Bölüm 23: Hain Prens Linux (4)

1.3K 162 29
                                    

Kiria gözlerini kapatıp bu dünyaya veda etti. Vücudunda ki yaralara daha fazla dayanamamıştı. Solomon diz üstü çöktü ve arkadaşına sarıldı. Gözündeki yaşlar hiç durmadan akmaya devam ediyordu. Diğerleri de Kiria'nın ölümünü gördükten sonra nefes alamamaya başlamışlardı. Bir arkadaşları daha bu savaşta yitip gitmişti. Hem de onları ve imparatorluğu korumak için.

"LİNUUUX!!!!" Solomon'ın vücudundan korkutucu bir ses gelirken yer çekimi baskısı bir kaç kat daha artmıştı. Linux ise parçaladığı dağlar yüzünden paramparça haldeydi. Kollarında Rei ve Dai'nin bıraktığı yaralar ve sırtında Hario ve Minas'ın bıraktığı yaralar da aynı zamanda kalbine doğru ilerliyordu. Eğer bu savaşı bir an önce bitiremezse zehirlerden dolayı ölecekti.

Linux bir anda ışınlanırken Solomon'ın önünde belirdi ve karnına bir yumruk attı fakat çok yavaştı. Solomon rahatça yumruğu tutmuştu.

"Fazla yavaş Linux!!" Solomon konuştu ve Linux'un suratına sert bir yumruk geçirdi.

Linux havada uçarken bir anda başka bir tehlike hissi vücudunu kapladı. Hemen ışınlanırken eskiden olduğu yerde Jasper kılıcı ile belirmişti. Vücudunda devasa yaralar vardı fakat bunlara dayanıp ayağa kalkabilmişti.

"Zaman Çemberinden sonra ayağa kalkamamış olmanız gerekiyordu!! Nasıl hala ayaktasınız?!?" dedi Linux. Jasper ona baktı gözlerinde ki öfke artık kardeşine olan sevgisinden eser olmadığını gösteriyordu.

"Sen bizim kardeşlerimizi öldürdün!! Seni Öldürmek boynumun borcu!! Ne olursa olsun seni öldüreceğim!" dedi Jasper. Solomon ise hiç cevap vermedi. Elini yere vurdu ve Yer çekimi kuvvetini arttırdı.

Linux diz üstü çökerken Jasper da kafasını bedeninden ayırmak için saldırdı.

" Ben Uzay ve Zamanın Efendisiyim!! Bu kadar kolay öleceğimi düşünmüyorsunuz değil mi?!?!"

Linux olduğu yerden kaybolurken Jasper'ın arkasında belirdi. Mızrağını Jasper'ın kafasına sokmak için hazırlandığı sırada onun da arkasında başka bir gölge belirdi.

" Kolay mı?!? Seni öldürmek için 2 arkadaşımız canlarını verdi!!!"

" Düz Çizgi Haleleri!!!"

Ale'nin saldırısı Linux'un beline doğru inmeye başladı fakat Linux fazla öngörülüydü. Hemen kılıcın saldırdığı bölgeyi Titanium ile kapladı.

Meteor kılıçları hafife alınacak kılıçlar değildi. Keskinlikleri Xalion'dan bile üstündü.

Linux'un belini 2 cm derinliğinde kesti. Fakat sonrasında Linux ışınlandı ve bir kez daha Ale'nin arkasında belirdi.

"Bu sefer de sen öleceksin." dedi Linux ve Mızrağını Ale'nin sırtına gönderdi.

"HAYIR!!!!" Solomon öfkeyle kükrerken Dai aniden girmiş olduğu zeminden fırladı ve kocaman ağzı ile Boyut Mızrağını ısırdı.

"Dai gerçekten yetenklisin. Gerçekten yetenekli bir Avcısın ama Boyut Mızrağını ısıramazsın.

Boyutun Dikenleri!! Dönün!!!"

Boyut mızrağından dikenler çıkarken  Dai, ne olursa olsun mızrağı bırakmamaya emindi. En azından Ale çekilene kadar. Şimdiden ağzına 100'den fazla diken saplanmıştı.

Dikenler dönmeye başladığında bile Dai mızrağı bırakmadı. Ağzı paramparça olmuştu ama gözleri herşey anlatmak için yeterliydi. Bir daha başka bir dostunun ölmesini istemiyordu. Eğer birisi ölmek zorundaysa bu sefer ölecek olan oydu.

"HAYIR!!!" Solomon öfkeyle kükredi ve Yer Çekiminin kuvveti ile inanılmaz bir hızda Linux'a vurdu. Bu hız saniyede 20 km ile bile ölçülemezdi. Soloman yer çekimini Linux'u uzaklaştırmak için kullanmıştı.

7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin