Aynı anda şehirin dışında Luis ellerini oynatmaya başladı. Artık sona ulaşıyordu. Bu işkencenin son bulması için Uzay ve Zaman Diyagramını tamamlamalıydı.
Gözleri açığa çıktı. Altuni yeşil gözü ve yeşil halkalı Kader Çarkı parlıyordu. Luis her şeyini ortaya koyuyordu. Tüm nefesiyle haykırdı.
"Uzay ve Zamanın Efendisi 7. Evre!!"
Aniden Luis'in üzerinde tıpkı Diyagramdaki gibi semboller belirmeye başladı ve yeşil-siyah şekillerle bir cübbe üzerinde belirdi. Cübbe genel olarak yeşil renkten oluşuyordu. Fakat Diyagram sembolleri Uzayın karanlık rengiyle resimlenmişti. Luis'in asil yüzü ile beraber bu cübbe, onun bir Prens olduğunu kanıtlıyordu.
Luis kendini mühürlememişti. Ve gücü açığa çıktığında onun çoktan ulaşılması zor olan 7. Evreye ulaştığı ortaya çıktı. Bunu kimsenin görmemesi Luis için iyi bir şeydi. 7. 8. Ve 9. Evre ulaşılması zor sınırlardı. Diğer Lonca Ustalarının hiçbiri 7. Evreye ulaşmamıştı. Milius da dahil hiçbiri....
Uzay ve Zaman Diyagramı yeryüzüne bir dalga fırlattığında bozulmaya başladı. Luis de aynı anda kan tükürdü fakat kara deliği tutmaya devam etti. Yine de ağzından akan kanlar çenesinden akarken acı çekiyordu. Luis için asıl zor olan bu duruma gelmesinin ilk dalga da olmasıydı. Çok kan tükürmüştü ama bu daha ilk dalgaydı!
Toplam 7 dalga olacaktı!!
Luis Uzay-Zaman Diyagramınu dengelediğinde 2. Dalga düştü. 2. Dalganın düşmesi ile şehirde bir çok bölge tamamen düzelmişti. Milius ve Raim kuleye çok yakındı. Onlar 7. Dalga olmadan hiç bir şeyi fark edemezdi. Ne diyagramın sona geldiğini ne de Luis'in durumunu.
Luis 2. Dalga da bedeninin titremeye başladığını hissetti. Ağzından çok daha fazla kan gelmişti. Kıyafetleri tamamen kan olmuştu. Cübbesi de. Hayatta kalmak şimdi o kadar zorlaşmıştı ki Luis ölümün rahatlığını ensesinde hissetmeye başlamıştı.
Fakat eğer burada pes ederse ölmeyecekti. Sonsuza kadar Uzay boşluğunda savrulacaktı. Ta ki bir gün onu görebilecek gözlere sahip biri çıkana kadar. Uzay ve Zamanın Efendisi olarak bu kara delik onun görünmezlik pelerini olacaktı çünkü. Uzayın içinde yolculuk edebilen insanlar ortaya çıksa bile onu görebilecek biri çıkmayabilirdi.
Luis direndi ve 3. Dalga şehirin üzerine çöktü.
Prens olarak sorumlulukları vardı. O Milius'un tam tersiydi. İnsan hayatına değer veriyordu ve birilerinin yaşamasını istiyordu. Ve babasını görmek istiyordu. Ona sarılıp bunca zaman yanında olmadığı için özür dilemek istiyordu. Milius ile beraber maceralara atılıp eğlenmek istiyordu. Bir ailesi olsun istiyordu. Babası ile bir ailesi olsun istiyordu. 7 dağın arasında bir şehir de mutlu mutlu yaşamak istiyordu.
7 Büyük Güç ile bir ailesi olsun istiyordu.
Güçlü olmak istiyordu!
Hayatta Kalmak İstiyordu!!!!!
"4. DALGA!!!"
4. Dalga şehire inerken herkesin ayağı yerden kesildi. Luis gözlerinden kanlı göz yaşları aktığını hissedebiliyordu. Fakat kendini zorlamak zorundaydı. Sınırlarını aşmak zorundaydı.
ÇATIRT....
'Enerji Avcısı 6. Evre!!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ
FantasiaBir Efsanenin Doğuşu 7 BÜYÜK GÜÇ serisinin ilk kitabı KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ sizi bekliyor. ~~~~~~~~~~ İnsanlar gariptir. Onlar hiçbir zaman hayatlarından memnun olmadı. Kitaplarda, masallarda ve hikayelerde anlatılan kahramanl...