İnsanlar geliştikçe güçlerinin artması da daha zor oluyordu. 1. Evreden 2. Evreye geçmek kolaydı. 2,3,4,5,6 diye bu rahat bir şekilde giderdi.
Fakat 7. Evre çoğu güçte bir sınır çizgisiydi. Bu evreye geçtikten sonra güç inanılmaz bir artış sergilerdi. Suikastçi Kral Soluk Kan Yumruğunda 7. Evreye geçtiğinde bütün Seyirciler şok olmuştu ve bir çok kişi onun inanılmaz bir gücü olduğunu kabullenmişti. Fakat Milius Matui'nin Lanetli Bedeninde 8. Evreye ulaşmıştı!!! Bu nasıl bir iyileşme hızına sahip olduğunu gösteriyordu?!? Hayır! Milius gerçek bir Ölümsüzdü!!
Eğer Matui'nin Lanetli Bedeni basit bir Güç olsaydı bu anlaşılabilir bir durum olurdu ama herkesin gözlerinin önünde Tao Dokunuşu ile oluşmuş yaralar aniden kapanmıştı. Bunlar saniyelerle ifade edilebilirdi sadece.
Milius başını kaldırıp Yarım Aslana dönüşmüş Nesus'a baktı. Nesus'un vuruşu bedeninde bir çok kemiği kırmıştı ve bedeninde büyük hasar vermişti ama Aşılmış Beden gibi bir güce sahip olmasaydı kesinlikle bu saldırıdan bu kadar hafif kurtulamazdı.
O sırada İmparatorluk Balkonunda ise herkes yine şaşkınlık içerisindeydi. Silica veya Hera gibi birisi 8. Evreye ulaşsa bu yine kabul edilebilirdi ama Milius 2 Yıldır sadece gelişiyordu! Bu onları bile şaşırtmıştı. Yine de şaşırmları çoğunlukla iyileşme hızından ve Nesus'un Tao kavrayışından dolayıydı. 8. Evre gerçekten inanılmaz olsa da bunu başka 3. Nesillerde de görmüşlerdi.
Milius yumruğunu sıktı ve ondan bir kaç metre uzakta olan Xalion'a baktı. O Xalion'u almak için atıldığı anda Nesus ona atılacaktı. Yine de aralarında 2 km vardı. Ama Milius her şeye rağmen Nesus'un hızına güveniyordu. O saldırı alışverişinden sonra bunun Nesus'un sınırı olmadığını anlamıştı.
Milius aniden hızlandı ve Xalion'a doğru ilerledi. Arkasından gelen ayak seslerini rahatlıkla duyabiliyordu. Açıkça Nesus attığı her adımda Yeryüzünü parçalıyordu.
Milius attığı her adımda Xalion'a daha da yaklaşıyordu. Hızlı adımlarla ilerlerken bir anda Ensesinde hissettiği nefesle gözleri pörtledi ama o durmak yerine kanatlarını açtı ve derin bir nefes aldı.
"Cennetin Melek Kanatları 6. Evre!!!"
Milius kanatlarını çırptığı anda Nesus 30 metre geriye savruldu ve Milius Xalion'un kabzasını kavradı.
Milius aniden döndü ve Kılıcını Nesus'a çevirdi. Şu an açık ara dezavantajlı taraf oydu. Yenilmesi imkansız gibiydi. Çünkü Matui'nin Lanetli Bedeni zaten çok güçlüydü. Bir de Milius bunda 8. Evreye ulaşmış olduğundan iyileşme hızı inanılmaz boyutlardaydı.
Ama aynı zamanda saldıracak bir şeyi de kalmamıştı. Aşılmış Beden ve Xalion artık son gücündeydi ve Karanlığın Efendisi olmadan sınırı bu kadardı. Kanatlarını bile ortaya çıkarmıştı fakat hala risk fazlaydı. Nesus daha yeni 2. Gücünü ortaya çıkarıyordu.
Milius Nesus'un saldırılarını bekliyordu fakat Nesus'u fazla hafife almıştı. Nasıl olduğunu fark edemeden Nesus önünde belirmiş ve yumruğunu geri çekip Milius'un yüzüne savurmuştu.
Nesus'un yumruğu Milius'un yüzüne geldiği anda Milius geri uçacaktı fakat Nesus artık daha fazla koşmak istemiyordu. Aniden elini açtı ve 5 sivri tırnak Milius'un siyah kıyafetinin yakasından tuttu ve onu kendine doğru çekti.
Milius daha ne olduğunu anlamadan gözleri Nesus'un alnını gördü. Yüzünde bir gülümseme oluşurken başını daha da hızlandırdı ve Nesus ile Milius'un kafaları birbirine çarptı.
Nesus çok güçlü bir kafa beklemiyordu ama Aşılmış Beden Naısl bir güçtü? O bedenin bütün yasaklarını kaldırmıştı ve beden gücü geçen 2 Yılda inanılmaz bir kuvvete ulaşmıştı. Nesus onu bu kadar küçümserken Gücünün tamamını kullanmamıştı ve bunun bedelini de hakkıyla ödüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ
FantasyBir Efsanenin Doğuşu 7 BÜYÜK GÜÇ serisinin ilk kitabı KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ sizi bekliyor. ~~~~~~~~~~ İnsanlar gariptir. Onlar hiçbir zaman hayatlarından memnun olmadı. Kitaplarda, masallarda ve hikayelerde anlatılan kahramanl...