Bölüm 160: Ağır Kılıç Ustası Hazar

457 67 12
                                    

Turan aniden yediği darbe ile olduğu noktadan Kaos dağına doğru uçtu fakat Kaos Dağının aurası Furga'nın gücünden daha baskındı. Turan göğe yükselemeden o şiddetli aura tarafından yeryüzüne çakıldı. Uzay-Zaman özniteliğine sahip birisi Kaos Dağının göğsüne ulaşamazdı.

Kafasını kaldırdığında Turan'ın alnındaki kılıç hançer yarası tekrar açılmış haldeydi. Saçlarının arasından da yanağına doğru kanlı bir hüzme akıyor, yüzünü kana boyuyordu.

Bu saldırıdan hayatta çıkmasının tek sebebi Habis enerjinin her tarafını kaplamış olmasıydı.

Furga tekrar önünde belirdiğinde Turan hızla zıpladı ve bütün enerjisini palasına yoğunlaştırıp Furga'nın beyaz saçlarının arasından onun başını ikiye ayırmak istedi.

Fakat o an kör gözünün olduğu yerden gelen saldırıyı fark etmemişti!

PAAATTT!!!!

Ne kadar kör gözü habis enerji ile dolmuş olsa da bu sadece Habis enerjiyi kontrol etmesini kolaylaştırıyordu. Onun gözü hala kördü.

Bu sefer de Turan hızla Kutsal dağa doğru yükselmeye başladı. Fakat aynı Kaos dağında olanlar bu sefer de Kutsal dağda oldu ve yere çakıldı.

Fakat yere çakılmadan önce Turan zar zor da olsa uzakta bir şey görmüştü.

GÜÜÜMM...!!

Turan acı içinde çığlık attı fakat hiç durmadan yerinden kaçtı. Kaçtığı yere aniden yüz metre büyüklüğünde bir dağ gibi olan Furga çarptığında ise sanki bütün 7 dağ şiddetli bir depremin esiri olmuştu.

Turan bütün hızıyla Lael'i bıraktığı yere doğru koşmaya başladı. O anda hayatında hiç olmadığı kadar endişeliydi ve her şeyiyle koşuyordu.

Gözleri görüyordu! Lael'in bedeninden yayılan dengesiz Mor ışıkları görüyordu.

Lael'in maskesinde çoktan bir kaç kırık nokta vardı. Şu andan itibaren o maske çoktan yok olmuş olmalıydı. Peki neden hala o maske yüzünde durmaya devam ediyordu?

Neden Lael'in enerjisi hala onun bedenini kaplıyordu?!

Neden Lael hala Sonun Enerji Formundaydı?!

Neden Lael'in Son enerjisi çıldırmışçasına dört bir yana yayılıyordu?!!

"HAZAR!!! O ÇOCUK-"

Turan daha konuşamadan devasa bir el onu tuttu ve geriye doğru fırlattı. Turan geriye doğru fırlatılırken bu koca dağın söylediklerini net bir şekilde duymuştu.

"Genç Efendinin Sahte Hükümdar olma aşamasını durdurmaya mı çalışıyorsun?! "

Lael bir Sahte Hükümdara dönüşüyordu!!!

Hazar Turan'ın ne söylediğini anlamaya çalışmış olsa da bu boşunaydı. Çoktan Furga'nın sesini duyamayacak kadar uzaktaydı. Turan ise sözünü bitiremeden Furga tarafından uzaklaştırılmıştı.

'O çocuk mu?'

Hazar düşünmeye yeni başlamıştı ki yerde yatan sarı saçlı çocuğun yavaş yavaş ayağa kalktığını gördü. Lael yavaşça ayağa kalkarken sarı saçları kökünden itibaren değişmeye başladı. O saçlar Sonun mor rengi tarafından kuşatıldı. Hazar Lael'in kırık maskesi içinde Lael'in kaşlarının da yavaş yavaş morlaştığını fark etti. Lael'in gözleri hayat ışığından yoksun bir şekilde bakıyordu. Hazal kendi gözleriyle Lael'in gözlerinin içinde mor bir hayat ışığının oluştuğunu gördü.

7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin