1,5 Yıl Önce
Aida genç ve güzel bir kızdı ve yeni olarak 14 yaşına girmişti. O artık 14 yaşında olmuş olsa bile hala küçüktü ve bu güçle yönetilen dünyaya güzelliği yüzünden zor ayak uydurmuştu. Ona saldıran ve onu kullanmak isteyen bir sürü erkek olmuştu fakat tam da öyle bir anda Alevlerin Efendisi olmuş ve kendini kurtarmıştı. Tabii ki hiçbir zaman bir imparatorluğa gidip de beni yanınıza alın diye bir şey söylemek aklına gelmemişti.
Ama o zamanlar Raim'in bir hedefi vardı ve hedefi için sıkı sıkı çalışıyordu. Her gün sabahın 5'nde uyanıyordu ve gün ağırana kadar ortalıktan kayboluyordu. Geri döndüğünde ise Sırılsıklam ve terli oluyordu. Aida'nın bir ailesi vardı fakat onlar korkağın tekiydi ve Aida'nın güzelliği yüzünden insanlar onun peşine düştüğünde Aida'nın ailesi onu terk etmişti. Geriye sadece Aida tarafından ısırılmış ablası Nina kalmıştı fakat o da bu insanlara karşı fazla bir şey yapamamıştı. Raim evde yoktu ve bu insanların arasında ki kişiler kesinlikle Nina ve Aida'dan daha güçlüydü.
O an Aida Alevlerin Efendisi gücünü uyandırdı ve Nina ile beraber kendini kurtarıp kalan herkesi öldürdü. Aida kibirlendi. Bu normaldi ve o güçlü olduğu için kimsenin ona bir şey söyleme hakkı yoktu.
Ama Aida'nın kibiri inanılmaz bir seviyeye ulaştı. Bu yüzden de Raim ondan zamanla soğudu ve Aida'nın ona karşı olan sevgisi de büyük bir düşüşle yok oldu.
En sonunda Raim Aida'yı terk etti ve Aida öfke ile Raim'e saldırdı ama Raim fazlasıyla güçlüydü ve Raim kolunu savurduğu anda Aida geriye savrularak toprağa düştü ve geri kalkamamasını sağlayacak yaralar bedeninde oluştu.
Aida ise bu durumdan sonra daha fazla antrenman yaptı ve en sonunda Ateş Ejderha'sının gizemli Sarkanter Volkanında olduğunu öğrendi. Bu bilgi ile beraber onun kızıl alevlerini almak için Sarkanter Volkanına doğru ilerledi.
Ve tabii ki de Ateş Ejderhası Nul'u Bulmuştu. O Ejderha ona hiç de kötü davranmamıştı ve bir yönden ona ustası gibi davranmıştı. Aida bir ejderha tarafından eğitilmiş ve Alevlerin gerçek manasını kavramıştı. Nul ona öğretmişti. Her şeyi....
"Aida bazı şeyleri zorla öğrenemezsin. Bunu asla unutma. Akışına bırak. Bırak alevler seni alıp götürsün. Bırak onlar senin bir parçan olsun. Dediklerimi iyice ezberle Aida. Belki bunlar bu gün işine yaramaz ama bir gün işine yarayacak. Bundan emin ol."
"Tamam Usta!"
Aida geçen her an Nul'un söylediklerini yapmıştı ve bu sayede o iyice güçlenmişti. Şu anda kendini Raim'in eski hali bir tutuyordu. Kendinden o kadar emindi ve bunların hepsi de Ateş Ejderhası Nul sayesindeydi. Eğer onunla beraber bir kaç yıl daha geçirirse o kesinlikle kıtanın zirvesine çıkacağından emindi.
O an Nul bir anda bakışlarını çevirdi ve volkanın aşağısına baktı. Volkan sadece 5 Mil uzunluğundaydı. Bu mesafe insan gözünün sınırlarını aşsa da Nul bir Ejderha idi ve onun görme kapasitesi çok çok daha yüksekti.
Aida Nul'un neye baktığını görmek için başını eğdi ve volkandan aşağı baktı. O bir Köken Vampirdi. Evresi yeterince yüksek olmasa da aşağıdan onlara bakan gri saçlı genci görmek için yeterliydi.
Nul kaşlarını çatmıştı ve Nul kaşlarını çatınca Aida da kaşlarını çattı. Görünüşe göre bir sorun vardı.
"Aida, benim halletmem gereken bir iş var. Sen burada bekle."
"Olmaz! Bende geleceğim! Burada öylece hiçbir şey yapmadan durmamı mı istiyorsun?"
"Evet senden tam olarak bunu istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ
FantasíaBir Efsanenin Doğuşu 7 BÜYÜK GÜÇ serisinin ilk kitabı KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ sizi bekliyor. ~~~~~~~~~~ İnsanlar gariptir. Onlar hiçbir zaman hayatlarından memnun olmadı. Kitaplarda, masallarda ve hikayelerde anlatılan kahramanl...