Aradan çok uzun bir süre geçmemişti. Fakat Dörtlü kendi arasında iş başı yapmıştı.
Ian normal insanları Loncaya almaktan sorumluydu. Onlar binanın durumuna bakacak ya da hizmet edecek kişilerdi. Tabii ki normal ölümlülere göre böyle bir iş çok iyiydi. Yeterince iyi olan her Lonca da normal insanlar başvurmak için yığınlar halinde toplanırdı. Bu yüzden Ian bizzat Lonca alımını yönetiyordu. O kadar kalabalıktı. Wu Liu da onun yanında ona yardım etmekle görevliydi şu an.
Aida soylu ve güçlere sahip kişilere bakıyordu. Bu kişilerin çoğu soylu değildi aslında. Bir yere daha katılmamış olan kişilerdi. Karanlık Lonca veya Aydınlık Lonca gibi bir sürü Lonca vardı fakat bunların hepsi belli bir özellik istiyordu. Karanlık Öznitelikli birinin Aydınlık Loncaya katılması saçma olurdu değil mi?
Onlar aslında başıboştu fakat 7 Büyük Güç Loncasını bir görüp nasıl bir Lonca olduğunu öğrenmek istemişlerdi. O yüzden gelmişlerdi.
Fakat gerçekten gözlerinin önündeki şey çok şaşırtıcı ve garipti. İmparatorlukta yaşayan soylular bile şaşkındı. Guruha ve Ian'ı izlemeye gelmiş olan kadın bunun örneklerinden. Onlar için bile onlardan yüzlerce metre ötede gördükleri insanlar şaşırtıcıydı.
Onlardan biraz uzakta bir ordu vardı. Ve garip bir şekilde bu ordu 3 farklı gruptan oluşuyordu.
Aydınlık ve Karanlık Loncanın yan yana durması gerçekten çok garipti. Yine aralarında kavgalar vardı tabii ama buna rağmen yan yana duruyorlardı ve en az onlar kadar güçlü bir grup daha kahverengi saçlı bir gencin arkasında duruyordu. Onlar sakindi ve soğuk gözlerle diğer iki Loncaya bakıyorlardı. Bazıları küçümseyici bakışlar atıyordu. İki Lonca bu bakışları görünce birbirlerine atlayacak gibi oluyordu tabii ki fakat kahverengi saçlı gencin arkasındaki sakin ifadeli grup bu durumda hiçbir şey olmamış gibi davrandığından kavga da çıkmıyordu. Kısaca küçümseyici bakışlar atıyorlardı ama bir şey söylemiyorlardı.
Ve onların önünde 3 birliğin önünde beyaz saçlı bir genç duruyordu. Saçları ipeksiydi ve gözleri en karanlık gününüz kadar karanlıktı. Yüzünde sanki asla gülemeyecekmiş gibi soğuk bir ifade vardı. Bedeninden yayılan soğuk aura insanı ürkütüyordu.
Raim işi olduğunu söylemeseydi büyük ihtimalle Milius bu 3 Birliği karşılamaya bile gelmezdi.
"Onlar neden burada?"
Aida'nın eşlik ettiği gruptan biri sordu. Açıkçası kimse şu anda başka bir şeyle ilgilenmiyordu. Aida da böyle bir soru gelmesini beklediğinden dolayı üye alımını başlatmamıştı.
Ardından Aida zorlukla kahkahasını bastırdı.
"Onlar Loncanın üyeleri. Karanlık Lonca ve Aydınlık Lonca kurulmadan önce Karanlığın Efendisi ile bu anlaşma yapılmıştı. Diğer grup ise Moren şehir Lordu ve Kurtadam sürüsü."
Soylular ve Savaşçılar şaşkın şaşkın bir kaç yüz metre ilerideki gruba bakıyorlardı. Aida ise içten içe kahkaha atıyordu. Böyle 3 grubun aniden 7 Büyük Güce katıldığını gördüklerinde diğer insanların da 7 Büyük Güce katılmak istemesi normaldi değil mi? Bu yüzden Milius'dan onları burada karşılanmasını istemişti. Soyluların ve Savaşçıların Lonca Tutkusunu ateşleme için.
O sırada ise Milius arkasında Yüzlerce kişi ile yürüyordu. Loncası açıldığı anda yüzlerce insan Loncaya katılmıştı. Kendi ile gurur duymadan edemedi. Ve içten içe Siegre ve Marais'e de teşekkür etmek istedi. Karanlık Lonca ile Aydınlık Lonca'nın bu kadar güçleneceğini düşünmüyordu aslında. Dikkatlice bakılırsa Loncaların adı bile gelişi güzel koyulmuştu. Yani onların kuruluş amacı sadece Lonca açıldığında üyelerin olması içindi. Milius onları bir anlık hevesle kurmuş ve kendi başlarına bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ
FantasyBir Efsanenin Doğuşu 7 BÜYÜK GÜÇ serisinin ilk kitabı KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ sizi bekliyor. ~~~~~~~~~~ İnsanlar gariptir. Onlar hiçbir zaman hayatlarından memnun olmadı. Kitaplarda, masallarda ve hikayelerde anlatılan kahramanl...