Miranda'nın kukla bedeni yok olurken geriye Julian'ın şaşkın bakışları kaldı. Ev tamamen yok oluyordu ve şehirin üzerine ise yoğun bir baskı çökmüştü. Julian bir Milius'un Saf Karanlık Enerjiden oluşturduğu katmana bir de onu soğuk yüzüne bakıyordu.
Julian Milius'un ne kadar güçlü olabileceğini anlamıştı. Annesinin ölümü onu daha fazla bir şeyler saklamaktan alıkoymuştu. Milius Asla ölmeyen Lanetli bir bedene sahipti. Bu da onun nasıl ölümün kıyısına geldiğini açıklıyordu.
Julian'ın beklentisinin aksine Milius'un enerjisi sakinleşmedi. Hatta bu yoğun enerji giderek artıyordu. Milius'un göz akı simsiyahtı. O gözlerde görülebilen tek şey Ölümsüz Yin ve Yang idi.
"Ben daha bitirmedim!"
Milius'un bedeninde ki enerji daha da yoğunlaştı ve evin eşyaları toza dönüşmeye başladı. Bu Julian'a Etki etmiyordu. Julian tamamen vücut geliştirmiş bir Hükümdar idi fakat yine de şaşkınlığını gizlemek onun için zordu.
"Neler oluyor?"
Milius yumruklarını sıktı ve parçalanmış tavandan kapalı gökyüzüne baktı.
"Her şeyimi feda etmem gerekse de...."
"Onu göreceğim!!"
Milius'un bedenindeki yoğun enerji bir volkancasına patladı. Xalion ve Mâlik bile endişelenmişti.
"Yin-Yang Formasyonu!!!"
Milius'un bedeninden yoğun enerji taştı. Aynı anda karnında bulunan Yin-Yang Çekirdeği Saf Karanlık enerjiyi tutarken Yuan enerjisi de o aralıkta Saf Karanlık Enerjiye karıştı. Saf Karanlık Enerji ile Yuan enerjisi karışıyordu.
Milius'un Karnında bir noktadan yavaş yavaş siyah şeritler bedenine yayılmaya başladı. Bunlar damar değildi. Açıkça siyah şeritlerdi. Milius Xia şehrinde José'nin enerjisini ilk sahiplendiğinde de bu şeritler ortaya çıkmıştı.
Siyah şeritler Milius bedenine yayıldı. İki omzundan yükselen karışmış enerjiler Milius'un iki yanağından yükseldi. Bu iki şerit ikiye ayrılıp önce Milius'un çenesinden birleştiler. Ardından devam eden parçaları ise Milius'un alnında birleştiler aynı anda inanılmaz yüksek enerji yoğunluğu Milius'un Yin-Yang çekirdeğine ve kalbine vurmaya başladı.
"Usta Mâlik!! Neler oluyor?!?!"
Xalion tabii ki bir anda nereden çıktığı bilinmez bu enerjiyi fark etmemişti. Milius'un bedenindeki izleri fark etmişti. Eğer Milius Xalion'u tutsaydı. Xalion da bu Saf Karanlık Enerji tarafından ele geçirilirdi. Tıpkı Xia şehrinde olduğu gibi.
Usta Mâlik'in yüzünde ise sıkıntılı bir ifade vardı. Endişeli gibi görünüyordu. Biraz da sinirli.
"Bu aptal çocuk!! Öfkesinden dolayı Yin-Yang Çekirdeğinin içinde saklanan Saf Karanlık Enerji uyandı. Şimdi olan şey ise Yuan Enerjisi yüzünden! Saf Yuan Formuna geçmeye çalışıyor fakat Kutsal Enerjiyi kullanamadan Saf Yuan Formunu oluşturmaz! Sahip olduğu Azıcık Saf Karanlık Enerjiyi boş yere kullanacak!! Onu durdurmalıyız!!! "
Mâlik'in sözlerinin ardından Milius'un kalbi bir anlığına titredi. O anda Milius Aydınlığın Efendisi olarak 5. Evreye ulaşmıştı. Mâlik bunu görünce daha da kötü oldu.
" Bu iyi değil! Bu hiç iyi değil!! Saf Yuan Formuna geçmeye çalıştığı enerji Milius'un bedeninden daha güçlü. Yin-Yang Çekirdeğini zorla güçlendiriyor. Yin-Yang Lordu olarak 2. Evreye ulaşmak üzere!!"
RAAAAAAAARGĞĞ!!!
Milius'un kükreme gibi çıkan sesi Moren şehrini titretti. Gökyüzündeki bulutlar Julian'ın evinin üstünde toplanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ
FantasíaBir Efsanenin Doğuşu 7 BÜYÜK GÜÇ serisinin ilk kitabı KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ sizi bekliyor. ~~~~~~~~~~ İnsanlar gariptir. Onlar hiçbir zaman hayatlarından memnun olmadı. Kitaplarda, masallarda ve hikayelerde anlatılan kahramanl...