş...."
"Ben de bu tuzağı devam ettireceğim!!"
Milius Yin-Yang Çekirdeğini oluşturduktan sonra çok daha güçlenmiş ve hızlanmıştı. Ordudan çok daha önce ormanın sonuna vardı ve ordunun geçeceği patikanın üzerinde durdu. Ardından yere oturarak bağdaş kurdu ve ellerini karnındaki çekirdeğin olduğu noktada birleştirdi.
"Yin-Yang Formasyonu....."
Milius Gerçek Yin-Yang Lordu olduktan sonra Yin-Yang Formasyonu çok güçlenmişti. Milius'un çevresinde ağaçlar büyümeye başladı ve ormanın seyrekleşen aurası da bir anda ormanın derinliklerinde olduğu gibi arttı. Sanki bir volkan patlıyormuşcasına aura yükseliyordu ve çevreyi kaplıyordu.
Bir kaç dakika içerisinde kurukafa ormanı 1 km daha uzadı ve 15 dakikada bu rakam 5 kilometreye uzandı. Bir orduyu hareket ettirmek zor olduğundan çok yavaş hareket ediyorlardı. Milius yarım saat daha buna devam ettikten sonra kurukafa ormanı toplam 15 kilometre daha uzadı.
Milius kendi Karanlık Aurasını kullanarak Kurukafa Ormanının aurasını oluşturmuş ve Aydınlık Aurası ile de ağaçları yaşatmıştı. Yine de Kurukafa Ormanı baist bir şey değildi ve Milius Ölümsüz Yin Gözünü kullanarak içine Ölüm aurası bırakmıştı.
Bununla beraber ağaçlar Kurukafa Ormanının bir parçası haline gelmişti. Milius ne kadar zorlansa da bunun kendi gücüne de katkıları olduğunu söylemeden geçemezdi. Ne kadar Gerçek Yin-Yang Gücü sayesinde Yin-Yang Formasyonu güçlenmiş olsa da çoğunluk olarak Karanlığın gücünü kullanmıştı. Bu 4. Evrede biraz ilerlemesini sağlamıştı ama 5. Evreye ulaşana kadar fiziksel bir güç artışı görmek zordu.
Milius son bir kez daha ormanın derinliklerine baktı ve şehrin surlarına doğru ilerledi. Şehrin Surlarına vardığında ise Surlara tırmandı ve Kurukafa ormanına bakan tarafta meditasyon yapmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ
FantasíaBir Efsanenin Doğuşu 7 BÜYÜK GÜÇ serisinin ilk kitabı KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ sizi bekliyor. ~~~~~~~~~~ İnsanlar gariptir. Onlar hiçbir zaman hayatlarından memnun olmadı. Kitaplarda, masallarda ve hikayelerde anlatılan kahramanl...