"Sıradaki Dövüş iki Prenses Arasında!!"
"Hermon Prensesi Siya Hermon VS Eria Prensesi Hera Eria!!!"
Hera ve Siya sahaya doğru ilerlerken insanlar yeniden heyecanlanmaya başlamıştı. Hera ve Siya uzun zamandır büyük rakiplerdi. İkisi de birbiri ile iyi geçinse de dedikodular hızlı yayılıyordu. Hera'nın artık Silica ve Siya ile hiç vakit geçirmediği herkes tarafından biliniyordu.
Hera Siyah saçları beline doğru dümdüz bir şekilde inen yeşil gözlü bir kızdı. Siya ise aynı diğer aile üyeleri gibi kızıldı ve iki kız da prenses olduklarını belli eder derecede güzellerdi.
Hera ve Siya karşı karşıya geçti ve dövüş başladı. İki tarafta birbirine doğru koşuyordu. Siya ışınlanabilirdi fakat kendini boşu boşuna yormak gibi bir fikiri yoktu. Belinin iki tarafında ikiz Hançerler vardı. O da Mest gibi silahları ile saldırıyordu fakat hançer kullanıyordu ve Mest'den 6 yaş daha büyüktü.
İkilinin arasında 20 metre kalmamıştı ki Siya olduğu yerden yok oldu ve Hera'nın arkasında ortaya çıktı. İkiz Hançerler savurdu fakat başka bir kılıç tarafından engellenmişti.
Hera da Mest gibi Katana kullanıyordu. Hera'nın hareketi ile Siya'nın çift hançerleri engellenmişti. Siya hızla yeniden ışınlandı ve Hera'nın önünde belirdi. Hançelerinden birini üstten birini de alttan gönderdi fakat Hera kılıç konusunda çok yetenekliydi. İkiz Kılıç Ustası gibi bir yeteneği olmasa da katanası ile büyük uğraşlar vererek kılıçla bir olmaya yakın bir duruma gelebilmişti fakat hala kılıçla bir değildi.
Hera kılıcını hareket etti ve bir yılan gibi hareket ettirerek iki hançere de sert darbelerle saldırdı.
Siya geriye doğru sürüklenirken hançerlerini daha sıkı kavradı.
"Neler oluyor Hera?!?! Artık eskisi gibi değilsin!!"
Siya Hera'ya doğru kükrese de Hera hiç umursamadan ileri atıldı ve Kılıcını savurdu fakat Siya'ya böyle bir hamle ile dokunması imkansızdı.
Siya ışınlandı ve Hera'nın arkasında belirdi. Hançerlerini savurdu fakat bir anda gözünü inanılmaz bir ışık kapladı ve geri ışınlanmak zorunda kaldı.
"Ben her zaman böyleydim Siya."
Siya gözlerini ovuştururken Hera adım adım Siya'ya doğru ilerledi. Katanası Jura'nın bedenindeki gibi çeşitli ışıklar saçmaya başlamıştı.
"Sen kaybettin."
Hera kılıcını kaldırdı ve Siya'ya savurdu fakat o kısacık anda Siya kafasını kaldırdı ve kanlanmış gözleri ile Hera'ya baktı.
Siya ışınlandı ve Hera'nın sırtında tekrar ortaya çıktı. Hera tekrar ışıklarını saçamadan gözlerini kapattı ve hançerlerinden birini Hera'nın omuzuna sapladı ardından diğer hançerini Hera'nın diğer omuzuna saplayacaktı ki Hera katanasını çevirdi ve sol omzuna hançer saplamak üzere olan eski dostuna sapladı.
Katana Siya'nın omzuna saplanmıştı. Siya anında ışınlandı ve 10 metre geri gitti. Hera yüzünü acı ile buruşturdu ve Siya'nın sapladığı hançeri çıkarıp bir kenara attı. Siya da aynı şekilde omzundan girmiş olan kılıç yarasını tutuyordu.
Hera kılıcını yaralı olmayan omzunun kolu ile tuttu ve soğuk bakışlarını Siya'ya gönderdi.
"Bu dövüşü şimdi bitiriyorum!!"
Hera'nın kılıcı gökkuşağı renkleri ile kaplandı.
"Gökkuşağı Kılıcı!!!"
Hera'nın kılıcından renkler daha da parladı ve etrafa sıçramaya başladı. Toprakta parçalanmalar oluşurken Hera kılıcını indirdi ve Gökkuşağı Kılıcı tamamen toprağı yok etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ
FantasyBir Efsanenin Doğuşu 7 BÜYÜK GÜÇ serisinin ilk kitabı KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ sizi bekliyor. ~~~~~~~~~~ İnsanlar gariptir. Onlar hiçbir zaman hayatlarından memnun olmadı. Kitaplarda, masallarda ve hikayelerde anlatılan kahramanl...