Bölüm 11: Problemler

1.7K 209 27
                                    

"Ah! sonunda kendime gelebildim. Hadi bir restoran bulalım. Gerçekten çok açım." dedi Daniel.

İkili bir restoran bulmak için ilerlerken Milius gidecek paralara üzülüyordu. Aniden aklına gelen fikirle Daniel'e baktı.

"Daniel, turnuvada para ödülü var değil mi? Böyle büyük bir turnuva da insanları sadece Eria Krallığının 1 numarası diye kandırmazlar herhalde. İnsanlar böyle şeyleri önemsemez." dedi.

Daniel, Milius'un sözlerinden sonra aptallığına lanet etti.

Milius çok açgözlü bir insandı. Hoşuna giden bir şey olursa hemen alırdı. Bu yüzden altına da çok önem veriyordu. Daniel En başından ona Turnuvanın altın ödülünü söyleseydi Milius koşa koşa katılırdı. Şimdi söylese bile gururlu tarafı yüzünden katılmayabilirdi. Bu yüzden hiç farkında değilmiş gibi davrandı.

"Haa. Evet, para ödülü var. 1 milyon altın. İnsanlar bu yüzden de bu turnuvaya katılmayı çok istiyor." dedi.

Milius duyduğu miktarı duyunca bir süre hareket edemedi. 1 Milyon altın!! Bir Krallığın normal ekonomisi 50 Milyon altından fazla olamazdı. Bu da demek oluyor ki İmparatorluk bu Turnuvayı destekliyordu.

" Hmm, acaba katılsam mı? Düşünmek lazım. "

İkili bir süre daha yürüdükten sonra bir restoran bulmayı başardılar. İkili hemen oraya girerken neredeyse restorandaki bütün yiyecekleri almışlardı.

Restoranda ortalarda bir sıraya oturmuşlardı. Daniel hiç de nazik olmayan bir şekilde yemeklere saldırıyordu. Bazı insanlar Daniel'in yemek yeme şeklinden dolayı restorandan ayrılmışlardı ama ne onlar ne de restoranın sahipleri bir şey diyemiyorlardı. Bu 2 kişinin görünüşlerinden yaşları belli oluyordu.

O sırada restorana 10 kişilik bir ekip geldi. Hepsi baştan aşağı simsiyahtı. Saçlarından tut da gözlerine kadar her yerleri. Bazıları mor saçlıydı bazıları da Kahverengi ama saçları çoğunlukla kapalı renklerdi. Direk olarak Milius ve Daniel'in yanında ki masaya oturdular.

Bir süre sonra onlarda seslerden rahatsız olmuş olacak ki Milius ve Daniel'in masasına birini yolladılar.

Gelen kişi onlarla yaşıttı fakat daha sıska ve daha güçsüz görünüyordu. Milius ve Daniel'in olağanüstü vücutlarının yanında karşılarındaki çocuğun vücudu bir bebeğin Vücudundan farksızdı.

Yine de çocuk gelir gelmez. Milius onun ne kadar kibirli olduğunu anlamıştı. Gözlerinden bile bir loncanın dahilerinden biri olduğu anlaşılıyordu.

"Ustam sizin biraz daha sessiz yemenizi söylüyor! Ama bence siz direk kalkıp gidin! Karanlık Loncanın olduğu yerde sizin gibi insanlara ihtiyaç yok." dedi çocuk. Daniel bir anda kafasını çevirip çocuğa baktığında çocuk irkilmiş olacak ki bir adım geri çekildi. Daniel'in Bakışları bir canavarın bakışlarından farksızdı.

" Ne diyorsun be?!?! Karanlık Lonca umurumuzda mı sanıyorsun?!?! Bir daha sakın yemek yerken beni bölme!! Yoksa seni yerim sırık!!" diye bağırdı Daniel. Çocuk korkuyla geriye kaçarken hemen kendi masasına döndü. Milius ise hiç bir şey dememişti. Zaten sonucun böyle olacağını biliyordu. Kimse Daniel'i yemek yerken rahatsız edemezdi.

Çocuk kendi masasına gittiği anda hemen olanları anlattı.

"Aptal!! Hemen kendini bir şey sanmışsın!! Bu turnuva için kıtanın her yerinden insanlar geldi. Tabii ki de Karanlık Loncadan çok daha güçlü birliklerde var. 2. Nesilin hatta 1. Neslin kurduğu klanlar ve Loncalar var. Umarım onlardan birini kızdırmamışsındır." dedi masada oturan biri. Ardından masadan başka biri kalktı. Onun kalkması ile masada konuşan herkes sustu. Belli ki bu grubun lideri oydu.

7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin